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Was ist Hansoft?

Hansoft bietet Lösungen für die Zusammenarbeit im Team und Management in agiler Entwicklung von Produkten und Dienstleistungen

Wer verwendet Hansoft?

* Marktführer im Bereich Videospiel-Entwicklung * Internet der Dinge (IdD) Pionier-Hardware- und Software-Balancing * Raumfahrt- und Verteidigungsorganisationen mit starken Anforderungen an Qualität und Sicherheit

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Hansoft

Hansoft

4,2 (13)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
30
Keine Integrationen gefunden
3,8 (13)
3,8 (13)
3,8 (13)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
7,75 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
160
20
4,0 (13.931)
4,3 (13.931)
4,2 (13.931)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Hansoft

Jira
Am besten bewertete Funktionen
Agile Methodiken
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Asana
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
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monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Mitarbeitermanagement
Vorlagen
Bitbucket
Am besten bewertete Funktionen
Quellkontrolle
Versionskontrolle
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Trello
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Wrike
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard-Erstellung
Konfigurierbarer Workflow
Überstunden-Berechnung
ClickUp
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Notizen verwalten
Projektplanung/Terminierung
Targetprocess
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Berichterstattung / Projektverfolgung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Hive
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Berichterstattung / Projektverfolgung
Mehrere Projekte

Bewertungen über Hansoft

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
3,8
Kundenservice
3,8
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
46%
4
23%
3
31%
Coray
Director of Production in USA
Computerspiele, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Love it! Super powerful, super extensive, fast client, and beautiful visualizations.

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: I'm a big fan of Hansoft and have been using it for the better part of the past 10 years. I love that it's a big, badass piece of software, perfectly tailored to Project Managers coming from a Project/Excel mindset. Specific strengths include the dashboards (beautiful), burndowns (keep the team informed), and the speed of use (client + keyboard commands = speed). Hansoft is my go-to project management system and I'd recommend it to anyone who wants something more substantial than the new age of Trello-sized software.

Vorteile:

Broad feature set, powerful analysis tools, fast local client, great support for agile and traditional project management. Once you get used it it, it's second nature.

Nachteile:

If you want to run a local server, it takes a bit of setup time (if you're like me and don't have a strong IT background). Being a feature-rich product, there's a bit of a learning curve for new users. Not as extensible as web-based PMIS (but that's what you get with a client)!

Laura
Lead Software Engineer in USA
E-Learning, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The Hansoft team has been very helpful for me, and I love the interface!

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: It provides a good way to combine all of our project management needs into one place. We have had problems in the past managing hours, because we are students are no one is really in at the same time, and Hansoft was able to make a very easy interface for logging hours on tasks!

Vorteile:

I love how intuitive it is. I was able to launch the client and immediately understand what I was supposed to do.

Nachteile:

I dislike the upgrade process, because it must be done through email, and because Hansoft is across the world from me, it takes >12 hours for them to get back to me. Other than that, they care always very consistent with feedback! I never go more than one night without feedback!

Tomas
Tomas
Production Director in Tschechien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computerspiele, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Fell asleep on its laurels

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: For 10 years Hansoft has been my invaluable companion for Agile and Kanban teams across several top-tier companies in games and VFX industry. Over the years the price of the licence soared while the old annoying bugs and interface issues persisted unadressed. The development team has been clearly working hard on cool new features tailored for a general audience (understandably) but this also caused the tool to lose its edge against other solutions for my line of work (Shotgun, FTrack and others).

Vorteile:

+ easy to get into for team members + friendlier interface compared to some mainstream solutions (Jira) + powerful workflow tool

Nachteile:

- lost its finger on the pulse of the games and VFX industries - poor, buggy and lacking file management - poor third-party software integration - expensive

Arnaud
Software developper in Kanada
Computer-Software, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great software for agile developement

4,0 vor 4 Monaten

Vorteile:

All the features that a team would want are included in the software.

Nachteile:

Some of the user interfaces are less intuitive than competitors.

Johnny
Producer in USA
Rundfunkmedien, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Project Management Software!

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

The ability to keep track of back log and current items in an easy to understand, intuitive interface is invaluable to a remote team.

Nachteile:

I do wish it were a bit more affordable and it would be nice to have better help and FAQ documentation. I've had some users that weren't familiar with the software have a bit of a steep learning curve.