Wer nutzt diese Software?

* Marktführer im Bereich Videospiel-Entwicklung * Internet der Dinge (IdD) Pionier-Hardware- und Software-Balancing * Raumfahrt- und Verteidigungsorganisationen mit starken Anforderungen an Qualität und Sicherheit

Durchschnittliche Bewertung

12 Bewertungen
  • Gesamt 4.2 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.9 / 5
  • Kundenservice 3.8 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3.8 / 5

Produktinformationen

  • Startpreis 28,00 $/Monat
    Preisinformationen
  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Installiert - Mac
    Installiert - Windows
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Hansoft
  • http://hansoft.com
  • Gegründet 2005

Über Hansoft

Hansoft bietet Lösungen für die Zusammenarbeit im Team und Management in agiler Entwicklung von Produkten und Dienstleistungen

Hansoft Funktionen

  • Anforderungsmanagement
  • Aufgabenmanagement
  • Budgetmanagement
  • Dashboard
  • Kollaboration
  • Meilensteinverfolgung
  • Portfoliomanagement
  • Problemmanagement
  • Projektplanung
  • Ressourcenmanagement
  • Statusverfolgung
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Anforderungsmanagement
  • Feedback-Sammlung
  • Ideenmanagement
  • Kollaboration
  • Meilensteinverfolgung
  • Priorisierung
  • Produkt-Roadmaps
  • Release-Management
  • Ressourcenmanagement
  • Workflow-Management
  • Agile Methodiken
  • Anpassbare Vorlagen
  • Budgetmanagement
  • Gantt-Diagramme
  • Ideenmanagement
  • Kanban-Tafel
  • Kundenportal
  • Meilensteinverfolgung
  • Portfoliomanagement
  • Ressourcenmanagement
  • Traditionelle Methodiken
  • Verfolgung der Kosten bis zur Fertigstellung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • 2D-Spiele
  • 3D-Spiele
  • Entwicklung eines Prototypen
  • IT-Asset-Management
  • In-App-Kauf
  • In-Game-Analytik
  • Multiplayer-Gaming-Netzwerk
  • Physiksimulation
  • Spieler-Management
  • Virtuelle Realität

Alternative Produkte

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Die hilfreichsten Reviews für Hansoft

Love it! Super powerful, super extensive, fast client, and beautiful visualizations.

Bewertet am 6.4.2017
Coray S.
Director of Production
Computerspiele, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I'm a big fan of Hansoft and have been using it for the better part of the past 10 years. I love that it's a big, badass piece of software, perfectly tailored to Project Managers coming from a Project/Excel mindset. Specific strengths include the dashboards (beautiful), burndowns (keep the team informed), and the speed of use (client + keyboard commands = speed). Hansoft is my go-to project management system and I'd recommend it to anyone who wants something more substantial than the new age of Trello-sized software.

Vorteile: Broad feature set, powerful analysis tools, fast local client, great support for agile and traditional project management. Once you get used it it, it's second nature.

Nachteile: If you want to run a local server, it takes a bit of setup time (if you're like me and don't have a strong IT background). Being a feature-rich product, there's a bit of a learning curve for new users. Not as extensible as web-based PMIS (but that's what you get with a client)!

The Hansoft team has been very helpful for me, and I love the interface!

Bewertet am 11.5.2017
Laura A.
Lead Software Engineer
E-Learning, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It provides a good way to combine all of our project management needs into one place. We have had problems in the past managing hours, because we are students are no one is really in at the same time, and Hansoft was able to make a very easy interface for logging hours on tasks!

Vorteile: I love how intuitive it is. I was able to launch the client and immediately understand what I was supposed to do.

Nachteile: I dislike the upgrade process, because it must be done through email, and because Hansoft is across the world from me, it takes >12 hours for them to get back to me. Other than that, they care always very consistent with feedback! I never go more than one night without feedback!

Great Project Management Software!

Bewertet am 27.6.2017
Johnny W.
Producer
Rundfunkmedien, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The ability to keep track of back log and current items in an easy to understand, intuitive interface is invaluable to a remote team.

Nachteile: I do wish it were a bit more affordable and it would be nice to have better help and FAQ documentation. I've had some users that weren't familiar with the software have a bit of a steep learning curve.

Hansoft is a great tool for project management and quality assurance bug tracking.

Bewertet am 6.7.2017
Tobias F.
Quality Assurance Director
Computerspiele, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: An alround tool for project and bug managment. Hansoft covers a wide range of possible applications for nearly every case.

Vorteile: Even if Hansoft has some "default" ideas of the usage of their functions, the customer still have a wide range to realize their own ideas with Hansoft. This variety of usage-cases makes Hansoft very usefull.
List of Pro points:
- The overall QA section is well developed.
- Dashboards (statistics) catch all information in a clean way.
- Reports and Presets create a good overview.
- The option to plan in two different types (Schedule vs Sprint) gives enough variety for any kind of project.
- Support: Always fast and friendly & also open minded & thankful for feedback!
- Tutorials: Creates an easy startup with Hansoft.

Nachteile: You will need some time to get into the advanced knowledge. The basic knowledge is easy to pick up, but if your ideas become more and more complex, you will need some time to dig deeper into Hansoft.

Excellent Agile Tool!

Bewertet am 16.3.2017
Philip H.
Project Manager
Computer-Software
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We have been using Hansoft for small and large teams for hardware, software, and mixed projects over the past 4+ years. It has helped improve our efficiency and has provided a single point of interface where stakeholders could get past, current, and future information related to the projects.
Our favorite things include the ability to customize and personalize the workflows and user experience in order to fit our teams and processes. The easy to use and powerful backlog and scheduling views have enabled our product management and development teams to focus on content and their work, instead of tools. The reporting mechanism is extremely simple to use and gives our users complete control over how they see things.
We continue to use Hansoft in many of our projects going forward.

Vorteile: Ease of use, flexibility/customizability, customer support, simple but powerful, easy to create reporting and dashboards

Nachteile: Clunky JIRA integration makes linking and managing issues/feedback difficult. User interface does not work well for our marketing/sales/customers teams. Test case management or linking to other tools lacking. Not simple to see end to end visibility from epic-user story-test case-issue-etc.

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