Wer nutzt diese Software?

Für Wohnbauunternehmen, einschließlich, aber nicht beschränkt auf die Elektro-, Sanitär-, Heizungs-, Lüftungs-, Dachdeckungs- und Malerindustrie.

Durchschnittliche Bewertung

4 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 149,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Jobi
  • http://www.jobi.pro/
  • Gegründet 2017

Über Jobi

Revolutionäre Außendienstlösung, die Service-Profis eine Plattform für die Verwaltung und den Ausbau ihres Geschäfts bietet.

Jobi Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Elektronische Unterschrift
  • Inventarverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Online Time Clock
  • Routing
  • Terminplanung
  • Versenden
  • Vertragsmanagement
  • Zahlungseinzug im Außendienst
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
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  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Automatisierte Terminplanung
  • Echtzeit-Planung
  • Gruppen-Terminplanung
  • Klassenterminplanung
  • Kreditplanung
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Ressourcen-Planung
  • Terminplanung
  • Zimmerbuchungsverwaltung
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Alternative Produkte

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Die hilfreichsten Reviews für Jobi

I am not the best computer guy and find it fairly easy to use

Bewertet am 16.5.2017
Tom H.
Owner
Bau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: When I get it up and running keeping track of our sales, customer history, and being able to be paperless. We are a HVAC residential company

Vorteile: I like that it gives options and is fairly easy So far. The price for a smaller company is on point.

Nachteile: Im having a hard time getting help with what the customer will see. I have had the same issue all year. I get told someone will look into it and get back to me, sometimes yes but often no. I also have the same issue. A itemized invoice. I was emailing with our rep 1st week of May and he said what I am getting isn't a invoice. I then had to go out of town and am going to see if I can get him on the phone to straighten it out. When I email the invoice from the home owner app it says invoice and is itemized. It VERY WELL MABE ME, as I am not a computer genius, but I would have thought someone could have helped me out by now. Once I know what the customer see's I can get into deposits and other questions. I have not been able to use it in the field. It is easy but a video system would be helpful. Also a marketing part to it down the road would be great.

has the power of much more expensive field service suites, at 10% of their price

Bewertet am 9.5.2017
Robert M.
Lead plumber
Verbraucherdienste
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: saves me from having to use paper and phone all day

Vorteile: super easy to use and icons are most common tasks. I like that it has flat rate book built in and I also imported my own price book though the admin that comes with it. Also like that I can monitor all my sales in real time on the dashboard and break it down by technician, goals, actual sales.

Nice job! Very good value.

Bewertet am 24.3.2017
Jane H.
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: I purchased Jobi after struggling to learn the Service Titan software...Jobi may not have all the same features but it has what I need to run my business and it is way easier and way cheaper.

Super cool app

Bewertet am 1.3.2017
Frank P.
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: Love this app...easy to make sales options for clients and it's hooked to an awesome admin panel where I can see my sales stats and control all my pricing easily...thumbs up!

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