Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Archdesk?

Archdesk ist eine All-in-one-Software, die speziell für die Bauindustrie entwickelt wurde.

Archdesk deckt den Workflow von A-Z ab, von der ersten Kundenanfrage über Schätzungen, Verträge, Projektmanagement, Budgetierung, Terminplanung, Arbeitsmanagement, Asset-Management, Kostenrechnungen, Berichterstattung und Teamzusammenarbeit bis zur Ausgabe der letzten Rechnung.

All dies in einem modernen und schönen Workflow, der von jedem Gerät aus zugänglich ist.

Wer verwendet Archdesk?

Archdesk richtet sich an Bauunternehmen: - Baufirmen - Spezialunternehmen - Produktionsunternehmen/Fabriken - Großhandelsbranche/Geschäfte - Dienstleistungsbranche

Archdesk Software - 1
Archdesk Software - 2
Archdesk Software - 3
Archdesk Software - 4
Archdesk Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Archdesk das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Archdesk

Archdesk

4,6 (49)
690,00 £
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
148
8
4,3 (49)
4,3 (49)
4,6 (49)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
347
13
3,8 (1.445)
3,8 (1.445)
3,7 (1.445)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Archdesk

NetSuite
Am besten bewertete Funktionen
Duplizierte Zahlungswarnung
Elektronische Zahlungen
Scheckausstellung
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Mitarbeitermanagement
Vorlagen
Procore
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Mobiler Zugriff
Projektmanagement
Powered Now
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Online-Abrechnung
Rechnungserstellung
Smartsheet
Am besten bewertete Funktionen
Formularerstellung und -design
Projekt-Nachverfolgung
Umschuldung
QuickBooks Desktop Pro
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Einkommen & Bilanz
Hauptbuch
Microsoft Excel
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Offline-Zugriff
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Buildertrend
Am besten bewertete Funktionen
Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
Mobiler Zugriff
Projektplanung/Terminierung
ConstructionOnline
Am besten bewertete Funktionen
Budgetverfolgung
Projekt-Nachverfolgung
Projektmanagement

Bewertungen über Archdesk

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
65%
4
29%
3
4%
1
2%
Gary
Gary
Director in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The key to our growth

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: There is no doubt in my mind that we wouldn't have grown as far as we have without Archdesk. Knowing my company has a solid structure and system in place, I have every confidence that our growth will continue and will be manageable.

Vorteile:

We looked at so many products that would fit our business and kept hitting dead ends. Then we found Archdesk and one of the key things for me was it's easy to use interface. I had confidence straight away in training current and future staff to use it with it's current and 'app' like approach. It's fully customisable and the support staff are very quick to respond to our queries. This is essential for a young business like ours that needs help putting systems in place to help us go to the next level. Every body within the company uses it now and the processes make it so easy for everyone to see what the next step is for each project. From enquiry to estimating and all the way through to project cost analysis.

Nachteile:

It's hard to say anything negative really. Occasionally there is a minor glitch in the system presumably because they are making constant improvements. These are always dealt with quickly.

Christine
Accounts Manager in UK
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A great tool for the whole team

5,0 letztes Jahr

Kommentare: I find Archdesk very user friendly and is suitable even for the people who have limited tech knowledge. I find that it is suited for every role within a construction company from estimating to accounts to general admin and even the engineers.

Vorteile:

I like that everything for each project is in one place. All members are able to view all of the critical information for their role, we dont have to do any double entry or input into multiple CRM systems / folders.

Nachteile:

There isnt much to say here the only thing I can think of is that you can only put one overall price in for a job and in construction, there can be many possibilities for costs, so to be able to put a few lines under contract price would be great.

Antwort von Archdesk

vor 11 Monaten

We're thrilled to hear that you're enjoying Archdesk! We designed our software with the entire team in mind, and it's great to see that you're finding it to be user-friendly and suitable for every role within your construction company.

Christopher
Project Manager in UK
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Good but not for everyone

3,0 vor 3 Monaten

Kommentare: It has been ok, the sales team sold it, the support is average, and the actual functionality of it is average. I think there would be better solutions which we would be exploring if not in contract with Archdesk.

Vorteile:

I like that is it fairly user friendly, and that it hold the data for projects in one place and allows everyone to update.

Nachteile:

I feel like it falls flat on a lot of features, we were promised integration with Sage when sold this software, but this never fully happened. It can be a bit long winded to update, and it creates a lot of double entry for us. I feel like it was sold as a great solution however it feels quite mediocre.

Chris
Contracts manager in UK
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Key to the business performing.

5,0 letztes Jahr

Kommentare: From the very start it has been a great experience, support is first class. We found the different levels of elements in the software covers a lot of what we want, there is a few things that could help if changed but they seem very keen to develop with you.

Vorteile:

Scheduling and budgeting is a huge part of what we like about the software.

Nachteile:

The link up with Sage is the weak point of the software, it has improved but could still do with more work. Would be good if we could make are invoices abit more bespoke as well.

Jummai
Planning manager in Nigeria
Luft- & Raumfahrt, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Ground support equipment(GSE) planning,monitoring & scheduling becomes easy using Archdesk

4,0 letztes Jahr

Kommentare: Real time on time GSE asset status display Cost monitoring and controlEffective planning and scheduling GSE monitoring Complete elimination of paper work thereby cost cutting Accurate reporting Tracking of processs and personelsEase of asset maintenance and repairsHistory of assets Proper coordination of team Responsibilty defined

Vorteile:

Preventive maintenace dashboardsDaily equipment status Costing

Nachteile:

Some of the content editing( not all are editable )