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bessere Software zu finden

Was ist Archdesk?

Archdesk ist eine führende Baumanagementplattform.

Die Plattform passt sich deiner aktuellen Arbeitsweise an. Durch die Spiegelung deiner Workflows wird alles optimiert, bevor nach Möglichkeit automatisiert wird, sodass du Zeit einsparst und die Kontrolle zurückerhältst.

Bringe deine Daten an einem Ort zusammen und visualisiere in Echtzeit alle Daten auf selbst erstellten Dashboards. So erhältst du die nötigen Tools, um auf jeder Ebene deines Unternehmens bessere Entscheidungen zu treffen.

Wer verwendet Archdesk?

Archdesk richtet sich an Bauunternehmen: - Baufirmen - Spezialunternehmen - Produktionsunternehmen/Fabriken - Großhandelsbranche/Geschäfte - Dienstleistungsbranche

Archdesk Software - 1
Archdesk Software - 2
Archdesk Software - 3
Archdesk Software - 4
Archdesk Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Archdesk das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Archdesk

Archdesk

4,5 (51)
690,00 £
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
153
4
4,3 (51)
4,3 (51)
4,7 (51)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
475,00 €
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
353
16
3,9 (1.699)
3,8 (1.699)
3,8 (1.699)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Archdesk

NetSuite
Am besten bewertete Funktionen
Chart of Accounts
Einkommen & Bilanz
Gewinn-und Verlustrechnung
Contractor Foreman
Am besten bewertete Funktionen
Mehrere Projekte
Mobiler Zugriff
Projekt-Nachverfolgung
Buildertrend
Am besten bewertete Funktionen
Auftragnehmer-Management
Budget Tracking
Job-Planung
QuickBooks Desktop
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Hauptbuch
Kostenverfolgung
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Bestandsverfolgung
Fälligkeits-Tracking
Produktkennzeichnung
Smartsheet
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Projekt-Nachverfolgung
Projektplanung/Terminierung
Procore
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Mehrere Projekte
Mobiler Zugriff
Microsoft Excel
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Offline-Zugriff
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Powered Now
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Mobiler Zugriff
Rechnungserstellung

Bewertungen über Archdesk

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
65%
4
29%
3
4%
1
2%
Gary
Gary
Director in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The key to our growth

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: There is no doubt in my mind that we wouldn't have grown as far as we have without Archdesk. Knowing my company has a solid structure and system in place, I have every confidence that our growth will continue and will be manageable.

Vorteile:

We looked at so many products that would fit our business and kept hitting dead ends. Then we found Archdesk and one of the key things for me was it's easy to use interface. I had confidence straight away in training current and future staff to use it with it's current and 'app' like approach. It's fully customisable and the support staff are very quick to respond to our queries. This is essential for a young business like ours that needs help putting systems in place to help us go to the next level. Every body within the company uses it now and the processes make it so easy for everyone to see what the next step is for each project. From enquiry to estimating and all the way through to project cost analysis.

Nachteile:

It's hard to say anything negative really. Occasionally there is a minor glitch in the system presumably because they are making constant improvements. These are always dealt with quickly.

Melissa
Accounts Assistant in UK
Design, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Good System

4,0 vor 9 Monaten

Kommentare: Very good, team are knowledgeable and very helpful

Vorteile:

Easy to configure changes and get the system up and running. System looks good and is easy to use.

Nachteile:

The layout on some of the screens cannot be amended/shrunk, which means you cannot fully customise your view to how you want it.

Antwort von Archdesk

vor 8 Monaten

Thank you so much for the review and your kind words!  We are thrilled to hear you enjoy using the system! Archdesk Team

Grant
Director in UK
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A premium service

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Using Archdesk to manage our bespoke joinery and construction projects was a game-changer for our business. By centralizing everything - project quotes, invoices, and client details - Archdesk saved time and significantly improved workflow efficiency. Highly recommended for any construction or manufacturing company looking to simplify their processes.

Vorteile:

Customer care was top class, always available to help out when required. The platform catered for all my needs.

Nachteile:

I was unable to utilise every aspect of the platform as I did not require everything.

Christopher
Project Manager in UK
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Good but not for everyone

3,0 letztes Jahr

Kommentare: It has been ok, the sales team sold it, the support is average, and the actual functionality of it is average. I think there would be better solutions which we would be exploring if not in contract with Archdesk.

Vorteile:

I like that is it fairly user friendly, and that it hold the data for projects in one place and allows everyone to update.

Nachteile:

I feel like it falls flat on a lot of features, we were promised integration with Sage when sold this software, but this never fully happened. It can be a bit long winded to update, and it creates a lot of double entry for us. I feel like it was sold as a great solution however it feels quite mediocre.

Chris
Contracts manager in UK
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Key to the business performing.

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: From the very start it has been a great experience, support is first class. We found the different levels of elements in the software covers a lot of what we want, there is a few things that could help if changed but they seem very keen to develop with you.

Vorteile:

Scheduling and budgeting is a huge part of what we like about the software.

Nachteile:

The link up with Sage is the weak point of the software, it has improved but could still do with more work. Would be good if we could make are invoices abit more bespoke as well.