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Was ist Spoke Phone?

Komplettes Telefonsystem für kleine Unternehmen.

Alle gängigen Nebenstellenanlagen-/Telefonsystemfunktionen und mehr sind in einer einfach zu bedienenden App auf deinem Mobiltelefon verfügbar.

Ideal für Unternehmen mit einer Belegschaft von 5 bis 100 Personen mit mobilen und Remote-Arbeitskräften.

Behalte deine Telefonnummern, vergiss Festnetz und spare viel.

Wer verwendet Spoke Phone?

Unternehmen mit einer Belegschaft von 5 bis 100 Personen mit mobilen und Remote-Arbeitskräften.

Spoke Phone Software - 1
Spoke Phone Software - 2
Spoke Phone Software - 3
Spoke Phone Software - 4
Spoke Phone Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Spoke Phone das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Spoke Phone

Spoke Phone

4,7 (52)
15,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
99
20
4,7 (52)
4,7 (52)
4,8 (52)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
99,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
142
13
4,8 (9)
4,7 (9)
4,7 (9)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Spoke Phone

LeadDesk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Google Voice
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
Zoom Phone
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Mobiler Zugriff
Videokonferenzen
Zoom Workplace
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video
8x8 Work
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Mobiler Zugriff
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
NUACOM
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Ringover
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
CloudTalk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Call-Center-Management
3CX
Am besten bewertete Funktionen
Umleitung der Anrufe
VoIP-Verbindung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Bewertungen über Spoke Phone

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
79%
4
15%
3
4%
1
2%
Martin
Martin
Managing Director in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Versorgungsunternehmen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

The Future is Here!!

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We are a small, but growing team and have always battled with our phone systems. Number of incoming lines, number of handsets, complex configuration, no options for remote workers. Spoke has solved all these problems and given us much more functionality for less cost per month. We will never need to think about another phone system again. If we have 20 or 200 team members, or have 1 or 10 different locations, Spoke will make it all so simple.

Vorteile:

Spoke provides our team with freedom of communication. They have access to the rich feature set of an enterprise telephone system right on their mobile phone. Our team members have conversions with each other and/or our customers from anywhere. We are no longer tied to our desk phone. Importantly, our team can also control when they are available for calls and easily access voice mail and call recordings. Conference Calls - WOW! They are so simple on Spoke. No special numbers to remember, no pin codes. Just setup the call and the Spoke does the rest.

Nachteile:

Nothing about the software, just be careful with blue tooth headset compatibility. Best to stick to the ones that have been tested and recommended by Spoke.

Antwort von Spoke Network

vor 5 Jahren

Hi Martin, thanks so much for the review. We're looking forward to bringing AI voice productivity and integrations to your team this year!

Wil
CEO in Australien
Design, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Good functions, easy to use, great support

4,0 vor 7 Monaten

Vorteile:

Day to day operations are great and easy to onboard our staff into. There is no hardware investment in maintaining devices for our remote team. Administrative functions are also great in setting up and managing users and the integration into Hubspot to track calls is really beneficial to manage our sales team quotas.

Nachteile:

There is a bit of a lag in our VoiP calls, in which our team have gotten use to but still remains a bit jarring in our customer calls.

Randall
Director in Australien
Computer-Software, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Its the frustrations that matter

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: No desk phones, fully mobile

Vorteile:

available on the mobile, anywhere, anywhere

Nachteile:

the music and tones when answering a call...which my customer does not hear...but is already asking if i am there....

Antwort von Spoke Network

vor 3 Jahren

Hi Randell, Thanks for your review, and we are sorry you experienced issues with call connection time delay on Spoke Phone. Please reach out to our customer support team as your issue is easily resolvable. All the best The Spoke Phone Team

Dan
CTO in Australien
Computer-Software, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Awesome Telephone Solution

5,0 vor 4 Monaten

Vorteile:

Easy to setup, use and integrate with and great support when or if you need it.

Nachteile:

Like any VOIP system, you are reliant on the quality internet connection. Nothing Spoke Phone can do about that thought!

Antwort von Spoke Network

vor 4 Monaten

Thanks so much for the review. We really do appreciate you taking the time to write about Spoke Phone! We're excited to bring you even more value soon, through our AI roadmap that is focused on helping you increase revenue and productivity while reducing risk and cost.

ALAN
MANAGING DIRECTOR in Australien
Großhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

This platform works well and support is Excellent.

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: FANTASTIC. We are really impressed with such a wonderful way to run call management in a very flexible way with very reasonable costs. The customer support is also far beyond what we have received from telcos here in Australia such as telstra, optus and iinet.

Vorteile:

Easy and fast to set up and learn. Feature packed with many options to customise. Fantastic support and fair about allowing you to use on trial longer until you are sure you want to implement a change to this modern platform. They are always updating and giving plenty of information on what is new.

Nachteile:

Calls received will not experience the usual answered by a person. I didn't look into changing the Nina with our own pre recorded tape, however it works well.

Antwort von Spoke Network

vor 4 Jahren

Thanks for the great review, Alan. So glad Spoke Phone is working well for you and your business!