Wer verwendet Bold360?

Unternehmen, die den Kundenservice verbessern und automatisieren müssen

Was ist Bold360?

Live-Chat-Software, mit der Website-Besucher besser eingebunden werden können. Ein Schwerpunkt ist das Fördern von exzellentem Kundenservice.

Bold360 – Details

LogMeIn

https://www.bold360.com/

Gegründet 2003

Bold360 – Preisübersicht

Bold360 bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Bold360 findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Online

Bold360 Funktionen

Chatbot Software
Absichtserkennung
Code-Free Development
Empfindungsanalyse
Kontextabhängige Anleitung
Mehrsprachig
Omnichannel
On-Screen-Chats
Spracherkennung
Sprachsynthese
Virtueller Assistent
Vorkonfigurierte Bots
Wiederverwendbare Komponenten
für Entwickler
Call-Center-Management
E-Mail-Management
Leistungskennzahlen
Live-Chat
Self-Service Portal
Social-Media-Integration
Terminverwaltung
Umfragen & Feedback
Virtueller Assistent
Warnungen / Eskalation
Warteschlangenmanagement
Wissensdatenbank
Workflow-Management
Abwanderungsraten-Management
Analytik
Community-Management
Feedback-Sammlung
Gamification
Inhalt-Syndizierung
Kommunikationsmanagement
Live-Chat
Video-Inhalte
360-Grad-Feedback
Analytik
Berichterstattung über Anrufe
Feedback-Sammlung
Umfrage-Management
Überwachung der Beschwerden
Bildschirm teilen
Geo-Zielgruppenerfassung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Offline-Formular
Proaktiver Chat
Transfer / Weiterleitung
Vorformulierte Antworten
Websitebesucher-Nachverfolgung
Content-Management
Diskussionsforum
Entscheidungsbaum
Katalogisierung / Kategorisierung
Kollaboration
Self-Service Portal
Volltextsuche
Wissensbasis-Management

Bold360 – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 25 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.4/5
Benutzerfreundlichkeit
4.3/5
Kundenservice
4.4/5
Funktionen
4.3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6/5
Carl C.
Greeter
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    Nicht bewertet
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 28.1.2018
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 28.1.2018
Verifizierter Rezensent
Chief Technology Officer and Marketing Director
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.3.2018

"Bold Chat is an Excellent Live Chat Utilized By My Company For Many Years "

Kommentare: Helped our company get Live Chat organized properly on our e-commerce site.

Vorteile: How versatile and customizable Bold Chat is for an online company that wants to properly brand and differentiate themselves. The customization is both on front end for customers to see such as the look and feel of your Chat popups and chat windows, logos, cretives and the call to action but also on the chat answering side. The back end where a user of the Bold Software can manipulate and strategically craft a Live Chat system that will engage the site visitor in the places and moment and times most opprotune for your business to convert them to a customer, offer support or a special offer. In fact Bold Chat is a premier chat software at a very competitive price. While other companies offer you static system, Bold Chat offers something that goes above and beyond.

Nachteile: Bold Chat takes a little bit of time to setup but live support is always available 24/7. Being a hosted solution means that you have to rely on their servers which are fairly good. Not many cons here.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.3.2018
Michael R.
Supervisor, Quality Assurance
Verbraucherdienste, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.8.2019

"Bold 360 gets it right"

Kommentare: We use Bold360 for Chat and Email and have been for some time. It was a nice upgrade over our last system. a least from a Quality Assurance Reviewers standpoint. Much more user friendly.

Vorteile: As a Quality Assurance team, Bold 360 makes it easy to quickly locate emails and chats for evaluation purposes. It gives us quick access to everything including the customer inquiry, any responses and all the details we need to properly execute our reviews.

Nachteile: Searching for chats can take some time, but that could be our bandwidth, or the volume of agents and chats within the system.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.8.2019
Tim B.
Director of Operations
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.1.2018

"Chat software that does it's job. Expect to pay for any extras."

Vorteile: Easy to use chat software that is user friendly when it comes to building code, implementing visitor monitoring, and everyday use for agents. Reporting that helps my team track our performance and where we can use improvement. The ability to use multiple platforms for support options like Twitter, Email, Live Chat, Video Chat, and Support Tickets in one easy to use platform.

Nachteile: Features keep getting taken out of the software that we use on a daily basis. These features were then introduced in a new upgrade which of course costs more money. If you want to be able to use all of the features you need to pay for the highest package they have available and if you want to use other features you have to pay for those through other vendors like language translation services. The first line of customer support is in the Philippines where English is not the first language and they are not able to assist with technical questions. Every time I have a real issue that needs to be handled immediately it always has to be escalated to tech support and getting a return email or phone call can take 24-48 hours which I don't have. Salespeople who pressure you into buying upgrades whether you need them or not and within a certain time frame so they are able to make a monthly quota. Also, salespeople who are inattentive and send out mass emails instead of emailing clients personally.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.1.2018
Megan R.
Marketing Manager
Essen & Trinken, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.10.2019

"Bold360 Review"

Kommentare: Overall, I am pleased with the software itself. I think the 360 web client is a nice upgrade. This is where I spend the majority of my time now. The continued new releases are helpful as well.

Vorteile: - Ease of setting up invitations, canned messages, email/chat routing rules, etc.

Nachteile: - Sometimes with support, I am looking for more of a step-by-step walk through on how to resolve an issue, rather than a simple link to an article om the topic.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.10.2019