Was ist Guesty?

Guesty ist eine SaaS-Plattform für Unternehmen im Bereich Ferienwohnungs- und Ferienhausvermietung. Dutzende von Buchungsplattformen werden unterstützt. Alles, was man für die Immobilienverwaltung braucht, ist in dieser robusten Plattform enthalten: Kanalverwaltung, einheitlicher Posteingang, aktualisierter Buchungskalender, Automatisierungswerkzeuge, sichere und einfache Zahlungsverarbeitung, Berichtswesen und sogar rund um die Uhr verfügbare Experten für die Kommunikation mit den Gästen. So gelingt der Urlaub garantiert. Mit Guesty haben Immobilienverwalter ihre gesamten Aktivitäten im Bereich Ferienimmobilien zentral im Griff.

Wer verwendet Guesty?

Airbnb- und Ferienimmobilienvermieter, die ihr Geschäft durch Automation, effizientes Management und mehr Präsenz voranbringen wollen.

Wo kann Guesty bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Guesty
  • Ansässig in Walnut, USA
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Griechenland, Irland, Island, Israel und 9 weitere

Sprachen

Chinesisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Französisch und 12 weitere

Über den Anbieter

  • Guesty
  • Ansässig in Walnut, USA
  • 2014 gegründet
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Guesty – Videos und Bilder

Guesty Software - 1
Guesty Software - 2
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Videos zu Guesty
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750,00 $/einmalig
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Guesty Funktionen

  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandskontrolle
  • Buchhaltung
  • CRM
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • Dynamische Preise
  • Eigentümer-Aussagen
  • Front Desk Management
  • Für die Ferienvermietung
  • GDS-/OTA-Integration
  • Gasterlebnis-Management
  • Gästekommunikation
  • Haushaltungsmanagement
  • Instandhaltungsmanagement
  • Kanal-Analytik
  • Kanalmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Leadmanagement
  • Lieferanten-Management
  • Marketing-Automatisierung
  • Mitarbeitermanagement
  • Online-Buchung
  • Partnermanagement
  • Portfoliomanagement
  • Raten-Management
  • Reservierung-Management
  • Verkaufspunkt POS
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen für Guesty

Intelligenter Vertrieb für eine neue Generation von Ferienvermietern
Smoobu ist die All-in-One Software zur Verwaltung von Ferienunterkünfte. Erfahre mehr über Smoobu
Tokeet ist eine Komplettlösung, die das Vermietungsmanagement von der Anfrage bis zum Checkout vereinfacht.
Möchtest du dein im Bereich kurzfristige Vermietung tätiges Unternehmen ausbauen? Du möchtest 10-mal mehr erreichen?
Die zukunftsorientierte Cloud-Plattform für Hotels, die Gästeerlebnisse innovieren und ihre Back-Office-Prozesse automatisieren möchten.
Mithilfe dieser Anwendung können Gastgeber und Hoteliers die Raumverteilung und Buchungen problemlos abwickeln. Für alle, die Räume vertreiben und Geschichten verbreiten.
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HotelKey automates the property operations resulting in increased revenue and digital guest experience. Deployed in 2,500+ properties.
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Bewertungen über Guesty

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
78%
4
10%
3
3%
2
4%
1
6%
Peter F.
Peter F.
Ejer in Dänemark
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Easy to use and powerfull features

5 vor 3 Jahren

Kommentare: We've reduced our management and time spent handling bookings and manual payments. Previously we had a fair amount of bookings through our old booking system which did not handle credit card payments, so we had to stay on top of those bookings and collect the payments manually.

Vorteile:

Automated responses to bookings, enables credit card payments via Stripe, easy overview of bookings and connecting multiple booking websites easily, as well as keeping information uniform on all booking websites automatically. Also generates a booking website for our own website. Absolutely love their Multicalendar. Gives a great overview of current bookings.

Nachteile:

Can't really think of anything bad. They are constantly updating and upgrading the software, so there is always something new and improved...

Caroline S.
Channels Manager in Brasilien
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

It could be way better

4 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: Guesty is a tool that intent to be a complete solution to properties managers, and it correspond a lot of items, such as the management of listings in some channels directly, the huge data volume it can manage, easy way of reservations and communication management. But it can be way better in some features, like payments and revenue rules. The best part is that the support is always available and the company seems to hear the clients issues and they are always implementing problems solvings according to our experience, so it is a real joining construction.

Vorteile:

The facility of add or remove properties and rooms, the view of all properties in one calendar, the management of different channels chat and mainly the publish of listings trhough some channels directly by Guesty is awesome! Also the possibiity of search a booking using any key information, a name, phone number, channel code is really impressive.

Nachteile:

Some important features does not look developed enough to be implemented, like the triggers for charges, the revenue management rules, simple management reports. All they seems like a good idea that was released before the complete edition, so it is a little frustrating when you try to use it and it does not work.

Mikey S.
Director in UK
Gastgewerbe, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Guesty are terrible

2 letzte Woche Neu

Kommentare: BAD, ticket too long to respond too, I was down from my booking system for a week which is a loss of £1000.

Vorteile:

Calender is good other that that not much else.

Nachteile:

No customer service on support better products on there for less money.

Veronique L.
COO in Kanada
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Very good product, very good service, unfortunately very expensive

4 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Good, robust software. Very good service. Account Management ([SENSITIVE CONTENT]) is available and helpful. Support is always available, we love the Live Chat feature for quick, easy-to-fix questions.

Vorteile:

Unified Inbox, Good Guest Communication Feature, Ability to have Multi-language Automated Messages, Direct Integration with major Channels, Good API, very happy to have a bi-weekly meeting with our Account Manager ([SENSITIVE CONTENT]) who is always responsive and helpful when we have questions or need help.

Nachteile:

Very expensive, unfortunately, it is Guesty's biggest downside.

Chris P.
Owner in USA
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best all-in-one management software

5 vor 5 Monaten

Kommentare: I've automated 80% our business with the help of Guesty and don't need to toggle between multiple softwares to get things done. It's been a major driver of our growth in 2021!

Vorteile:

Guesty allows you to run nearly your entire business on its software without needing to integrate with a suite of 3rd party tools. And when you do need a 3rd party tool, they make the integration very simple. The UI is easy to navigate thanks to a thorough onboarding process and customer support is extremely fast. Also love being able to have as many users as we wish. Every cleaner, maintenance person, assistant, etc has access to the software with their own personalized permission sets. Highly recommend to help you scale!

Nachteile:

I imagine this is more of a fault with VRBO but you have to process payments yourself vs simply getting a payout like you do with Airbnb. This is an administrative headache that we didn't have before integrating with Guesty.