Wer nutzt diese Software?

Insurance Industry, Charities, PPI Mis-sell Compensation Claims Management, Accident Compensation Claims, Debt Collection.

Durchschnittliche Bewertung

20 Bewertungen
  • Gesamt 4.8/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.8/5
  • Kundenservice 4.9/5
  • Funktionen 4.8/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.7/5

Produktinformationen

  • Startpreis 25,00 $/Monat
  • Preisinformationen Pay as you go Easily Manage Your Costs Straightforward, Simple Pricing
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Dialer360
  • http://www.dialer360.com
  • Gegründet 2015

Über Dialer360

Dialer360 is pioneer in providing Cloud call center software solution. With this technology you can get Predictive dialer with Built in Avatar, CRM and Web Phone, Voice and Sms broadcasting, Hosted Phone system, Voip. it's cost effective, easy to use , less time to understand and perfect solution for Inbound, Outbound and Blended call centers. You can integrate with third party software like Salesforce,, PIpedrive, Zendesk, Vtiger and Zoho, Microsoft Dynamics.

Dialer360 Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Echtzeit-Chat
  • Eskalationsmanagement
  • Gemischtes Call-Center
  • Inbound Callcenter
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Kampagnenmanagement
  • Manuelles Wahlsystem
  • Outbound-Callcenter
  • Progressives Wählersystem
  • Prädiktive Wähler
  • Warteschlangenmanagement

Die hilfreichsten Reviews für Dialer360

Really easy to use, stable and cheap.

Bewertet am 6.10.2017
Abdul A.
Alumni
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Up and running same day

Vorteile: I set this up for a friends contact centre back in 2013 and to this day it's been fantastic. He's expanded and at least 10 contacts centres I know are using it.

Nachteile: There wasn't sms functionality integrated which would have been nice but it may be there now. Not sure.

USER FRIENDLY

Bewertet am 11.10.2019
Rupendra S.
Director
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: When I had a chat and talk with the support staff I stopped searching of other services and my search ended with Dialer and i suggest and recommend my co business or small businesses partners and friends to quick start with Dialer 360

Vorteile: This Software / Interface is user-friendly designed and He is always available if any questions or Support (Technical), hope He is an asset for this company who helped us in a very tough time.

Nachteile: Service, quality and especially i noticed no company maintains such a huge team for providing CUSTOMER service

Antwort des Softwareanbieters

von Dialer360 an 4.11.2019

Thanks for your positive feedback.

Dial 360

Bewertet am 22.11.2018
Faisal K.
Director
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall experience with Dialer 360 is excellent. Technical support is always ready to help, we hardly have any interaction with them as there is no scope of technical issues, they always provide service by asking if everything is smooth every 30 minutes. They give the best support in all aspects and worth doing business. They are trustworthy and can rely on them always.

Vorteile: User Interface is simple and easy to use. Calling quality is excellent, No Breakage of voice. It skips Answering Machines Automatic giving full usage to speak with people.

Nachteile: It is perfect there is no need to change anything

Antwort des Softwareanbieters

von Dialer360 an 27.11.2018

Thanks for your positive Feedback.

Dialer360 for client calling

Bewertet am 19.9.2018
Verifizierter Rezensent
Assistant Manager
Forschung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Good work

Vorteile: 1) best quality of voice recordings available 2) 24/7 customer support available

Nachteile: It is really good so i have no cons to say as such at this moment

Suppport is always present

Bewertet am 10.5.2017
Edwin A.
CEO
Outsourcing/Offshoring, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, it gets our campaign going.

Vorteile: It has all the features we need to carry out our campaigns. We can do both voice and non-voice in the dialer. And the technical support is doing a great job in responding to our inquiries.

Nachteile: We are using avata and sometimes we experience latency issues that affects our interaction with customers.

Antwort des Softwareanbieters

von Dialer360 an 17.5.2017

Thanks for giving such a great review.

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