Wer nutzt diese Software?

Insurance Industry, Charities, PPI Mis-sell Compensation Claims Management, Accident Compensation Claims, Debt Collection.

Durchschnittliche Bewertung

16 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 25,00 $/Monat
  • Preisinformationen Pay as you go Easily Manage Your Costs Straightforward, Simple Pricing
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Dialer360
  • http://www.dialer360.com
  • Gegründet 2015

Über Dialer360

Dialer360 is pioneer in providing Cloud call center software solution. With this technology you can get Predictive dialer with Built in Avatar, CRM and Web Phone, Voice and Sms broadcasting, Hosted Phone system, Voip. it's cost effective, easy to use , less time to understand and perfect solution for Inbound, Outbound and Blended call centers. You can integrate with third party software like Salesforce,, PIpedrive, Zendesk, Vtiger and Zoho, Microsoft Dynamics.

Dialer360 Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Echtzeit-Chat
  • Eskalationsmanagement
  • Gemischtes Call-Center
  • Inbound Callcenter
  • Interaktive Sprachantwort
  • Kampagnenmanagement
  • Manuelles Wahlsystem
  • Outbound-Callcenter
  • Progressives Wählersystem
  • Prädiktive Wähler
  • Warteschlangenmanagement

Die hilfreichsten Reviews für Dialer360

Really easy to use, stable and cheap.

Bewertet am 6.10.2017
Abdul A.
Alumni
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Up and running same day

Vorteile: I set this up for a friends contact centre back in 2013 and to this day it's been fantastic. He's expanded and at least 10 contacts centres I know are using it.

Nachteile: There wasn't sms functionality integrated which would have been nice but it may be there now. Not sure.

Dial 360

Bewertet am 22.11.2018
Faisal K.
Director
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall experience with Dialer 360 is excellent. Technical support is always ready to help, we hardly have any interaction with them as there is no scope of technical issues, they always provide service by asking if everything is smooth every 30 minutes. They give the best support in all aspects and worth doing business. They are trustworthy and can rely on them always.

Vorteile: User Interface is simple and easy to use. Calling quality is excellent, No Breakage of voice. It skips Answering Machines Automatic giving full usage to speak with people.

Nachteile: It is perfect there is no need to change anything

Antwort des Softwareanbieters

von Dialer360 an 27.11.2018

Thanks for your positive Feedback.

Suppport is always present

Bewertet am 10.5.2017
Edwin A.
CEO
Outsourcing/Offshoring, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, it gets our campaign going.

Vorteile: It has all the features we need to carry out our campaigns. We can do both voice and non-voice in the dialer. And the technical support is doing a great job in responding to our inquiries.

Nachteile: We are using avata and sometimes we experience latency issues that affects our interaction with customers.

Antwort des Softwareanbieters

von Dialer360 an 17.5.2017

Thanks for giving such a great review.

Efficient and Transparent

Bewertet am 26.11.2018
Coray W.
President
Telekommunikation, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: This dialer has produced great satisfaction as an owner and equally so to my agents. I strongly recommend at the very least do the demo.

Vorteile: This dialer has the most transparency of all that I've used in the past. The reports are really helpful in terms of allowing me to see how individual campaigns are performing and the real-time status bar is a real jewel for seeing what is or isn't happening.

Nachteile: The software could be a little more intuitive but it still not hard to learn.

Antwort des Softwareanbieters

von Dialer360 an 30.11.2018

Thanks for Your Great Feedback!

Second Time Customer

Bewertet am 29.11.2018
Michael T.
Network Administrator
Telekommunikation, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall highly recommended for any size project. I refer all my clients and customers to 360 for service.

Vorteile: I've used 360 before in the past and was impressed so when a second program came available I signed up again. Our system is built and working great!

Nachteile: I wish that they would hire me and give me commissions.

Antwort des Softwareanbieters

von Dialer360 an 3.12.2018

Thanks for your positive response !

Lies weitere Bewertungen