Sales Force Automation

Sales Force Automation

von Advanz101

Wer verwendet Sales Force Automation?

Pharma Companies Retail Companies Project Companies

Was ist Sales Force Automation?

Sales Force Automation software specially built for Pharma, Retail and Manufacturing Industry.

Sales Force Automation – Details

Advanz101

http://www.advanz101.com

Gegründet 2007

Sales Force Automation – Preisübersicht

Sales Force Automation bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Sales Force Automation findest du unten.

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Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Sales Force Automation Funktionen

Sales Force Automation Software
Angebotserstellung
Anrufmanagement
Chancenmanagement
E-Mail Marketing
Gebietsmanagement
Kampagnenmanagement
Kanalmanagement
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Leadmanagement
Leistungskennzahlen
Provisionsmanagement
Verkaufsprognose
Vertragsmanagement
Vertriebsaußendienst-Management
Zugriffsquellen-Verfolgung

Sales Force Automation – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 6 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.7/5
Benutzerfreundlichkeit
3.8/5
Kundenservice
4.3/5
Funktionen
4.2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.8/5

Very Useful if Maintained

Bewertet am 4.2.2020
Jeanne S.
Estimating Manager
Bau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It is a great way to get information when you are working in different areas - for example the company is on central time and working with sales forces on pacific time - there is a two hour time difference and when you need information to move forward you can use sales force to obtain a lot of information without waiting for a customer to get into the office to make that phone call. Also it gives you excellent information to use for future work like how successful you are with a contractor and the going market rate for an area as well as when a change of employees takes place it is updated to see who the new contact is already.

Vorteile: All information in one place, useful to go between departments (for example the sales department can enter a lead with customer information and the estimating department can then know who is working on the project, who is the customer and additional information like competition if known, rating of the customer (how much business we do with them or how little), etc. Very useful tool for saving time.

Nachteile: If the sales department did not do their part and input information then the other departments did not have accurate information to work off of. Sometimes a bid would sit out for months because the sales team did not update that we won/lost the bid.

SalesForce

Bewertet am 8.10.2019
Sherri E.
AR Rep
Marketing & Werbung, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The benefit for me is having access to contracts, PO#'s contacts, credit memos without haveing to go to another system

Vorteile: The ability to see tasks, recent Business, and pending approval items on one page. I can see anything that my team puts on their acounts. The credit memo tab is extremely helpful.

Nachteile: There is nothing I dislike about SalesForce. Its extremly impactful for whit I do on a daily basis.

Sales Force

Bewertet am 14.10.2019
Lynn S.
Manager
Architektur & Planung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: My overall experience was just an average experience at best.

Vorteile: Keeping track of customers, it really seemed to be the only thing that I liked about the program, I was not a big fan but at least we could track customers quickly.

Nachteile: Too many steps, clicks, a lot of pages. There was way too many steps from one thing to the next. It could have been much simpler.

easy way to keep track of sales

Bewertet am 23.1.2020
Dennis D.
Educator
Bildungsmanagement, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I believe my overall experience better than the average.

Vorteile: This is one of the best ways to keep track of the sales overtime . It provides useful ways of marketing to customers it is also available as a mobile app.

Nachteile: I think it could be less pricy and complicated to use but the rest it’s ok . Even though I don’t any other thing to complain because in need to continue to use it more

Sales force needs work

Bewertet am 28.1.2019
Verifizierter Rezensent
Owner
Informationstechnologie & -dienste, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
2/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I used this for about 6 months and it was not a product I like that much. It was too cluttered for the user and a very slow platform.

Vorteile: I love being able to keep my leads straight.

Nachteile: The product was clutter had to search out people.