Wir helfen Unternehmen seit 17 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist Zoho Social?

Zoho Social ist unter Berücksichtigung der Bedürfnisse wachsender Unternehmen gebaut, und zwar derjenigen, die sich ernsthaft mit Social-Media-Marketing befassen möchten. Das Produkt ist so konzipiert, dass du deine Social-Media-Präsenz aufbauen kannst, ohne dir Gedanken über Einrichtung, Schulung, variable Kosten usw. machen zu müssen. Die Software ist einfach gehalten und bietet ein gutes Preis-Leistungs-Verhältnis. So einfach, dass du innerhalb von Minuten loslegen kannst.

Wer verwendet Zoho Social?

Mittelgroße Unternehmen, kleine Unternehmen Unterstützte Länder/Gegenden – Asien, Australien, Kanada, China, Europa, Indien, Lateinamerika, Naher Osten, Afrika, Vereinigtes Königreich und USA.

Zoho Social Software - 1
Zoho Social Software - 2
Zoho Social Software - 3
Zoho Social Software - 4
Zoho Social Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Zoho Social das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Zoho Social

Zoho Social

4,7 (3.243)
10,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
49
5
4,7 (3.243)
4,5 (3.243)
4,5 (3.243)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
12,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
79
35
4,1 (339)
4,5 (339)
4,2 (339)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Zoho Social

Vtiger CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
ContentStudio
Am besten bewertete Funktionen
Automatisiertes Veröffentlichen
Nachterminierung
Verwaltung mehrerer Konten
eclincher
Am besten bewertete Funktionen
Automatisiertes Veröffentlichen
Content-Management
Kontaktmanagement
Feedly
Am besten bewertete Funktionen
Benchmarking
Inhalt-Bibliothek
Social-Media-Integration
Zoho Mail
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Überwachung
Inbox-Management
Spam-Blockierung
Woop
Am besten bewertete Funktionen
Kundenbindung
Nachterminierung
Verwaltung mehrerer Konten
Mention
Am besten bewertete Funktionen
Nachterminierung
Social Media-Überwachung
Verwaltung mehrerer Konten
Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
SocialPilot
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Nachterminierung
Social-Media-Integration

Bewertungen über Zoho Social

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
72%
4
25%
3
3%
2
0%
1
0%
Rogerio
Rogerio
Contract Test Analyst
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Umweltdienstleistungen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Nice and easy to setup and use straight away

5,0 vor 3 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Linda
Linda
CEO in Deutschland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Onlinemedien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Großartiges Planungstool für Social Media!

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Einfach Klasse, dankbar für das Tool, die Funkionen, das Zeitersparnis, für das bisschen Geld!

Vorteile:

-Das Dashboard ist sehr detailliert und dennoch Übersichtlich. -Das automatisierte Posten, funktioniert einwandfrei und das sich nach einer Weile die Zeiten analysieren lassen, wann die meisten Leute angesprochen werden ist klasse. -Das für den Preis, die Menge an Kanälen und Funktionen nutzbar sind - tolles Preis-Leistungs-Verhältnis.

Nachteile:

Den Ort herauszufiltern bei dem Planen der Posts ist in unserem Fall etwas schwierig, aber das manuell im Nachhinein einzutragen ist kein großer Aufwand.

Markus
Geschaeftsfuehrer in Schweiz
E-Learning, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Gutes Tool um deine Social Media Beiträge zu Plannen

5,0 vor 12 Monaten

Vorteile:

Mehrere Social Media Kanäle für einen Post bespielbar.

Nachteile:

Man könnte nicht über alle Kanäle die Tags integrieren.

Tarek
Sicherheits in Deutschland
Bürgerliche & soziale Einrichtungen, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Angenehm zu bedienen und nicht kompliziert

4,0 letztes Jahr

Vorteile:

Der Preis für diese tolle Leistung ist toll finde schon

Nachteile:

Manchmal und nicht ständig hängt sich auf wenn anderes Software im Hintergrund spielt.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Politische Organisation, Selbstständig
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Einsatz in der Kommunalpolitik

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Hervorrragendes Tool vor allem im Kommunalwahlkampf.

Vorteile:

einfaches Bedienen mehrerer Plattformen, gute Übersichten

Nachteile:

kein automatisches Posten mehrerer Tweets bei mehr als 256 Zeichen bei Twitter

Jamie
Jamie
Founder and CEO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Öffentlichkeitsarbeit und Kommunikation, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Zoho is the best!

5,0 letzten Monat Neu

Vorteile:

Having also used a competitor app, I have renewed belief in the ease of managing social media content for clients across multiple platforms. I especially love having the ability to create one post and then edit each channel individually for tagging, etc.

Nachteile:

I am not a fan of the cost of this app. Would still choose it though!

Christina
Area Director of Sales in USA
Gastgewerbe, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Zoho Social is a fundamental pillar for excellence in social media marketing.

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Our impressive experience with Zoho Social has led us to exploiting our social media platforms for attracting more customers to our hotels. It help us to manage and strategize our marketing on social media platforms which has given impressive results in terms of the leads we capture. With Zoho Social, it has been easy to understand our audience which helped us understand how to engage them effectively.

Vorteile:

Zoho Social has a post scheduling function that enable us to only release our posts when most of our audience are active to ensure the posts reaches a high number of views. There are incredible analytics that provides us with insightful reports about our social media audience helping us understand how to engage them. It provides us with a central place for collaborating when engaging with our customers across all our social media platforms. It help us to monitor how our social media platforms are performing and guide us on how to improve the returns we get from social media marketing.

Nachteile:

Through it all, Zoho Social remained firm in offering top notch services. We have nothing against it so far.

Pedro
It in Spanien
Unterhaltungselektronik, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Zoho Social is a game-changer for organizing all my social media posts in one place!

3,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

Scheduling posts and analyzing performance are extremely user-friendly and efficient.

Nachteile:

Occasional glitches with post scheduling and limited integrations with other platforms can be frustrating.

Michael
Marketing Specialist in USA
Telekommunikation, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

A Decent Option for the Beginning to Intermediate Business

3,0 vor 4 Monaten

Kommentare: It's a B- overall. It offers everything a beginning to intermediate user needs to handle the automation of social posts. There are extras and add-ins that make it more confusing than it needs to be.

Vorteile:

Zoho Social is a fairly straightforward program that allows for automated posting of your content for social channels. It's easy to understand and use.

Nachteile:

It is just fairly vanilla. The interface is simple, but not always informative in the way that you need. There are extras and add-ins that make it more confusing than it needs to be. Selections should be grayed out if they require additional credits. Additionally, why charge for AI Assist when it can be found for free in many other places? It makes it not worth using for the additional hassle.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Logistik & Lieferkette, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Highly Recommend!

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Very pleased and would suggest this to others.

Vorteile:

Scheduling all my post to all social platforms at once is a great tool!

Nachteile:

I wish there were more tips/tricks that pop up when doing a task.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Medizinische Geräte, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

One stop hub for social media management solutions

5,0 vor 3 Wochen Neu

Vorteile:

I like that it is a reliable tool for business, especially from where I sit and use it on a daily basis, as it serves as an all-in-one social media management solution.

Nachteile:

In my initial engagement with the platform, its interface felt a bit clunky navigating between different accounts and features. Kindly provide training, even a virtual training, will aid with bridging the gap and answering some queries in this regard.

Rhys
Rhys
Owner in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Really good!

5,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

It is so easy to use, better then other apps.

Nachteile:

The uploading of more then 4 images seems to be more complicated then its needed to be

Vincent
Vincent
president in Frankreich
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Sport, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Convenient for cross-platform posting

4,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

Zoho Social is very convenient to manage our social network accounts, makes it very easy for publishing on multiple patforms at once.

Nachteile:

Zoho Social is a bit pricey for a small structure

Ahmed
Ahmed
owner in Ägypten
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Zoho Is the best platform to manage your social media all from one place

5,0 vor 2 Wochen Neu

Vorteile:

Zoho Is the best platform to manage your social media all from one place

Stephanie
Stephanie
Market Executive in Irland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Wein und Spirituosen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Zoho works for me

5,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

As a marketing executive, I love how Zoho Social provides detailed analytics that help me optimise our social media strategies with ease. The interface is intuitive, so I was able to get started quickly. I also appreciate the ability to schedule posts across multiple platforms, which has saved me a lot of time. Plus, it’s very affordable compared to other tools, making it a great value for what you get.

Nachteile:

One downside I’ve noticed is that some of the more advanced features are only available in the higher-priced plans. There’s also a slight learning curve when trying to unlock all of the tool’s capabilities.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Best Social Media Autoation App

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: My overa ll experience is best as comparing to sitting doing manually and in times we can't do, we can automate, this is best experience.

Vorteile:

All the pros are good, but should be improved a lot comparing the new apps those coming now with AI and stories

Nachteile:

We can't post or automate Instagram stories which is a big draw back. And facebook groups always keep disconnecting every minute.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Zoho Social Review

4,0 vor 6 Monaten

Kommentare: It eases social media management, reporting and tracking

Vorteile:

Ease of scheduling content Real time analytics

Nachteile:

some times the analytics provided are different from those given by the social media platforms

Bradley
Bradley
Managing Director in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

We Love Zoho Social

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Zoho Social is a fantastic tool for managing social media accounts. Its intuitive interface, robust analytics, and seamless scheduling features make it easy to track engagement and grow your online presence. Highly recommend it for businesses of all sizes!

Vorteile:

What I liked most about Zoho Social is its comprehensive analytics and easy-to-use scheduling tools. The ability to monitor multiple platforms from one dashboard and schedule posts in advance saves time and streamlines social media management. It's a powerful all-in-one solution!

Nachteile:

The only downside I found with Zoho Social is that the mobile app could be more intuitive and feature-rich. However, the desktop version is excellent, and the minor mobile app limitations don’t significantly impact overall functionality.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Medienproduktion, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Create and post with Zoho

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: It has been a wonderful experience. Easy to roll out ideas.

Vorteile:

Easy to use. Allowed time to create new post while schedule post rolled out.

Nachteile:

Some connection to social sites were limited.

Ryan
Ryan
Owner in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Fotografie, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Zoho Social Review

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: Best social posting app I have used so far.

Vorteile:

Very easy to get started and use. Links up to all the social platforms I use. AI copy prompt.

Nachteile:

limitations uploading certain resolutions to platforms. For example, I can upload a 1920x1080 video directly to X(twitter), but the zoho app needs the video to be a smaller resolution to upload to X. So I don't bother uploading the video to that platform. Too much of a hassle rendering out multiple resolutions.

Nikita
Nikita
Marketing Manager CRM in Deutschland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Maschinerie, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Global and Functional Social Tool

4,0 vor 4 Monaten

Vorteile:

It has a lot of capability and functionalities upon initial setup. It is easy to separate brands, and manage lead capture for each salesperson. All integrations into existing social medias are in Zoho Social at a glance, features are on the same level as of other social tool providers. Interface and workflow management are a piece of cake. Easy to navigate through many layers of data and communication points.

Nachteile:

It is similar to Zoho tools in existing integrations and usual necessity to tweak things internally and upkeep the system. Due to our internal customization of CRM, it was harder to integrate Zoho Social seamlessly. It is hard to manage several languages under one roof, only limited amount of brands can be created. Automation and default pages are barely customizable.

Will
Will
Managing Partner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

A Powerful Social Media Management Tool

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: Zoho Social is a solid choice for businesses and individuals who need a user-friendly platform for scheduling and publishing social media content.

Vorteile:

Zoho Social excels in scheduling posts. The calendar view allows for easy planning and organization of content across various social media platforms.

Nachteile:

While scheduling is strong, Zoho Social offers limited functionalities for directly engaging followers on social media platforms.

Kimani
Kimani
Accountant in Kenia
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Expand your business by growing it's Social Media presnce

5,0 letztes Jahr

Kommentare: In this digital era of doing business, Zoho social comes in handy. It helps me manage marketting campaigns across the social networks, manage and monitor prospects as well as analyse and reports. It is really saving me the efforts of marketing

Vorteile:

In times where side hustles off your employment job has become necessary source of extra income, I chose to start a cyber business and also do accounting and auditing jobs independently. This is where Zoho Social comes into play. I use it to manage my business social media accounts. I appreciate the fact that it is an easy to implement and setup and perfectly fit with a range of existing tools in my workspace. It is also super simple to use and comes with an incredibly designed UI that Iam able to navigate through all it's features for maximum value for my money. I enjoy being able to schedule the publishing time of my posts to those times that the audience is active on social networks. From a dashboard I can monitor every post across all platforms and Incase of comments I can reply. The pre-built reports are of great use for Iam able to analyse the performance of each post through clicks and views.

Nachteile:

Zoho Social is a tool of it's kind with no challenging issues soo far

Mario
Mario
Social Media Marketer in Jamaika
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Zoho Social - Social Media Management

4,0 vor 5 Monaten

Vorteile:

I love the accessibility of multiple social media platforms from a central point of control.

Nachteile:

Not being able to connect a Facebook profile instead of only being able to connect a page associated to the profile

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Easier social media management tools.

4,0 vor 4 Monaten

Vorteile:

mobile application multiple platforms easy of use and setup

Nachteile:

More social media presence is necessary, and each shared post must be modified.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

My experience with Zoho Social

4,0 vor 8 Monaten

Kommentare: Overall, Zoho has provided me an affordable option that makes social media management easy for me and my colleagues.

Vorteile:

Content Management, Scheduling, Reports and analytics are major components needed for my work and Zoho delivers these.

Nachteile:

The fact that Twitter(X) paid features are not available on the platform, for example, text limit. Also, I don't know how much of a fault this is to Zoho, but the level of engagement on posts published via Zoho is low compared to that from the native platforms.