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Was ist Swydo?

Reporting, Überwachung und Workflow für Online-Vermarkter zur Verwaltung von Zeitplänen, Warnungen und mehr.

Wer verwendet Swydo?

Digitale Agenturen, Franchisegeber, Inhouse-Vermarkter (Marken) und Unternehmer.

Swydo Software - 1
Swydo Software - 2
Swydo Software - 3
Swydo Software - 4
Swydo Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Swydo das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Swydo

Swydo

4,5 (79)
49,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
49
15
4,5 (79)
4,3 (79)
4,4 (79)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
7,75 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
160
20
4,0 (14.130)
4,3 (14.130)
4,2 (14.130)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Swydo

Jira
Am besten bewertete Funktionen
Agile Methodiken
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Octoboard for Agencies
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Connectors
Leistungskennzahlen
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Domo
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Connectors
Daten-Import / -Export
Datenvisualisierung
WhatsApp
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat
Mobiler Zugriff
Google Docs
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenerstellung
Filesharing
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Power BI Connector for Jira
Am besten bewertete Funktionen
Datenextraktion
Datenqualitätskontrolle
Match & Merge
Agorapulse
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Nachterminierung
Verwaltung mehrerer Konten
Sprout Social
Am besten bewertete Funktionen
Automatisiertes Veröffentlichen
Nachterminierung
Social-Media-Integration
Whatagraph
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Connectors
Daten-Import / -Export
Datenvisualisierung

Bewertungen über Swydo

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
63%
4
30%
3
3%
2
1%
1
3%
Jay
Jay
Founder, CEO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Anwaltskanzlei, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

We have been very happy with Swydo

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: We have been very happy with Swydo, it is easy to set up a report, change the dates each month and see the data in charts and graphs.

Vorteile:

Once you get a template report set up in Swydo it is really easy to copy that report for multiple clients and there is 1-click access into Google Analytics.

Nachteile:

Nothing negative to say it has been great

George
George
COO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

My Go-To Reporting Solution That Clients Love

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: I love the company, but am fickle enough to invest in multiple solutions if they make my life easier, and I can't find any in its class that Swydo doesn't equal or better. I would absolutely run a second solution alongside Swydo, but I don't because no one else is close. Instead, I'll get the data myself and do the analysis if that's what is required. I can't imagine leaving Swydo for any reason.

Vorteile:

The ease of use rivals anything on the market. Most people will use a point & click interface that is far simpler than Looker Studio or other involved solutions. The data connectors work every time, cost only a few dollars per month, and there's enough customization to address 80% of my needs. When I have questions or suggestions, the service team is one of the best I work with. They're really good.

Nachteile:

There are a couple of minor features they can't replicate, but they're truly minor. One example: Facebook Ads allow for multiple filters of the same type (e.g., two campaign name filters). Swydo hasn't matched that or a couple of others yet, but that's a minor issue that only comes up every few months.

Jonni
Owner in Mexiko
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Almost non existent customer support

1,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

The software is nice whilst it works. The widgets that are coded well and display correct information are useful.

Nachteile:

The customer support is awful and when things stop working, this can mean months waiting for updates on problems you have highlighted. There were various times that data was not displaying accurately in certain widgets and when speaking to customer support, they would log a case but nothing would ever change. This meant that we were waiting for 6 months+ for a small change to the KPI dashboard to mean that KPIs displayed were accurate. I had to chase and chase this, never being updated and with CS always blaming Google API updates. Overall, the level of customer service just did not reflect the increased pricing and we made the decision to leave.

Niels
Founder and PPC specialist in Dänemark
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Useful PPC reporting tool

4,0 vor 4 Monaten

Kommentare: It's a very good and useful platform for reporting when you work with marketing on Google and Facebook/Meta.

Vorteile:

I really like the support who are very helpful. And I like how easy it is to setup clients and reports. Once you have all the templates in place it's very useful to setup new clients.

Nachteile:

I think it would be good to be able to customize the reports a bit more in terms of design etc.

Gemma
Head Of Paid Media in UK
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Unparalleled Service & Software

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The support team is on hand via email, live chat, and even LinkedIn to help whenever we find an issue.

Vorteile:

Super easy reporting dashboards for our clients. Saves days of time each month in client and account manager contact.

Nachteile:

It could be made more visual. Facebook / Google Ad Previews arent the best.