Was ist Outreach?

Outreach befreit Verkaufsteams, sodass sie sich auf das Wesentliche konzentrieren können: Kunden zu engagieren.

Die Plattform ermöglicht es Teams, herauszuragen und sich auf sinnvolle Weise mit potenziellen und existierenden Kunden zu verbinden. Outreach zeigt, was am besten ankommt, sodass du ein Playbook für den Erfolg deines gesamten Teams erstellen kannst. Von Start-ups bis hin zu Großkonzernen verlassen sich Unternehmen auf Outreach, um den Weg zu vorhersehbaren Einnahmen zu vereinfachen.

Wer verwendet Outreach?

Chief Revenue Officer, Chief Sales Officer, SVP/RVP Sales, VP Sales, Sales Director, Sales Manager, Sales Operations, Sales Enablement.

Wo kann Outreach bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Outreach
  • Ansässig in Seattle, USA
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Outreach
  • Ansässig in Seattle, USA
  • 2014 gegründet
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Englisch

Outreach – Videos und Bilder

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Outreach

Nicht verfügbar
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45,00 $/Monat
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50,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Outreach Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anrufaufzeichnung
  • Aufgabenmanagement
  • Automatisches Telefonwahlgerät
  • Berichterstattung / Analyse
  • Content Delivery
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Engagement-Tracking
  • Für Vertriebsteams/ -organisationen
  • Kalenderverwaltung
  • Kontaktmanagement
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Leistungsmanagement
  • Management der Anruflisten
  • Pipeline-Management
  • Planungs-Tools
  • Prädiktive Analytik
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Vertriebs-Onboarding und -Schulung
  • Vertriebsaktivitätsmanagement
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management

Alternativen für Outreach

CRM-Software mit Helpdesk-Ticketing und Projektmanagement.
Gehen Sie neue Wege im Vertrieb – mit der weltweit führenden CRM-Lösung. Verwalten Sie jede Phase Ihrer Kundenbeziehun. Erfahre mehr über Salesforce Sales Cloud
Zoho CRM bietet Unternehmen eine komplette Lösung für das Kundenbeziehung-Lebenszyklus-Management Erfahre mehr über Zoho CRM
Pipedrive ist ein einfach zu implementierendes CRM-Softwaretool, mit dem du dich auf die Aktivitäten konzentrieren kannst, die zum Abschluss von Geschäften führen. Erfahre mehr über Pipedrive
Salesflare ist ein intelligentes CRM für kleine und mittlere B2B-Unternehmen, die mit weniger Arbeit mehr verkaufen wollen. Erfahre mehr über Salesflare
Konzentriere dich mit Copper und Google auf Beziehungen und nicht auf Datensätze. Das einzige CRM, das von Google entwickelt, verwendet und empfohlen wird.
amoCRM ist ein einfach zu bedienendes CRM. Es ist jedoch sehr funktional und leistungsstark. Vertriebspipeline, Lead-Tracking, Analyse und Website-Integration.
Ein intelligentes Vertriebs-CRM, das dem Vertriebsteam hilft, produktiver zu sein, ihren Umsatz zu steigern und Kundschaft zu gewinnen.
A Economical & Fully- Featured platform with CRM, ERP, HCM, Project Management and Helpdesk solution with built-in integrations.
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Apollo ist die Grundlage für deine gesamte End-to-End-Verkaufsstrategie.
Zendesk Sell ist ein Vertriebs- und CRM-System zur Verbesserung der Vertriebsproduktivität, -prozesse und -vorhersehbarkeit.
Freshsales ist eine vollwertige CRM & Lead Management Software für Hochgeschwindigkeits-Sales-Teams. Erfahre mehr über Freshsales

Bewertungen über Outreach

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,2
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

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58%
4
32%
3
7%
2
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Nate E.
Nate E.
Mid-Market AE in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Best sales sequencing tool on the market, hands down

5 letztes Jahr

Kommentare: Overall, I'm a huge fan of Outreach. It's a tool that I'll look for in my next company or at least recommend. If you have a large SDR and Inside Sales force, it's just silly not to invest in this technology. I save so much time on my prospecting and it holds me accountable. The reports on your progress are easy and when I work with my SDR multi-threading into an account, we can see each other's activity so we don't overlap.

Vorteile:

At first, Outreach can look a bit overwhelming, but once you get through some early training, it will become second nature and best friend for prospecting. We also use Outreach as our dialer. What I love most is the ability to make quality drip campaigns, email sequencing that can be combined with phone and LinkedIn messaging, along with integrating with SFDC. I'm also a big fan of using Snippets which is a great way to create short sentences or data that you want to include in emails, while not going overboard on boring templates.

Nachteile:

Not much, other than there's a lot going on. There are account and prospect views that you can build reports on top of that I really never use, but I'm sure could be useful. If you can focus on core functionality, then it's really quite easy to use.

Cornell B.
Sales Development Representative in USA
Computer-Software, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Sales Development

5 vor 10 Monaten

Kommentare: With Outreach, we're solving the tedious work of outbounding by equipping SDRs with the powerful tools to mass scale their outreach efforts. Previously this work was done in spreadsheets with manual emails and just Salesforce as the CRM tracker for contacts. With Outreach, emails are automated, prospect statuses are automatically updated. We've saved significant time with Outreach. There is a steep learning curve because the tool has various nuances that require training.

Vorteile:

Sequences is what makes Outreach so powerful. The fact that you can time, automate, and blast various emails to prospects using custom variables for a personalized feel is what makes Outreach so powerful. My role requires me to send mass volumes of emails to specific personas at various B2B companies. Most people don't respond after just 1 email. By loading multiple folks into a sequence and blasting that sequence has saved me significant time. Outreach also acts a CRM that keeps track of all communications. You can use filters to find specific prospects who have been sequenced or if they've been opted out or if they're in a specific stage in a sequence. These custom filters enable for specific targeting and tailoring.

Nachteile:

Outreach does require level of training to some extent that isn't straightforward. For example, knowing how to load sequences, or create triggers, or how to automate certain tasks does require some playing around that is not intuitive unless you have some training. Our organization needed some 3rd party training for us to actually grasp the various aspects and nuances of Outreach. Without that 3rd party training, we would've made numerous mistakes and probably wouldn't have utilized the tool to the maximum efficiency.

Pooja C.
Sr. Product Manager in USA
Computer-Software, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great Prospect Management Tool

4 vor 5 Tagen Neu

Kommentare: Eventhough UI is not simple yet once learnt, it's a great tool to manage all email cadences and managing the Prospects/ Leads and Campaign

Vorteile:

Great Sales Cadence for effective Lead Management Detailed Email Analytics for Campaign Management

Nachteile:

Inability to integrate with Google Sheets and only allows upload thru CSV Takes time for User to familiarize themselves with the Tool UI

Branden N.
President in USA
Informationstechnologie & -dienste, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Worked fine, but not great

3 letzten Monat Neu

Kommentare: Fine. Would recommend other options if you can afford.

Vorteile:

Allowed us to do lots of emails, which is important. The lack of analytics offered was limiting though

Nachteile:

Customer support is non-existent. We needed to cancel after migrating to a better product, and it was a nightmare.

Verifizierter Rezensent
Business Development in Südafrika
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Outreach your Prospects

4 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: My SDR team at first was hesitant but now loves the workflows.
Seem to be booking more demos now.

Vorteile:

Use of use and easy integration with Salesforce. Separate prospects and Accounts Awesome reporting tools KPI made easy

Nachteile:

No Voice mail drop Difficulty with incoming calls Support takes forever to get back to you