Wer nutzt diese Software?

KMUs und Unternehmens. OXON-Funktionalitäten können für Unternehmen mit bis zu 1.000 Mitarbeitern verwendet werden. OXON ist ähnlich wie Genesys und hat noch bessere Funktionen für das E-Mail-Ticketing und die Benutzerschnittstelle.

Durchschnittliche Bewertung

14 Bewertungen
  • Gesamt 4.9 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.6 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.6 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktinformationen

  • Startpreis 39,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)

Angaben zum Hersteller

  • OXON Tech
  • https://www.oxontech.com/

Über OXON

Der beste Weg, um deine Geschäftskommunikation an einem Ort zu verwalten. OXON Fokus ist: 1. Omnichannel Customer Support 2. Vertriebsteams und Telemarketing 3. persönliches E-Mail-Marketing 4. Agentenmanagement und Kundenerfahrung Insights OXON ist eine Cloud-basierte Kontaktcenter-Managementsoftware, die Kommunikationsfähigkeiten auf Unternehmensebene bietet und ermöglicht, Web-Chat, E-Mails, Sprachanrufe, SMS und Social-Media-Support auf einer einzigen Plattform zu betreiben.

OXON Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Echtzeit-Chat
  • Eskalationsmanagement
  • Gemischtes Call-Center
  • Inbound Callcenter
  • Interaktive Sprachantwort
  • Kampagnenmanagement
  • Manuelles Wahlsystem
  • Outbound-Callcenter
  • Progressives Wählersystem
  • Prädiktive Wähler
  • Warteschlangenmanagement

Die hilfreichsten Reviews für OXON

Price/quality amazing

Bewertet am 2.2.2017
Mantas L.
Head of purchasing and sales
Geschäftsbedarf & -einrichtung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It have all I need for business. I can see and make decisions on customers who refused to buy product from me. It is easy to track how emplyees communicate with clients. Actualy what best thing, that i can monitor and see how much lazy they are. Plus with reports i can give a feedback regarding sales. What they could do next time that they wouldnt loose clients. How thamey are dealing with problem solving and so on. Great tool. Specially for that price. There is in market more of such solutions, only thing you would pay 4-6 times more per employee... You got my point. Low cost did improve in sales 32.57% just becouse I can see what my employees are doing. Instead of facebook and other social sites they sitting. I can just ring them and say - hey what you doing..

Vorteile: Flexibility
Easy to use
All in one place
Easy API connection with our systems

Nachteile: No skype integrations
No Linkedin lead generator
No mobile application

Amazing for sales teams that make outbound sales calls. 5 STARS

Bewertet am 2.2.2017
Ivan B.
Director
Telekommunikation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We can use this software for outbound calls. 5 dialling types, automatically orders log, auto agent commission management and much much more. This is incredible how much value we get only for EUR per month. We used similar software - Leaddesk before, but it was like 4 times more expensive and these oxon guys have more functions than leaddesk for example - customer support system, but we don't use this. Calls are very good quality, call rates are cheap. All our agents are happy, because they can track their sales performance and stuff. Good job oxon, keep it up!

Vorteile: Very good overall experience. Have not seen anything better in terms of product value for money.

Nachteile: Cloud based

Great solution for companies with communication problems

Bewertet am 15.4.2019
Faye M.
Customer Service Administrator
Logistik & Lieferkette, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Now that all Employee interactions with clients are documented in Oxon, we can get a much better picture what and when needs improvement in the company. The most important and useful part of Oxon since the beginning was the activity reports. I get several rapports weekly from my lower management and can identify and solve problems within the company very quick. Oxon has made the job easier.

Vorteile: Convenient monitoring of all company's interactions and communications, both internal and external.

Nachteile: Don't care much for the minimalist design, other than that everything works great

Strong reports and historical analytics

Bewertet am 23.4.2019
Julie B.
Retail Support Manager
Einzelhandel, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: This software saved a lot of time for us. Customer support speed boosted, all statistics and activities can be monitored. We were happy to try the free trial. 4 star rating for now. We will make a purchase as soon as the OXON Tech completes our request.

Vorteile: We can see what our agents are doing now and view all the historical data. We can see how much time was spent on each task: Calls, Emails handling, chat handling, passive state, after call work, brake state, smoking brake, lunch brake, etc. We can also schedule and get sent these reports to our email addresses for company C level executives.

Nachteile: We can't track how much time was spent on calendar tasks.

Overall great software

Bewertet am 22.8.2019
Murtaz A.
Manager
Logistik & Lieferkette, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The software simple and user friendly. As someone who is new to multichannel communication software, I was a bit worried that it would be difficult to figure out how everthing works at first, especially when i take into consideration all the complicated functions Oxon provides. I've had no problems figuring out how to use Oxon and the few questions I had, the Oxon support team answered quickly and clearly. Overall great experience, would recomend!

Vorteile: Easy to use software. Friendly and helpful support team.

Nachteile: I cannot find a single negative thing about it.

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