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Was ist Engage360?

Die CRM-Plattform von Vizury ist eine KI-gesteuerte Multi-Channel-Cloud für Dialogmarketing, die es Vermarktern ermöglicht, einen höheren Ertrag der investierten Werbegelder (ROAS) zu erzielen, indem sie Nutzer proaktiv über Kanäle wie Web-Push, E-Mail, App-Push, Chatbot und mehr einbinden. Mit personalisierten dynamischen 1:1-Nachrichten und Empfehlungen fördert Vizurys CRM den gesamten Kundenlebenszyklus.

Mit dem CRM von Vizury kannst du Kunden im großen Maßstab aktivieren, konvertieren, einbeziehen und binden.

Wer verwendet Engage360?

Das Produkt wurde für E-Commerce, Reisen/Hotels, Gaming und Einzelhandelsunternehmen in mehreren Ländern entwickelt.

Engage360 Software - 1
Engage360 Software - 2
Engage360 Software - 3
Engage360 Software - 4
Engage360 Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Engage360 das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Engage360

Engage360

4,4 (23)
125,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
52
Keine Integrationen gefunden
4,4 (23)
4,4 (23)
4,5 (23)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
9,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
77
14
4,5 (91)
4,5 (91)
4,5 (91)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Engage360

OneSignal
Am besten bewertete Funktionen
API
Engagement-Tracking
Web-Benachrichtigungen
iZooto
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
PushNami
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Mobiloptimierung
Vorlagen-Management
Marketo Engage
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kampagnenplanung
Kontakt-Datenbank
WebEngage
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Ereignisgesteuerte Aktionen
Listen-Management
Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Bloomreach
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Mobiloptimierung
Marigold Engage
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Mobiloptimierung
Nachrichten-Personalisierung
Marigold Engage+
Am besten bewertete Funktionen
Abonnenten-Management
Email-Kampagnen-Management
Listen-Management

Bewertungen über Engage360

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
52%
4
35%
3
13%
Jeffrey
Jeffrey
SEM & Display Manager in China
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Vizury Overview

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

never have any error hence all the feature run very smoothly

Nachteile:

the design of the UI is bad taste, looks like normal software no a good one

Sean
Marketing Manager in USA
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Amazing Customer Service

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We have set a majority of our clients up on these types of notifications and have seen excellent results.

Vorteile:

The customer service that the Vizury team provides is excellent. All of my questions get answered in a timely manner and they are frequently coming out with newer updates that help improve functionality. The cost is also excellent.

Nachteile:

I would like to see a bulk-upload option available as several clients want the ability to make large changes at once.

Vivian
Marketing Executive in Singapur
Bekleidung & Mode, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Intuitive platform that suits business needs

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Additional channel to reach out to users whom may not be targetable on other channels. More timely and personalized engagement that triggers when user is browsing on the site.

Vorteile:

The webpush platform is very intuitive and simple to use. Trigger rules which we require for different campaigns are readily available and fits our use cases. Analytics on campaign performance is also available on the dashboard.

Nachteile:

Custom integration settings seem to be complicated and documentation is lost when account managers change hands. Troubleshooting of issues may sometimes take awhile.

Syed
Marketing Manager in USA
Einzelhandel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Vizury brings in incremental revenue with great customer support

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: It has brought in some decent incremental revenue, and we can customize the targeting quite a bit.

Vorteile:

The excellent and quick customer support provided by their teams. Usually receive an e-mail reply back within 24 hours. Also the detailed targeting we can use with notifications is quite valuable.

Nachteile:

The site could be more user-friendly, makes it difficult to change some things on your own without help.

Akshay
Director - Marketing in Indien
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Useful Tool to Contact Your Users

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: The overall experience with Vizury team and the platform has been incredible. The team of CSRs has been helping us at every juncture. They gave us entire product knowledge and still help us in setting up campaigns. The pricing is probably the best feature, as a company of any size can opt, as the pricing depends on the number of subscribers. It has been a good addition to our marketing arsenal.

Vorteile:

Vizury Browser Push has been helping us contacting our customers frequently to cross-sell, up-sell, push our coupon codes, ask the customers to reorder, contact the users who abandoned their cart and much more.

Nachteile:

Personalization (First name) is one thing that can be added (I'm not sure if it is already there & I'm not aware of it). Also, the customization of 'subscribe to our website' message is still pretty standardized. If this can be customized, it would be great.