Wer nutzt diese Software?

SMB und MM-Unternehmen mit $ 10 MM bis zu $ 500 MM Jahresumsatz. Zu den Industrien gehören Technologie, Fertigung, Großhandel und andere. Native Integration mit NetSuite, Intacct und Quickbooks Online.

Durchschnittliche Bewertung

23 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • YayPay
  • http://www.yaypay.com
  • Gegründet 2015

Über YayPay

Forderungen auf Steroids. ERP-Integrationen mit NetSuite, Intacct & QuickBooks Online.

AR-Automation-Plattform, um Collection Management zu automatisieren und zu priorisieren. Beschleunige Cashflow und automatisiere Forderungen mit Funktionen wie intelligentem Workflow und automatischen E-Mail-Erinnerungen, dediziertem CRM für AR, Analyse auf Abruf, dynamische Alters-Berichte und vorausschauende Cashflow-Berichterstattung.

YayPay Funktionen

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aging Tracking
  • Debitorenbuch
  • Inkasso-Management
  • Kundenaussagen
  • Online-Zahlungsabwicklung
  • Teilzahlungen
  • Verarbeitung überprüfen
  • Wiederkehrende Abrechnung
  • Überzahlung-Verarbeitung

Die hilfreichsten Reviews für YayPay

YayPay and Us

Bewertet am 30.4.2019
Mohammad N.
AR Manager
Marketing & Werbung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall YayPay has been a great partner and we understand the limitations at the moment due to it being a relative new software and understanding their pipeline for add-ons. We hope to see great things from YayPay.

Vorteile: The software is very user friendly and has a great potential to be a very robust system that can stand out amongst a sea of dunning apps. I do like the support and direct line I have with our Account Manager, since this gives a more on-hand care touch, which I hope doesn't change as they scale.

Nachteile: There are challenges with the partners YayPay has partnered with such as credit card merchants, it seems the partners are not very flexible with terms and have a very "our way or nothing at all" attitude and are care more about their bottomline than having a good partnership and thus has prevented us from using YayPay to its fullest capabilities.

Yaypay: A quality Solution Meeting and Exceeding Business Needs!

Bewertet am 30.4.2019
Sarah-jayne M.
Director, Order to Cash
Marketing & Werbung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Yaypay has enabled us to automate frequent and consistent communication with our customers which has reduced the time spent by our AR team doing repetitive tasks, allowing them time to focus on value added activities. We have only been live for just over a month but we have see some acceleration of cash receipts, and are hoping for a reduction in DSO.

Vorteile: The software is easy to implement and the Yaypay team does most of the heavy lifting! The User Interface is easy to use, even for our Collections Specialists in other global regions. The self service customization makes updating or changing communications and workflows easy and immediate. The Yaypay team is helpful, professional and knowledgeable. They are open to feedback and improvements and continue to seek ways to better serve their customers!

Nachteile: Some of the functionality isn't there yet or doesn't work with our instance of our ERP. It's scaled for Global use but is still very US centric, common business practises in EMEA as an example (date format) cannot be localized.

GREAT app! Amazing Rating system for Customers

Bewertet am 30.4.2019
Nathan K.
Ops
Buchhaltung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The software is great. It can handle many accounts, have billing history, and make auto emails. Its makes it as well easy for customers to way via ACH or card.

Nachteile: Nothing really! The app is great and it would be cool to see a iPhone app.

Rate YayPay

Bewertet am 30.4.2019
Verifizierter Rezensent
Sr Collections Specialist
Personalwesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We've had a wonderful experience so far. The Rep has guided us from the start and always there to answer our questions.

Vorteile: The ease of having visuals on one dashboard solely for collections.
Being able to empower customers with a link to their statement, account details and invoices.
Auto workflow notices.

Nachteile: I would like to be able to run more aging reports for print out use with notes.

Yay Pay

Bewertet am 5.9.2019
Sherri E.
Accounts Receivable Specialist
Marketing & Werbung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Using Yay Pay, I was able to resolve in an timely manner, our contact issue. We bill and send dunning letters via Yay Pay. Im able to immediately see if an email has been open and any responses. If a client promises to make a payment, that information automatically attaches to the invoice which makes forecasting easier.

Vorteile: I love the ease of use. I'm able so see my aging, run reports , send invoices and contact clients on one screen.

Nachteile: I have no complaints about Yay Pay. It does everything I need. The ease of use makes it breeze to train new employees on.

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