Wer nutzt diese Software?

SMB und MM-Unternehmen mit $ 10 MM bis zu $ 500 MM Jahresumsatz. Zu den Industrien gehören Technologie, Fertigung, Großhandel und andere. Native Integration mit NetSuite, Intacct und Quickbooks Online.

Durchschnittliche Bewertung

23 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • YayPay
  • http://www.yaypay.com
  • Gegründet 2015

Über YayPay

Forderungen auf Steroids. ERP-Integrationen mit NetSuite, Intacct & QuickBooks Online.

AR-Automation-Plattform, um Collection Management zu automatisieren und zu priorisieren. Beschleunige Cashflow und automatisiere Forderungen mit Funktionen wie intelligentem Workflow und automatischen E-Mail-Erinnerungen, dediziertem CRM für AR, Analyse auf Abruf, dynamische Alters-Berichte und vorausschauende Cashflow-Berichterstattung.

YayPay Funktionen

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • Belegmanagement
  • Inkasso-Management
  • Online-Zahlungsabwicklung
  • Rechnungsverarbeitung
  • Teilzahlungen
  • Verarbeitung überprüfen
  • Wiederkehrende Abrechnung
  • Überzahlung-Verarbeitung

Die hilfreichsten Reviews für YayPay

YayPay and Us

Bewertet am 30.4.2019
Mohammad N.
AR Manager
Marketing & Werbung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall YayPay has been a great partner and we understand the limitations at the moment due to it being a relative new software and understanding their pipeline for add-ons. We hope to see great things from YayPay.

Vorteile: The software is very user friendly and has a great potential to be a very robust system that can stand out amongst a sea of dunning apps. I do like the support and direct line I have with our Account Manager, since this gives a more on-hand care touch, which I hope doesn't change as they scale.

Nachteile: There are challenges with the partners YayPay has partnered with such as credit card merchants, it seems the partners are not very flexible with terms and have a very "our way or nothing at all" attitude and are care more about their bottomline than having a good partnership and thus has prevented us from using YayPay to its fullest capabilities.

Yaypay: A quality Solution Meeting and Exceeding Business Needs!

Bewertet am 30.4.2019
Sarah-jayne M.
Director, Order to Cash
Marketing & Werbung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Yaypay has enabled us to automate frequent and consistent communication with our customers which has reduced the time spent by our AR team doing repetitive tasks, allowing them time to focus on value added activities. We have only been live for just over a month but we have see some acceleration of cash receipts, and are hoping for a reduction in DSO.

Vorteile: The software is easy to implement and the Yaypay team does most of the heavy lifting! The User Interface is easy to use, even for our Collections Specialists in other global regions. The self service customization makes updating or changing communications and workflows easy and immediate. The Yaypay team is helpful, professional and knowledgeable. They are open to feedback and improvements and continue to seek ways to better serve their customers!

Nachteile: Some of the functionality isn't there yet or doesn't work with our instance of our ERP. It's scaled for Global use but is still very US centric, common business practises in EMEA as an example (date format) cannot be localized.

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