Was ist Business Hangouts?

Business Hangouts ist eine robuste Webinar-/Web-Konferenzlösung für Marketingexperten, Trainer, Unternehmer und KMU. Keine Downloads und keine PINs für die Zuschauer. Zeichne direkt auf YouTube/Social Media auf. Das Tool bietet einen integrierten E-Mail-Service, der die Zuschauer an das kommende Webinar erinnert und ein Follow-up mit deiner Marke durchführt. Das Tool beinhaltet Unterstützung für mehrere Moderatoren, private oder öffentliche Veranstaltungen, mehrere Freigabeoptionen und einheitlicher Chat mit voller Moderatorensteuerung. Kann vom G-Suite-Marktplatz heruntergeladen werden.

Wer verwendet Business Hangouts?

Unternehmen, Vermarkter*innen, Pädagog*innen/E-Learning, Regierungsbehörden, religiöse Organisationen, gemeinnützige Organisationen, Franchise-Betreiber*innen, Online-Akademien, Event-Organisator*innen/Promoter*innen, Softwareentwickler*innen/Anbieter*innen

Business Hangouts – Details

JetVideo Technologies

2011 gegründet

Business Hangouts Kosten

Startpreis:

19,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Ja, Gratisversion verfügbar

Business Hangouts bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Business Hangouts ist ab 19,00 $/Monat verfügbar.

Preismodelle Kostenlose Testversion

Business Hangouts – Details

JetVideo Technologies

2011 gegründet

Business Hangouts – Videos und Bilder

Videos zu Business Hangouts
Business Hangouts Software - 1 - Vorschau
Business Hangouts Software - 2 - Vorschau
Business Hangouts Software - 3 - Vorschau
Business Hangouts Software - 4 - Vorschau
Business Hangouts Software - 5 - Vorschau

Business Hangouts – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • FAQ/Forum
  • Wissensdatenbank
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • Mac (Desktop)
  • Windows (Desktop)
  • Android (mobil)
  • iPhone (mobil)

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation
  • Videos

Funktionen von Business Hangouts

  • @mentions
  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung und Statistik
  • Chat / Messaging
  • Content-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Diskussionen / Foren
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Erinnerungen
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Einmalige Anmeldung
  • Engagement-Tracking
  • Etikettierung
  • Feedback-Management
  • Filtern
  • Forum / Diskussionsforum
  • Gamification
  • Gruppenmanagement
  • Ideenfindung
  • Kalenderverwaltung
  • Kommentare / Notizen
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundenspezifisches Branding
  • Live-Chat
  • Mehrsprachig
  • Mitgliederverzeichnis
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Moderation
  • Online-Foren
  • Personalisierung
  • SSL-Sicherheit
  • Social-Media-Integration
  • Umfragen & Feedback
  • Veranstaltungskalender
  • Veranstaltungsmanagement
  • Website-Management
  • Wissensbasis-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Community Software Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anrufaufzeichnung
  • Aufzeichnung
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Automatische Transkription
  • Automatisches Framing
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bildschirm teilen
  • Brainstorming
  • CRM
  • Chat / Messaging
  • Content-Management
  • Dateitransfer
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Erinnerungen
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Chat
  • Einmalige Anmeldung
  • Elektronische Abstimmung
  • Erinnerungen
  • Eventplanung
  • Filesharing
  • Kalenderverwaltung
  • Konferenzschaltungen
  • Kundenspezifisches Branding
  • Live-Chat
  • Meeting-Management
  • Microsoft-Outlook-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Nutzerprofile
  • Privater Chat
  • Präsentations-Streaming
  • SSL-Sicherheit
  • Terminplanung
  • Umfragen & Feedback
  • Umfragen/Abstimmungen
  • Veranstaltungsmanagement
  • Video-Management
  • Video-Streaming
  • Video-Unterstützung
  • Videoanruf-Aufzeichnung
  • Videokonferenzen
  • Webcasts bei Bedarf
  • Wechselseitige Audio & Video
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Whiteboard
  • Zwei-Wege-Audio und -Video

Siehe die vollständige Videokonferenz Software Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebot in sozialen Medien
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anrufaufzeichnung
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bildschirm teilen
  • CRM
  • Chat / Messaging
  • Content-Management
  • Dateitransfer
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Erinnerungen
  • Echtzeit-Daten
  • Elektronische Abstimmung
  • Engagement-Tracking
  • Erinnerungen
  • Eventplanung
  • Filesharing
  • Kalenderverwaltung
  • Konferenzschaltungen
  • Kontaktmanagement
  • Kundenspezifisches Branding
  • Live-Chat
  • Meeting-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Hosts
  • Präsentations-Streaming
  • Q&A Management
  • Registrierungs-Management
  • Social-Media-Integration
  • Terminplanung
  • Umfragen & Feedback
  • Umfragen/Abstimmungen
  • Veranstaltungsmanagement
  • Video-Management
  • Video-Streaming
  • Video-Unterstützung
  • Videoanruf-Aufzeichnung
  • Videokonferenzen
  • Vorlagen-Management
  • Webinars bei Bedarf
  • Wechselseitige Audio & Video
  • Whiteboard

Siehe die vollständige Webinar Software Liste

Alternativen für Business Hangouts

Mehr Alternativen zu Business Hangouts

Erfahrungen mit Business Hangouts

Alle 76 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,2
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
46
4
24
3
4
2
1
1
1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Martin D.
Martin D.
Administrative Clerk in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Business Hangouts has the perfect web conferencing tool.

5 vor 2 Jahren

Kommentare: I really thought that it was very easy to use and it provide a much better option of video conferences than most of the other video platform. Through the Business Hangouts software, scheduling the audio and video calls is very easy. Our conversation chat through the audio and video conferences and screen sharing all good by the Business Hangouts software.

Vorteile:

The best thing of the Business Hangouts is that we can easily schedules our calls and meeting and in this why the support lines of our calling is very helpful for us. The outstanding features of the business hangouts makes this software powerhouse such as file sharing, polling, screen, video sharing and the ability to record. This software let me organize a video conference meeting with everyone at anytime. This software is an efficient software for the audio and video conferencing which allowing me to communicate with our friends, colleagues and team members. Hence, it is a best way for collaboration.

Nachteile:

Mostly the business hangouts works properly but sometimes it created some issues such as it is not as easy to get sound working and get things setup. The quality of video conference is not as best as should. Sometimes the new users have to face difficulty when it is loading due to which I have to sign in again and then our precious time will be waste but it is not all time issue. When we sharing our screen, the video conference quality will be automatically decreased. But still it is an excellent platform for meeting collaboration.

Michell M.
Owner in Brasilien
Import und Export, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Google Hangout the best tool for virtual meetings so far

5 vor 2 Jahren

Vorteile:

Very very easy to use, even a person that is not familiar with technology can work with it. It's share the link and connect! there is no need of user ID and this stuffs...

Nachteile:

It only works with Google Chrome and Firefox browsers, they should go further and be open to other browsers such as Safari, Internet Explorer, etc once some companies are limited about it, so this becomes a limitation. there should be an option for user to see the invited people when sharing a presentation. You can see them but only when you are not presenting full screen materials, this is bad once you lack the expression of your audience.

Andy M.
Andy M.
Head Of Marketing in Deutschland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Miserable UX

2 vor 4 Jahren

Vorteile:

-Probably good features -You can send invites to event directly from the dashboard -Integration with Google Calendar

Nachteile:

-More expensive than other solutions -Set up is brutal: you need gmail, G+, a youtube account, AdSense Account, Admin Ritghts on your domain, monetization activated on Youtube, LiveStreaming activated plus a bunch of other requirements and settings -Onboarding via thick pdf handbook!!! OR Set up a meeting with a rep (whenever you can find a spot to schedule a meeting to have support to setup the whole thing) - Got to sign up and went through the painful process of setting up the whole thing just to find out that the product can't be used in Germany (where I currently live). They accepted my credit card and billing address no problem, though. Maybe warn people before they waste two hours? -They say 'free trial, cancel anytime' but there's no visible option to cancel/suspend/delete account anywhere. They don't talk about canceling your account in the FAQs (where you should normally find this kind of information) and searching their documentation returns zero document/guides on this topic. You can access community support by first requesting to be accepted in a 'forum' (it's actually a G+ community). Once you're accepted you have to scroll through all the entries and hope to find somebody who managed to cancel their account. At this point you just feel trapped. Next step, blocking the credit card.

Carlos alberto M.
Carlos alberto M.
Gerente de Finanzas Tributarias de FOPNPROCINE in Venezuela
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Impotant software since it allows you to hold online meetings and video conferences with your client

5 vor 4 Jahren

Kommentare: It can be recorded commercial events and posted on youtube

Vorteile:

The system is very interesting because it allows you to hold online meetings in all parts of the world, you only need your clients, students or guests to be connected to perform any event, as well as having online support that helps you solve any problem you may have. present, also allows you to customize your video conferences to the style you have in your company, being a tool with low cost value with respect to the skills, so it is very useful when conducting meetings online

Nachteile:

You must have a very good online connection to carry out your meetings in lines and video conferences, and it should be more commercially driven so that it is better known in the market, despite the good customers that use it.

Andrea M.
Andrea M.
Job Development Specialist/Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzel- & Familiendienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very convenient and easy to use

5 letztes Jahr

Kommentare: It has been very helpful while we are working from home due to COVID-19. We are able to stay connected by using the chat and video call features regularly throughout the day.

Vorteile:

We use the chat feature constantly to communicate between team members. Since it is part of Gmail it is really easy to use throughout the day. It has been particularly valuable during COVID-19 when everyone is working from home and we can't just pop into each other's offices. We are not initiating video calls regularly too.

Nachteile:

It is not as easy to use with people outside of our agency. I would have also liked to be able to call more than one person at a time which also does not seem to be a feature for phone calls.