Vonage Business Communications

Was ist Vonage Business Communications?

Die kostengünstige Business-Plattform bietet einen Plug-and-Play-Dienst, der via High-Speed-Internet läuft. Sie erhalten über 40 geschäftsrelevante Funktionen, mobile Integration und integrierte Tools für Amazon Chime Pro. Die Aktivierung ist einfach, keine Vor-Ort-Installation ist erforderlich und Monat-zu-Monat-Verträge stehen zur Verfügung. Und der Service wird durch ein komplettes Team von Vonage-Service und technischen Fachleuten unterstützt.

Wer verwendet Vonage Business Communications?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Wo kann Vonage Business Communications bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Windows (Desktop)

Über den Anbieter

  • Vonage
  • Ansässig in Atlanta, USA
  • 2001 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Vonage
  • Ansässig in Atlanta, USA
  • 2001 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Vonage Business Communications – Videos und Bilder

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Vonage Business Communications

14,99 $/Monat
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19,95 $/Monat
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0,01 $
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Nicht verfügbar
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Gratis Testen

Vonage Business Communications Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Anrufüberwachung
  • Aufzeichnung
  • Automatische Anrufverteilung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bildschirm teilen
  • Call-Center-Management
  • Chat / Messaging
  • Computer Telephony Integration
  • Echtzeit-Chat
  • Filesharing
  • Konferenzschaltung
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Sprachübertragung
  • Privater Chat
  • Präsentations-Streaming
  • SIP-Trunking
  • VoIP-Verbindung
  • Warteschlangenmanagement
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Zwei-Wege-Audio und -Video

Alternativen für Vonage Business Communications

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Bewertungen über Vonage Business Communications

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,1
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
3,7
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
45%
4
29%
3
19%
2
2%
1
5%
Angela Paez,
Angela Paez,
GM in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great product for small companies

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Great!!! I definitely recommend this software and even though it might seem a bit more expensive than others in the market, their quality is definitely worth it.

Vorteile:

It is an amazing product for small companies. It has several useful features that work great for your business needs. Compared to other similar software out there, Vonage is way more reliable for your communication needs.

Nachteile:

Even though we do love Vonage, sometimes getting in contact with customer service is a bit time consuming and tricky, but once you are connected to a customer service representative, you know you will get the help you need.

Khushboo
Recruitment Professional in Indien
Informationstechnologie & -dienste, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

VBC- Review

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: It is a fantastic offering for small businesses. It contains a number of helpful features that are excellent for our company needs. It is significantly more dependable for our communication needs than other similar software that is available.
Despite the fact that we adore Vonage, it can occasionally be difficult and time-consuming to call customer care.

Vorteile:

It is very simple to use as it provides support to various things like calls, SMS, and even voice recording. Mobile and desktop apps for Vonage are easy to use. It can connect up to three phones to a single extension and that is the best feature as we don't have to call individually.

Nachteile:

It is bit slow and sometimes has a lot of backend issues which takes a bit to get resolved.

Nabeel
recruitment specialist in Indien
Personalbeschaffung & -besetzung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Alright Calling tool

3,0 vor 2 Monaten

Kommentare: It is an alright tool, the reports it provides are good, however calling can be improved.

Vorteile:

Ease of using it. dialing and making calls is very easy

Nachteile:

The connection is not always very good, sound quality is not very good at times, connecting calls sometimes takes a lot of time or does not connect at all.

Hadi
Senior recruitment team lead in Indien
Personalbeschaffung & -besetzung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Vonage review

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: It has been average. The only bad side is SMS integration and support to it.

Vorteile:

It is very easy to use, good interface and easy to be integrated with other tools. The UI/UX is great. Especially when it comes to texting.

Nachteile:

Product support. We wanted support for texting and it has been a horrible experience. They have Neximo for the SMS integration and support and the support experience has been horrible. They don't answer the calls or respond timely.

Mitch
Recruitment Professional in Indien
Personalbeschaffung & -besetzung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Vonage Business Review

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: I found it very efficient as I work in the recruitment industry and we have to be on call every time with the candidates, Vonage business makes sure that our calls would not spam. The quality of the calls are outstanding and does not lapse. Overall an excellent tool.

Vorteile:

The smooth Functionality and the Quality of the calls are significantly beyond experience.

Nachteile:

There should be a caller id with every unknown number.