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Was ist Inbenta?

Inbenta ist eine einzigartige dialogorientierte KI-Plattform, mit der Unternehmen mit mehr als 500 Mitarbeitenden personalisierte Interaktionen in großem Umfang mit ihren Kunden automatisieren können.

Mit den vier Modulen zur Unterstützung von Such-, Chat-, Wissens- und Sprachlösungen wird die Bereitstellung von 360-Grad-Konversationserfahrungen über alle Kanäle hinweg zum Kinderspiel.

Aufgrund der patentierten NLP-Technologie (Natural Language Processing), die in über 35 Sprachen verfügbar ist, ist keine vorherige Datenschulung erforderlich. Daher ist die Lösung auch innerhalb weniger Tage einsatzbereit.

Wer verwendet Inbenta?

Die Lösung unterstützt Kundenservice-, Personal-, Vertriebs- und Marketingteams in folgenden Branchen: – Bankwesen – Telekommunikation – E-Commerce und Einzelhandel – Reise- und Fluggesellschaften – Versicherung – Versorgungsunternehmen

Inbenta Software - 1
Inbenta Software - 2
Inbenta Software - 3
Inbenta Software - 4

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Inbenta

Inbenta

4,7 (13)
4.000,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
64
6
4,5 (13)
4,9 (13)
4,8 (13)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
14,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
159
40
4,4 (2.143)
4,5 (2.143)
4,3 (2.143)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Inbenta

Zoho Desk
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kundenspezifisches Branding
Ticket-Management
LiveAgent
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Inbox-Management
Proaktiver Chat
Microsoft Outlook
Am besten bewertete Funktionen
Archivierung & Aufbewahrung
E-Mail-Überwachung
Inbox-Management
Centralpoint
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Enterprise Bot
Am besten bewertete Funktionen
Chatbot
Routing
Verarbeitung natürlicher Sprache
Intercom
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
SimpleCRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Lead-Generierung
Leadmanagement
User.com
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Marketing-Automatisierung
Verfolgung von Interaktionen
Quiq
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über Inbenta

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
69%
4
31%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Versorgungsunternehmen, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

I like it because it's very easy to use

5,0 letztes Jahr

Kommentare: I describe my experience with ibenta being a very easy to use application and I use it daily and recommend it to many

Vorteile:

I like the ease of use and without many difficulties

Nachteile:

the ibenta app should have more functions and be free to reach more users

Tina
Manager, Membership Services in USA
Non-Profit-Organisation Management, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

I highly recommend Inbenta to improve your customer experience

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The Inbenta team is wonderful to work with. They do a lot of hand holding when needed while also providing the tools to get the system up an running on your own. I especially appreciated their working directly with our integration team. They have a great training program that is included with the platform purchase and their response to questions, tickets and requests for assistance are excellent.

Vorteile:

The Inbenta software platform has everything you need to improve your customer experience. We were looking for a software company that provided a chatbot to answer the most common questions asked by our customers. We wanted to lighten the load of our customer service staff who spent a lot of time answering the same routine questions multiple times a day. Inbenta provided a solution to that problem with an AI chatbot and messenger that gave us that and more. The chatbot handles the common questions in a Q & A prompt based system according to customer input and also provide a more "human like" dialogue response system. What's extremely useful is that the customer doesn't get "stuck" with just interacting with the bot. Due to different ways a person may ask a question, their specific needs or language barriers, the bot can also escalate to a human representative, which allows our customer service staff to take over whenever needed. This is definitely a win-win. Our staff handles the more non-routine questions and our customers get responses to their more general questions quickly and efficiently.

Nachteile:

The software definitely has a learning curve, but it has so many well built features it is completely understandible.

Vanessa
Associate Manager, Digital Content in USA
Freizeit, Reisen & Tourismus, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Useful AI Chatbot and Live Chat Integration

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall, we've had great success with the Inbenta chatbot. By providing basic answers to common user questions, it has freed up our call center agents to handle more complex inquiries and transactions.

Vorteile:

The Inbenta chatbot has been an incredibly helpful tool for our platform. It's allowed us to communicate easily with our customers, providing fast responses to common questions that may have otherwise been calls made to our contact center. The natural language capabilities made it easy to set up, and the linguistic tuning allows us to optimize as much or as little as we need. The lexicon is also very helpful, because there's less work for our team when adding modals and we can pull from that extensive library of terms. We also integrated the automated chatbot with our live chat software, and that has worked pretty well for our team, and the agents have found it easy to use.

Nachteile:

For the most part, Inbenta is easy to implement and use. There could be some backend enhancements to make features more convenient. For example, we would love the ability to publish one or two pieces of content, rather than publishing the entire knowledge base. This would allow for updates to be made more quickly in real time, but also let us continue editing other intents without the fear that they'll be published live before they're ready.

David
Support Manager in USA
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excellent Chatbot and AI Solution

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall I've had an excellent experience with Inbenta and the Customer Service. They're always available and haven't ever left me hanging.

Vorteile:

Implementation was very easy and straight forward and management after implementation has been a breeze.

Nachteile:

The GUI is laid out in a way that makes it difficult to find things on occasion. There are different methods of saving/updating across pages and it can be tough to remember what to click and when.

Johan
Product Owner - Contact Centre Technology in Australien
Essen & Trinken, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Inbenta in the Retail Market

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: AWESOME experience at all times, with new requests, or with support - Inbenta is always a phone call / email away.
With Support within our timezone - we can have face to face support contact

Vorteile:

Integration into our system was seamless, and ease of use - easy to train staff

Nachteile:

We have nothing to report on in this segment - we are truly happy with the product, its business value and the business case was an easy sell.

Antwort von Inbenta

vor 3 Jahren

We really appreciate the time and effort you took to review our products and services Johan. We're happy to know that you're fully satisfied with us!