HotelRunner

Wer verwendet HotelRunner?

Hotels, Hostels, Airbnb oder jede Art von Unterkunft, die bereit ist, ihren Betrieb online zu verwalten.

Was ist HotelRunner?

HotelRunner ist ein digitales Marketing- und Kanalmanagementprogramm, das Hotels und Reisebüros dabei unterstützt, Online-Buchungen anzunehmen, Online-Zahlungen zu erhalten und die Einnahmen zu maximieren.

HotelRunner – Details

HotelRunner

http://hotelrunner.com/

Gegründet 2011

Videos zu HotelRunner
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HotelRunner – Preisübersicht

HotelRunner bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von HotelRunner ist ab 9,95 $/Monat verfügbar.


Startpreis

9,95 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

HotelRunner – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

HotelRunner Funktionen

  • Auftragsmanagement
  • Bestandskontrolle
  • Bonus-Management
  • Chancenmanagement
  • Kampagnenmanagement
  • Kanal-Analytik
  • Leadmanagement
  • Partnermanagement
  • Produkt-Management
  • Wiederverkaufs-Management

Siehe die vollständige Channel Management Software Liste

  • Angebotsmanagement
  • Anmerkungen zur Reservierung
  • CRM
  • Drittpartei-Buchung
  • Gruppenreservierungen
  • Kundenbetreuung
  • Raten-Management
  • Reservierung von Akitivtäten
  • Zimmerbuchungsverwaltung

Siehe die vollständige Reservierungssoftware Liste

HotelRunner Alternativen

Mehr Alternativen zu HotelRunner

HotelRunner – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,2/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,1
Kundenservice 4,2
Funktionen 4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,1

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Erdem D.
Skipper
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 3.12.2018

"Very easy to use. Connects us to world"

Vorteile: As dundar thermal we have been using Hotelrunner for last 5 years.
It is very easy to update availability.
Support team is very helpful and always answering our requests promptly.
It is a great pleasure to work with them

Nachteile: easy and fast to update availability at all the sites.

Antwort des Softwareanbieters

von HotelRunner an 25.12.2018

Thank you Erdem, we are glad to be working with Dundar Thermal for the past 5 years also!

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 3.12.2018
Admir A.
Owner/Manager
Freizeit, Reisen & Tourismus, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 3.12.2018

"Good value for m but still much to do"

Vorteile: As Im using this program almost 2 years, I can say that for small accommodations like it is GH Pasha***, can be more then sutisfied. We could connect with almost every OTAs that we need and very simple program to use. Maybe some video of how to use would be great

Nachteile: There are some features that need to be finished and improved like types of discount that do not work properly, oldfashioned web site templates and some features connected with it like sharing on social networks discount does not work or some link that will lead on Book NOW point. Also up to my opinion is deffenetly metter that HR will suggest you the best OTAs for your business as well as some other features that will lead to better sutisfying customer needs and you have them a lot ;)... just let them know better.

Antwort des Softwareanbieters

von HotelRunner an 25.12.2018

Thank you Admir for your kind words and recommendation! We are working on a introduction video which will show you the best and easiest way to use HotelRunner.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 3.12.2018
Ali C.
General Manager
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 19.11.2020

"Great multiple sales channel manager program"

Kommentare: So far it is great to work with HotelRunner but global sales channels should be increased.

Vorteile: We can manage multiple slaes channels with Hotelrunner which makes our operations easier to handle.

Nachteile: Number of lobal sales channels is not sufficient enough, in my opinion it should be increased.

Antwort des Softwareanbieters

von HotelRunner an 21.11.2020

Thank you so much for your kind words! We are very glad HotelRunner has helped you easily manage all your channels.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 19.11.2020
Randy S.
owner
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    1 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1 /5
  • Kundenbetreuung
    1 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 16.5.2017

"a complete waste of time"

Vorteile: nothing, this did not do anything that is advertised, or that they specifically told me that they could do

Nachteile: Hotel runner has been a HUGE waste of time for me. I asked if I could just manage availability and you said yes (below) You can choose to manage your availabilities only via HotelRunner, all you need to do is select accordingly during OTA integration. But also we can adjust to each channel the rates you are sending accordingly as well. But then that wouldn't work My minimum nights stay from wix did not transfer, and because of that we have received a number of reservations for less than our minimum night stay. The support has been very slow or nonexistent, which I expressed concern about (given the time difference). I tried to ask all of the questions I could (issues I had in the past) and basically, I spent a week trying to set this up, waiting for support, reblocking and changing reservations for nothing.

Antwort des Softwareanbieters

von HotelRunner an 20.11.2018

Hi Randy,

If you could please contact me directly at andrew@hotelrunner.com, I would like to speak with you and get everything figured out.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 16.5.2017
Asim T.
General Manager
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 1.11.2019

"quick support, fast synchronization."

Kommentare: powerful booking engine, quick updates , smooth interface. quick and successful updates for room availability and pricing

Vorteile: I am able to connect to all my channels, plus other useful features for our hotel

Nachteile: every things are okey. Maybe, you can develop front end.

Antwort des Softwareanbieters

von HotelRunner an 2.12.2019

Thank you Asim for taking the time to leave a review. We are happy to hear that you have been able to connect to all your channels and are enjoying are other features!

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 1.11.2019