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Was ist Cloudbeds?

Cloudbeds ist eine einfach zu bedienende Suite für das Gastgewerbe, die Hoteliers eine zentrale Lösung bietet, um ihr Hotel einfach und effektiv betreiben können. Mit Cloudbeds hast du einen Login und ein System, das immer synchron ist. Die Suite umfasst ein PMS, eine Buchungsengine, einen Channel-Manager mit über 300 Verbindungen, ein Ertragsmanagementtool und Zahlungen. Tausende von Gastgeber*innen in über 148 Ländern vertrauen auf diese Lösung, die Kund*innen dabei hilft, mehr Reservierungen und zufriedenere Gäste zu erzielen.

Wer verwendet Cloudbeds?

Cloudbeds funktioniert am besten, aber nicht ausschließlich für kleine bis mittelgroße unabhängige Immobilienbesitzer, Hotels, Hostels, Pensionen, Privatzimmer, Pensionen, Ferienhäuser, Ferienwohnungen, Campingplätze und vieles mehr.

Cloudbeds Software - 1
Cloudbeds Software - 2
Cloudbeds Software - 3

Du bist nicht sicher, ob Cloudbeds das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Cloudbeds

Cloudbeds

4,4 (323)
100,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
92
14
4,3 (323)
4,1 (323)
4,1 (323)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
100,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
134
5
4,4 (270)
4,1 (270)
4,2 (270)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Cloudbeds

Guesty
Am besten bewertete Funktionen
Für die Ferienvermietung
Online-Buchung
Reservierung-Management
Frontdesk Anywhere
Am besten bewertete Funktionen
Kundenbetreuung
Raten-Management
Zahlungsabwicklung
RMS Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Kundenbetreuung
Raten-Management
Reservierung-Management
AxisRooms
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Bestandskontrolle
Echtzeit-Daten
Mews
Am besten bewertete Funktionen
GDS-/OTA-Integration
Online-Buchung
Reservierung-Management
freetobook
Am besten bewertete Funktionen
Kundenbetreuung
Online-Buchung
Zahlungsabwicklung
Hootsuite
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Nachterminierung
Social-Media-Integration
WebRezPro
Am besten bewertete Funktionen
Front Desk Management
Online-Buchung
Reservierung-Management
ReservationKey
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Reservierung-Management
Zahlungsabwicklung

Bewertungen über Cloudbeds

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
65%
4
21%
3
6%
2
4%
1
5%
Douglas
Hotelier in Österreich
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Zeitverschwendung

2,0 vor 4 Jahren

Kommentare: DIe haben illegal Geld von mir verlangt und es hat Monate gedauert, das zurückzuholen. Man kriegt jedes Mal eine neue Mitarbeite und muss alles von vorne an erklären. Ich habe dutzende von Stunden verloren - katastrophal. Ich hasse dieses Geschäft.

Vorteile:

Es war ok - es funktioniert für manche Leute.

Nachteile:

Nicht flexibel genug - linked listings gehen nicht, zB

Antwort von Cloudbeds

vor 4 Jahren

Thank you for this review. While we are sorry our solution did not meet all of your property's needs, we appreciate the candid feedback. We are not aware of the billing details you mention, and we take those matters very seriously. Please reach out to us at support@cloudbeds.com and reference this review if you would like to discuss further. Thank you again for providing your feedback.

Shen
Shen
Director in Malaysia
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Overall recommended but hope you can make some improvements

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

the PMS and UX. Easy to use for everyone. Set up is easy and flexible. Integrations are useful

Nachteile:

the Booking Engine - not flexible enough. PIE - trialled but the rate shopper took the wrong rates, not BAR so rate shopping comparison was useless to us.

Carl
Owner in USA
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Cloudbeds, easy to use, very functional.

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: My hostel is listed with several reservation agencies, every time there is a reservation, I need to go to all of the other agencies and close that room. It is very time consuming and cumbersome, however, if I don't I risk overbooking a room. With cloudbeds the process is automatic and instant (within a minute).

Vorteile:

It took me less than 5 minutes to teach my employee everything they need to be efficient in the program. It is extremely easy to switch languages depending on who the user is. It is organized in a thoughtful way. Creating reservations form, for example, can be accessed from various screens.

Nachteile:

There are some areas where I would like to be able to set my own default. For example, when I go to the reservations page (all reservations historically and current), there is a filter which quickly gives me just the current unfulfilled (future) reservations. I would like that to be the default filter. I cannot set it as default. There are other similar filters.

Antwort von Cloudbeds

vor 2 Jahren

Thank you for sending us an amazing review. We are happy to hear that the core features and functionality of our system are serving its purpose - which was our main goal when delivering an industry-standard product focused on the customer needs. With regards to the feedback, would you be able to let us know more via https://ideas.cloudbeds.com/ideas/new? Our product team monitors this page and your input is always appreciated.

Karin
Owner in USA
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Customer Service

3,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: Looking for a new program ! I use to love the program but they have cut back on help I think and now you cant get help very easy . You have to wait forever. Not what it use to be!

Vorteile:

Customer service was great when I signed up and it was great for about a year.

Nachteile:

You can't get help. When you do the live chats they just keep taking you in circles. Sending you links to go to . I cant even get into my cloudbeds now and am just waiting on someone to respond through a email . Such a panic feeling and I have customers waiting to book and can't get in the system to book or see whats available .

Antwort von Cloudbeds

vor 2 Wochen

Hi Karin N, Thank you for taking the time to share your feedback. Someone from our leadership team has reached out to you to discuss this more. Cloudbeds

Oriana
Manager in Brasilien
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

We have become loyal clients

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I installed cloudbeds to be able to curb overbooking and it has served me very well. We had a manager that tried to change to another system and it was a disaster. I still dont understand why he tried to change.

Vorteile:

Its very easy to use and implement and I am able to access it from my phone, so I can work from literally anywhere. The game changer for me is the customer support which is always very very fast with well trained staff.

Nachteile:

I am not able to tell quickly when looking at the calender which days are bank holidays. There should be a way to make those days a different colour. Also I wish there was more history on the blockage of dates (such as when the blocking was done).

Antwort von Cloudbeds

vor 2 Jahren

Thank you for giving us such a fantastic review, we truly appreciate your comment and feedback. Cloudbeds system was built based on the industry demand which is made possible by customers like you - we look forward to providing you with the best service for many years to come. With regards to the suggestion, our product team is aware of the improvements that can be made to the calendar page, once we have future updates we will be sure to bring good news!