Was ist Zoiper?

VoIP-Softphone-Wähler für verschiedene Plattformen, der Video-, Sprach- und Sofort-Nachrichtenversand-Funktionen enthält.

Wer verwendet Zoiper?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Wo kann Zoiper bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Windows (On-Premise), Linux (On-Premise), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • ZoiPer
  • Ansässig in Sofia, Bulgarien
  • 2003 gegründet
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Bulgarien, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • ZoiPer
  • Ansässig in Sofia, Bulgarien
  • 2003 gegründet
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Bulgarien, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Zoiper – Videos und Bilder

Zoiper Software - 1
Zoiper Software - 2
Zoiper Software - 3
Zoiper Software - 4
Zoiper Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu Zoiper
Zoiper Software - 1
Zoiper Software - 2
Zoiper Software - 3
Zoiper Software - 4
Zoiper Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie Zoiper vergleichen

Zoiper

4,99 $/einmalig
Kostenlose Version
Gratis Testen
2,95 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
14,99 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen

Zoiper Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-ID
  • Anruferprofile
  • Live-Chat
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • Softphone
  • Videokonferenzen
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Alternativen für Zoiper

Triff dich über jedes beliebiges Desktop-, Browser-, Mobil- oder Videogerät mit beliebigen Personen von überall auf der Welt.
3CX ist eine IP-Telefonanlage mit offenen Standards, die eine sofort einsatzbereite, vollständige Unified-Communications-Lösung bietet. Geeignet für jede Unternehmensgröße oder Branche Erfahre mehr über 3CX
#1 Inbound Video Call Platform for Revenue Teams.
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.
Wildix is a global provider of unified communications solutions for simpler, more secure business communications in the digital age.
Cloudbasiertes Telefonsystem für kleine und mittlere Unternehmen, Kundenbetreuungs- und Verkaufsteams.
No matter your business communication requirement, Acefone has you covered with its bespoke cloud telephony solutions.
Ein auf Google basierendes Cloud-Callcenter
Großartiger Kundenservice beginnt mit einer besseren Helpdesk-Software. Gewinne mehr Kunden durch exzellenten Kundenservice mit LiveAgent. Erfahre mehr über LiveAgent
Aircall unterstützt mit seinem benutzerfreundlichen und leistungsstarken Telefonsystem Unternehmen in der Kundenbetreuung und im Vertrieb produktiver zu arbeiten. Erfahre mehr über Aircall
CloudTalk ist ein cloudbasiertes Telefonsystem für Support- und Vertriebsteams. Mit CloudTalk ist Telefonieren einfach und macht Spaß! Erhalte noch heute deine kostenlose Testversion! Erfahre mehr über CloudTalk
8x8 is the global leader in cloud communications and has transformed more than 47,000 businesses in over 100 countries.
PureCloud macht Kundenbeziehungen einfach. Wir verbinden Telefon, E-Mail und Chat durch ein einziges Tool für eine bessere Kundenbindung.

Bewertungen über Zoiper

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4 (91)
Benutzerfreundlichkeit
4,4 (91)
Kundenservice
4,2 (91)
Funktionen
4,2 (91)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5 (91)

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
57%
4
26%
3
13%
2
2%
1
1%
Juan manuel C.
Juan manuel C.
Web developer in Argentinien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

A more than acceptable and functional softphone

5,0 letztes Jahr

Kommentare: The user experience is good in general, except for some small sound problems and depending on the Linux version the program crashes and you have to restart. It is a very good softphone type software option and meets the expectations for which it was installed. It should be noted that the interface is much better than the vast majority of its competitors for Linux.

Vorteile:

The Zoiper perfectly completes its main function, which is to be able to make calls from your voip account. The program has a very clean and well-designed interface where the user can see the information they need at all times, from the internal number of their account, to the buttons to dial phones and view the history. The sound quality is very good.

Nachteile:

In the free version for Linux, a previous poster appears that encourages you to buy the PRO version. The poster is a bit annoying because there are times when the program is branded. The double panel to select the on-screen keyboard often leads to confusion because users try to dial a number in the current call but realize (late) that they are using the other keyboard and that for that reason the phone did not answer. .

Paul Z.
Paul Z.
Senior ICT Specialist in Rumänien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Zoiper - One of the best sip clients ever seen!

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Once moved to a SIP platform I found this software, really great, I can talk easily with the customer while you have an overview of other incoming calls and who is busy, really useful!

Vorteile:

Zoiper is fast, has all the features you need in a small business, from picking up multiple calls, forwarding calls, making a conference call, to record a call if its needed and having a history of all your calls, to see if an customer was contacting you before, even after 2 years the client doesn't slow down.

Nachteile:

All the headsets work really well, but special features of headsets are not working, like the button to pickup a call or to hang-up ( Plantronics Voyager )

Bob A.
Bob A.
President/CEO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

In Betracht gezogene Alternativen:

No support and developers don't know or care what they are doing.

1,0 vor 9 Monaten

Kommentare: After not using Zoiper for 3+ years i decided to try it again. I am now running it on an LG V40 (Android 10) and overall it registers to the PBX but that is about the extent of it. Here we are 3+ years later, I have a darn near state of the art phone and Android 10 and while Zoiper kinda works with bluetooth it is still seriously SCREWED UP!! And now it has even more problems than it used to have!! All I can say - unbelievable that they haven't been able to figure out who to produce a decent phone app by now?!?!

Vorteile:

It registers to the PBX and I can assign different ringtones to each registration. That's about it. Sadly, this app is a prefect example of inexperienced amateurs or a company that simply couldn't care less about what they put out.

Nachteile:

1. Zoiper will not ring priority callers when the phone is in Do Not Disturb mode. This is an expected behavior - one which every native dialer properly does. 2. Huge waste of screen real-estate that could be used to provide easily touchable function buttons instead of the tiny ones at the top of the screen. 3. No floating icon for active calls!! Seriously!! Do you know how next to impossible it is to get back to a call once I've moved on to the home screen or worse - the phone decides to sleep?? 4. The tiny hold button on the top of the screen changes to an add call button after it is pressed!! There is a HUGE EXPANSE OF UNUSED SCREEN during a call and just little tiny function buttons at the top THAT MOVE AROUND?!?!? 5. Does not automatically put a Zoiper call on hold when answering another call on the native dialer. 6. Bluetooth volume and integration is just terrible. 7. Zoiper cannot deal with a VPN connection on the phone!! If I activate a VPN connection to my office I cannot make or receive any Zoiper calls. Well actually it seems I can place calls - just that nobody can hear me and I cannot hear them so obviously they're getting the media path all wrong!!

Jebin P.
Jebin P.
IT MAANGER in Katar
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Zoiper Review

4,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Very happy with zoiper when using as softphone.

Vorteile:

Good softphone which we can use with windows , android & iphone platform. its even available as free version.

Nachteile:

When using in smartphones, appication need to open always to get incoming call.

Akhilesh M.
Akhilesh M.
Software Test Engineer in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excellent product endpoint connectivity tests.

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall experience is good and as a free user it is the best product out there.

Vorteile:

The best part of Zoiper is I am able to test out call connectivity for endpoint users without using any physical phone ( cumbersome task!). Zoiper has an easy way to test call connectivity and User interface is also quite helpful in understanding.

Nachteile:

They should improve deployment steps as it is not helpful in understanding. We had to take help of DevOps and technical team just for installing it.