Wer verwendet Pressero?

Web-to-Print-Lösung, die Unternehmen jeder Größe bei der Verwaltung des Nutzerzugriffs, der Online-Zahlungsabwicklung, der Suchmaschinenoptimierung, des Content-Managements, der Warnungen/Benachrichtigungen und mehr unterstützt.

Was ist Pressero?

Aleyant Pressero ist eine erschwingliche und einfach zu bedienende,
cloudbasierte B2B- oder B2C-Online-Storefront-Lösung,
die leicht an deine Bedürfnisse sowie die deiner
Kundschaft angepasst werden kann. Online-Design, sofortige Preisgestaltung, Nachbestellungen,
Inventarabwicklung, Versandintegration und Kreditkartenzahlungen
werden unterstützt, ebenso wie reaktionsfähige
Website-Designs, die auf Smartphones, Tablets, Laptops
und anderen Geräten funktionieren.

Pressero – Details

Aleyant

https://www.aleyant.com/

Gegründet 2005

Pressero – Preisübersicht

Pressero bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Pressero findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Pressero Funktionen

Web-to-Print Software
Angebote / Schätzungen
Anpassbare Vorlagen
Auftragsmanagement
Genehmigungs-Workflow
Integration von Druckservices
Mehrere Geschäfte
Produktkonfigurator
SEO-Management
Website-Management

Pressero – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 5 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.6/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Kundenservice
4.4/5
Funktionen
4.2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.2/5
Craig D.
President
Druck, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.3.2020

"Web to Print Software"

Kommentare: I truly believe that our shop's growth will all come from web to print. We've recently captured a couple very large accounts because of our capabilities.

Vorteile: Pressero/eDocBuilder has a fairly steep learning curve but once you're there, it's a wonderful product. We're having a hard time keeping up with customer demands for web stores. We upgraded from a lesser product because of it's lack of functionality. There has been little that we haven't figured out to achieve with the Aleyant products.

Nachteile: Learning curve, but again - with the extensive functionality comes complexity. I wouldn't want to "dumb down" the software to gain easy learning.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.3.2020
Clela S.
Production Manager
Druck, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.3.2020

"Pressero Technical Support"

Vorteile: The most impactful feature in Pressero our company uses on a daily basis is the inventory management feature. Great at helping us maintain our inventory par levels. Our clients love the email notifications when it is time to reorder!
The technical support staff is excellent!!!

Nachteile: Pressro was a seamless transition from our previous software. The only feature I would like to see is a function to let me know who and when inventory changes have been made.

Antwort des Softwareanbieters

von Aleyant an 25.3.2020

Clela, thank you and DivcoData for being a great partner with Aleyant and Pressero. We appreciate the review regarding inventory and how it works with your daily interactions with customers. We also appreciate the nice words about our wonderful support staff. They're here to help you to be successful. We will gladly take your idea regarding inventory history and notifications and add that to our idea list. If you have any additional ideas on how we can help you to be more successful, we'd love to have you add them to our idea portal listed here https://aleyant.ideas.aha.io/

Thank you for using Pressero!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.3.2020
Andi O.
Prepress
Druck, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.10.2019

"Pressero review"

Kommentare: I was a beginner with this type of software but the searchable knowledge base and fast support staff made learning Pressero possible for me. I can now set up new websites, products with variable data capability, pricing calculators, and process orders completely online.

Vorteile: Highly responsive and knowledgable customer support.

Nachteile: No option for mass deletion of products.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.10.2019
Sukruti K.
Account Executive
Umweltdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.10.2019

"Pressero Review"

Kommentare: Not very happy with it. there are better softwares out there.

Vorteile: Different Shops for each locations of the press that we have.
Look of the website when switched on is good.

Nachteile: No input for OVERALL Customer base and access to old data of orders placed and compliation of the old customer orders

Antwort des Softwareanbieters

von Aleyant Systems an 29.10.2019

We appreciated you taking our call to help you find how to access the customer base and find old customer orders. To recap, within your admin area you have access to all your clients as well as can run reports on any past orders placed and can pull up information in several locations regarding orders depending on which information you're trying to access. We cover these items in the training included with your subscription. We understand you weren't onboard when the training for your team happened. We offer additional training options as well as access to our Knowledge Base documentation (which is available 24/7 on our support page). You can always reach out to our support team if you ever need assistance. We're happy to help. Thanks for trying us out!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.10.2019
Manny P.
.
Non-Profit-Organisation Management, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.11.2018

"Great Design Builder"

Kommentare: Great Design templates if you can get yourself accustomed to a specific design. Once you design the templates it can be shared throughout the company. Saving overall time and money .

Vorteile: Great company based templates for your entire organization to use. So that materials are structured and can be customized by location.

Nachteile: Limited on the templates available and there should be more templates and room for improvements of the products so that it can be used in various marketing environments.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.11.2018