Wer nutzt diese Software?

Web-to-print solution that helps businesses of all sizes with user access management, online payment processing, search engine optimization, content management, alerts/notifications and more.

Durchschnittliche Bewertung

3 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.5 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 3.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3.5 / 5

Produktdetails

  • Preisinformationen Contact Aleyant Systems for pricing details.
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Aleyant Systems
  • https://www.aleyant.com/
  • Gegründet 2005

Über Pressero

Online web to print B2B or B2C software that includes responsive design, eDocBuilder form-based templates, an excel-based pricing.

Pressero Funktionen

  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Auftragsmanagement
  • Genehmigungs-Workflow
  • Mehrere Geschäfte
  • Printing Services Integration
  • Produktkonfigurator
  • SEO-Management
  • Website-Management

Alternative Produkte

Ähnliche Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Pressero

Pressero review

Bewertet am 2.10.2019
Andi O.
Prepress
Druck, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I was a beginner with this type of software but the searchable knowledge base and fast support staff made learning Pressero possible for me. I can now set up new websites, products with variable data capability, pricing calculators, and process orders completely online.

Vorteile: Highly responsive and knowledgable customer support.

Nachteile: No option for mass deletion of products.

Great Design Builder

Bewertet am 6.11.2018
Manny P.
.
Non-Profit-Organisation Management, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great Design templates if you can get yourself accustomed to a specific design. Once you design the templates it can be shared throughout the company. Saving overall time and money .

Vorteile: Great company based templates for your entire organization to use. So that materials are structured and can be customized by location.

Nachteile: Limited on the templates available and there should be more templates and room for improvements of the products so that it can be used in various marketing environments.

Pressero Review

Bewertet am 3.10.2019
Sukruti K.
Account Executive
Umweltdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
2 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Not very happy with it. there are better softwares out there.

Vorteile: Different Shops for each locations of the press that we have.
Look of the website when switched on is good.

Nachteile: No input for OVERALL Customer base and access to old data of orders placed and compliation of the old customer orders

Lies weitere Bewertungen