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Was ist teamdeck?

>> Ressourcenmanagementtool

>> Funktionen zu Mitarbeitereinsatzplanung + Projektplanung und Budgetierung + Zeiterfassung + Arbeitszeittabellen + Arbeitslast + Leistung + Verfügbarkeitsmanagement + Ressourcenprognose + Teamnutzung

>> Teamdeck wird von einem Softwareunternehmen entwickelt, das auch mit Spotify, Uber, Netflix und Viu arbeitet.

>> Die Lösung wird in den Bereichen IT, Finanzen, Kreatives, Einzelhandel, Gaming, Bildung und Medien eingesetzt.

>> Live-Demo-Präsentation und Hilfe bei der kostenlosen Einrichtung. Melde dich für eine Demo an

Wer verwendet teamdeck?

Projektmanager, Unternehmensinhaber, Vertriebsteams, Entwickler, Kreative, Marketingteams, Betriebsteams, Freiberufler

teamdeck Software - 1
teamdeck Software - 2
teamdeck Software - 3
teamdeck Software - 4

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teamdeck

teamdeck

4,3 (44)
6,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
92
5
4,3 (44)
4,5 (44)
4,5 (44)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
4,16 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
97
3
4,7 (507)
4,6 (507)
4,7 (507)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu teamdeck

Runn
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Projektverfolgung
Mitarbeitereinsatzplanung
Ressourcen-Planung
Resource Guru
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Mitarbeitereinsatzplanung
Ressourcenmanagement
Asana
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Management von Performance-Auswertungen
Projektplanung/Terminierung
Mosaic
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Portfoliomanagement
Priorisierung
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Bestandsverfolgung
Dashboard
Mitarbeitermanagement
UKG Pro
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
W-2 Vorbereitung
Überweisung
Resource Management
Am besten bewertete Funktionen
Kapazitätsmanagement
Ressourcen-Planung
Ressourcenzuordnung und -planung
RescueTime
Am besten bewertete Funktionen
Automatische Zeiterfassung
Berichterstattung / Analyse
Online-Zeiterfassung
Hubstaff
Am besten bewertete Funktionen
Online-Zeiterfassung
Online-Zeiterfassung
Zeitverfolgung

Bewertungen über teamdeck

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
48%
4
34%
3
18%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Value for Money

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Overall it is a great tool, they have their fair share of challenges trying a new UX that is not seen in similar softwares in the industry. The initial onboarding was hard and we had our VP of Engineering championing the teamdeck and answer everyone's questions every day for some time, but now we are past that phase.

Vorteile:

Calendar is really good, where I can see everyone's allocations, leaves (sick/casual/annual), availability and time spent in a very intuitive way. I did however had to get on boarded on the different sections like allocations/leaves/ and time worked, those icons are very small and weren't self explanatory in calendar view.

Nachteile:

I dread the reports section, because I have seen it provide incorrect numbers. Also, I don't find it easy to use and easily customisable.

Eric
Information Technology and Services Professional in Frankreich
Informationstechnologie & -dienste, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

A nice product that allows you to work efficiently

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Good service that allows you to record and analyze everything during the work and speed up your business process ..

Vorteile:

Timesheets and time tracking feature for Teams is the most useful for me. Thanks to the time tracking tool, it helps us monitor the performance of our team and compare facts to predictions, allowing us to master everything about the business process. By generating reports based on timelines, we can calculate KPIs we choose, generate financial reports, and more. Teamdeck is a great choice for managing your team's workload and tracking your company's profitability.

Nachteile:

The speed of use is not exactly what I want, sometimes it works slowly.

Aleksander
Regional Team Leader in Rumänien
Marktforschung, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great tool for cross-office collaboration management

5,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

A great tool that is easy to integrate and suitable for quick onboarding. We have a big organization to onboard, we needed something light and easy to use that everyone will quickly adopt.

Nachteile:

Nothing specific to add, it meets our needs.

Tim
Head of Project Management in Ukraine
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Planning & Tracking is fine, Reports are poor, experience is slow

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I can deal with it, but once a week the experience with Teamdeck is just frustrating

Vorteile:

Planning & Tracking features Flexibility in filters

Nachteile:

Loading all the timetable for all the time - no need for that, it takes time to load and laggs a lot if we use view for the entire team (~50 people). Would be good to display only selected month at least. Reports can't be exportend in PDF, with a quality layout, that can be showed to our investors. Teamdeck doesn't show the real time sutiation, you have to refresh the page all the time to see latest updates from colleagues. The tool sometimes laggs and shows wrong data in report, we have to do triple check before collecting stats and calculate budgets based on timetracking. Reccuring bookings would also be a great feature (e.g. each week on Monday & Tuesday, etc.) The timetable is also taking too much space on the screen. Imagine 50 people add 10 tracking objects each day. Scrolling through 500 records + 50 empty spaces for "+" symbol for adding new record is just painful.

Nicky
VP of Service Delivery in Kanada
Computer-Software, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy to use, great value for money

5,0 vor 3 Wochen Neu

Vorteile:

I like that it's easy to set up and easy to see where your resources are assigned. The support is great too, very helpful. It has all the features i want from a tool, built in reporting is good too.

Nachteile:

My only real wish is to have an ability to integrate an external reporting tool for more complex reporting.