Knowledge Centre LMS

Knowledge Centre LMS

von Acteon

Wer verwendet Knowledge Centre LMS?

Small to medium sized businesses who need deliver and track online and offline learning including eLearning, video, documents, classroom sessions and observations from a single, easy to use platform.

Was ist Knowledge Centre LMS?

Combine e-learning modules, assessments and surveys with videos, documents, web links, classroom based training and practical activities into blended courses that can be assigned by job function or location.

Automatically reassign courses as they become due for renewal, with email reminders for users as due dates approach.

Generate real-time reports showing organisational and team compliance status and progress at a glance. Schedule reports to be delivered automatically to managers.

Knowledge Centre LMS – Details

Acteon

http://www.knowledgecentrelms.com/

Gegründet 1981

Knowledge Centre LMS – Preisübersicht

Knowledge Centre LMS ist verfügbar ab 8.500,00 $. Knowledge Centre LMS bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Knowledge Centre LMS findest du unten.

Startpreis

8.500,00 $

Preisinformationen

For up to 500 users

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Training

Persönlich

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Knowledge Centre LMS Funktionen

Lernplattformen
Asynchrones Lernen
E-Learning-Unternehmen
Elektronischer Handel
Gamification
Gemischtes Lernen
Hochschulbildung/Erziehung
Integrierter Autorensystem-Kurs
Mobiles Lernen
Portal für Lernende
SCORM-Compliance
Synchrones Lernen
Unternehmen/Geschäft
Videokonferenzen

Knowledge Centre LMS – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 5 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.6/5
Benutzerfreundlichkeit
3.8/5
Kundenservice
4.8/5
Funktionen
3.8/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.2/5
Karolina G.
L&D Coordinator
Rechtsberatung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.5.2017

"I really enjoy working on this LMS. "

Kommentare: - better at reporting,
- met the new SRA regulations,
- being pro-active,
- added value to the business

Vorteile: - isn't black and white, you can always find a solution for your needs
- user-friendly
- pretty use to use
- reporting function
- training calendar

Nachteile: - at least one module/resource needs to be assign as mandatory
- no sub-categories
- from a user point of view ; when a user book for a face to face session there is no time on the booking calendar just date and location

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.5.2017
Ben E.
Senior L&D Specialist
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.5.2017

"Great system that meets organisational requirements with excellent customer support team"

Vorteile: - Reporting functionality makes it simple to access reports at all levels
- Ease of use for learner
- Responsive customer support team that can tailor software to specific requests
- Professional look and feel with corporate branding

Nachteile: - Only able to assign courses to one 'group' (no and/or function)
- A few reporting glitches that have to be dealt with by customer support rather than administrator (removing certain entries to an individual report, for example)

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.5.2017
Emma C.
L & D Manager
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.5.2017

"Great customer service, and the LMS is really coming into it's own now."

Kommentare: Being able to centrally manage the training across the business, and have a clear picture of compliance.

Vorteile: Being able to pull stats about the homes/schemes regarding training compliance, and being able to offer a wider range of mandatory and non-mandatory training across a platform which allows easy access for all.

Nachteile: The calendar - we have a large number of courses available, and they are just in one long list - it would be great if this could be separated or broken down into smaller segments, EG. by course name or month?!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.5.2017
Leah W.
HR Manager
Rundfunkmedien, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.5.2017

"Very helpful and creative team at Acteon. They always strive to create content that fits our culture"

Vorteile: End user experience is good
Various functionality - mandatory training, reminders,
Mixture of adding documents, videos and bespoke training content

Nachteile: There has to be 1 mandatory training in order for a module to exist. Would like for people to have the option to view info
Back office is clunky looking

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.5.2017
Sarah S.
Snr L&D Manager
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.5.2017

"Good experience - great focal point for the business and is central to our development strategy"

Kommentare: Central to development strategy with a great process for harvesting workforce compliance and capability rates at any given time

Vorteile: Reliable and user friendly as well as feed the reporting needs to senior management as well as operations

Nachteile: Often need support to amend the functionalities which can protract the timeline and result in delays

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.5.2017