Was ist Parseur?

Leistungsfähige E-Mail-Parser-Software zur Automatisierung deines Dateneingabe-Workflows, zum Extrahieren von Text aus E-Mails, Anhängen und Dokumenten und zum Senden an nahezu jede App. Parseur lässt sich mithilfe von Point-and-Click-Funktion sehr einfach bedienen. Sie ist vollgepackt mit Funktionen, die eine Vielzahl von Anwendungsfällen unterstützen, darunter das Extrahieren von Daten aus einem Rich-Text-Dokument, das Konsolidieren von geparsten Daten aus verschiedenen Dokumentlayouts, das Extrahieren von Daten aus Tabellen, das Konsolidieren von CSVs und Tabellen, das Senden von Daten über Webhooks und vieles mehr!

Wer verwendet Parseur?

Für Unternehmen und Start-ups, die den Aufwand für die manuelle Dokumentenverarbeitung durch Automatisierung der Dateneingabe und -extraktion reduzieren möchten.

Wo kann Parseur bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Parseur
  • Ansässig in Rijsenhout, Niederlande
  • 2016 gegründet
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Indien, Kanada, Niederlande, Vereinigte Staaten und 1 weitere

Sprachen

Englisch, Französisch, Spanisch

Über den Anbieter

  • Parseur
  • Ansässig in Rijsenhout, Niederlande
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Parseur – Videos und Bilder

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Parseur

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Parseur Funktionen

  • API
  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Bild-Extraktion
  • Daten-Import / -Export
  • Datenaggregation und -veröffentlichung
  • Datenerfassung und Übertragung
  • Datenwiederherstellung
  • Dokumentenextraktion
  • E-Mail-Adressen extrahieren
  • E-Mail-Überwachung
  • Gemeinsamer Posteingang
  • Optische Zeichenerkennung (OCR)
  • Preisermittlung-Extraktion
  • Telefonnummer-Extraktion
  • Web-Datenextraktion

Alternativen für Parseur

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ExB entwickelt Branchenkerntechnologien (Self-Learning-Software-Plattformen) in den Bereichen NLP und Machine/Deep Learning.
Professionell verwaltete Plattform, mit der du deine routinemäßigen Screen-Scraping-Aufgaben erledigen kannst.
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Bewertungen über Parseur

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
90%
4
10%
Sam S.
Sam S.
USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

This is exactly what I've been looking for.

5 vor 5 Jahren

Vorteile:

I was previously using Zapier's Parser app and I was having a major problem parsing emails from Zillow, Trulia, Hotpads because there is like 5+ email formats each from them for customer leads inquiring about homes i have for rent. Zapier parser app does not have the ability to use different templates to keep up with the inconsistent email formats i was receiving. I'm using Zapier to pull the customer information into my CRM and on a google spreadsheet. I'm so happy i found Parseur it allows you to build unlimited template styles to follow every type of email i get. Once these are set i get exactly the correct information i want parsed everytime!!!! Which i am so pumped about because the last app i was using was sending the wrong data almost 80% of the time and i have to manually fix it on my end. On top of all that the Chat box on their site is your best friend, these guys are super helpful to getting me set up. And they are even cleaning up my templates that i make to make them run smoother and teaching me best practices to get the most out of their app.

Phil M.
N/A in Australien
Geschäftsbedarf & -einrichtung, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Get the task done right, first time...

5 vor 3 Jahren

Kommentare: Having thousands of email orders requiring parsing, unknowingly having slight variation in layouts which causes issues with parsing software, Parseur was able to quickly process the majority then keep me up to date with others that required template variations. Having tried other parsing software prior to this where these apps only indicated failed emails that couldn't be parsed at the end of a run with no further help, making it an expensive subscription, time-consuming and frustrating ordeal. Parseur was the answer from the start and I wish I had discovered it initially. The guys that run the live support desk are the founders and programmers. Their feedback has always been prompt, accurate, concise and offered alternative solutions and ways around the support request. They understand customer support and value their customers. What is nice is that they follow up with the solved issue personally at a later date to see how it has worked out, which is a really nice touch. As far as I am concerned, they provide the template for any application customer support line. Great work guys.

Vorteile:

The simple layout of the app with logical steps and instructions. But the most valuable feature is the ability for the app to advise on which emails have failed to be processed, call them out and allow for new templates to be created solving the issue. This is such a time-saving feature that also takes away the frustration when bulk emails are expected to pass but don't due to some minor layout discrepancy that has not been picked up when initially reviewed manually.

Nachteile:

The only very minor point is the lack of instructions on all of the features and functionality past the standard logical use. If like me, you see more potential uses for the app once the basic setup has been completed, there is a lack of explanation of the other advanced checkboxes and required function code examples, etc. The support is excellent so not a problem but it would be nice for an in-depth helpdesk where the difference in timezone feedback is an issue.

Stanislas A.
Fondateur in Frankreich
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Very good tools for automation

4 vor 2 Jahren

Vorteile:

Very good to improve your customer relationship management ! PropriLib integrate it with Pipedrive and it's very useful !

Nachteile:

It's not so easy to use at the beginning.

Brett L.
Brett L.
Business Owner, Entrepreneur and Geek in Südafrika
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

If you need to extract data from emails and documents, look no further...

5 letztes Jahr

Kommentare: Great!

Vorteile:

It is reliable - it just works. It is initiative and the learning curve was not super steep. It is flexible - It has been able to handle all of the tasks I've thrown at it. It is clever - it is obvious that a lot of thought has gone into this service - it ticks all of the boxes. When I can't figure something out, the support staff are very responsive and helpful. It is an integral part of our automation toolset, and is saving time and money.

Nachteile:

Now that's a hard question - nothing comes to mind.

Annie B.
Manager, Enterprise Data Logistics in USA
Finanzdienstleistungen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great tool

5 vor 2 Jahren

Kommentare: I have been able to have a view of a very active group email box that i had never been able to see before, without a lot of manual manipulation.

Vorteile:

I like that you can normalize data from all different kinds of formatting and different automated emails and you can easily export all parsed material in a multitude of methods.

Nachteile:

I would like to see more documentation on how to use the advanced features