Wir helfen Unternehmen seit 18 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist Parseur?

Leistungsfähige E-Mail-Parser-Software zur Automatisierung deines Dateneingabe-Workflows, zum Extrahieren von Text aus E-Mails, Anhängen und Dokumenten und zum Senden an nahezu jede App. Parseur lässt sich mithilfe von Point-and-Click-Funktion sehr einfach bedienen. Sie ist vollgepackt mit Funktionen, die eine Vielzahl von Anwendungsfällen unterstützen, darunter das Extrahieren von Daten aus einem Rich-Text-Dokument, das Konsolidieren von geparsten Daten aus verschiedenen Dokumentlayouts, das Extrahieren von Daten aus Tabellen, das Konsolidieren von CSVs und Tabellen, das Senden von Daten über Webhooks und vieles mehr!

Wer verwendet Parseur?

Für Unternehmen und Start-ups, die den Aufwand für die manuelle Dokumentenverarbeitung durch Automatisierung der Dateneingabe und -extraktion reduzieren möchten.

Parseur Software - 1
Parseur Software - 2
Parseur Software - 3
Parseur Software - 4
Parseur Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Parseur das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Parseur

Parseur

4,8 (48)
99,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
42
10
4,6 (48)
4,6 (48)
4,9 (48)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
29,99 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
46
115
4,3 (2.966)
4,4 (2.966)
4,3 (2.966)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Parseur

Zapier
Am besten bewertete Funktionen
Automatisierung von Geschäftsprozessen
Integrationsmanagement
Third-Party Integrations
Parserr
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Parsio
Am besten bewertete Funktionen
Data Mapping
Daten-Import / -Export
Web-Datenextraktion
Docparser
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Connectors
Daten-Import / -Export
Preisermittlung-Extraktion
mailparser.io
Am besten bewertete Funktionen
API
Archivierung & Aufbewahrung
Third-Party Integrations
Google Workspace
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Filesharing
Kalenderverwaltung
Centralpoint
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Rayven
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
AIDA
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Filesharing
Optische Zeichenerkennung (OCR)

Bewertungen über Parseur

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
83%
4
15%
2
2%
Brett
Brett
Business Owner, Entrepreneur and Geek in Südafrika
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

If you need to extract data from emails and documents, look no further...

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Great!

Vorteile:

It is reliable - it just works. It is initiative and the learning curve was not super steep. It is flexible - It has been able to handle all of the tasks I've thrown at it. It is clever - it is obvious that a lot of thought has gone into this service - it ticks all of the boxes. When I can't figure something out, the support staff are very responsive and helpful. It is an integral part of our automation toolset, and is saving time and money.

Nachteile:

Now that's a hard question - nothing comes to mind.

Phil
N/A in Australien
Geschäftsbedarf & -einrichtung, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Get the task done right, first time...

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Having thousands of email orders requiring parsing, unknowingly having slight variation in layouts which causes issues with parsing software, Parseur was able to quickly process the majority then keep me up to date with others that required template variations. Having tried other parsing software prior to this where these apps only indicated failed emails that couldn't be parsed at the end of a run with no further help, making it an expensive subscription, time-consuming and frustrating ordeal. Parseur was the answer from the start and I wish I had discovered it initially. The guys that run the live support desk are the founders and programmers. Their feedback has always been prompt, accurate, concise and offered alternative solutions and ways around the support request. They understand customer support and value their customers. What is nice is that they follow up with the solved issue personally at a later date to see how it has worked out, which is a really nice touch. As far as I am concerned, they provide the template for any application customer support line. Great work guys.

Vorteile:

The simple layout of the app with logical steps and instructions. But the most valuable feature is the ability for the app to advise on which emails have failed to be processed, call them out and allow for new templates to be created solving the issue. This is such a time-saving feature that also takes away the frustration when bulk emails are expected to pass but don't due to some minor layout discrepancy that has not been picked up when initially reviewed manually.

Nachteile:

The only very minor point is the lack of instructions on all of the features and functionality past the standard logical use. If like me, you see more potential uses for the app once the basic setup has been completed, there is a lack of explanation of the other advanced checkboxes and required function code examples, etc. The support is excellent so not a problem but it would be nice for an in-depth helpdesk where the difference in timezone feedback is an issue.

James
Digital Solutions Consultant in USA
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Big Fan with only a few quirks!

5,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: I’ve been really impressed with this software. I’ve tried dozens of AI model document parsing programs and so far this is the best one I’ve seen by far.

Vorteile:

I love how intuitive the AI model is and how well it is understanding what I’m looking to do. It even read handwritten checks and parsed them as line items.

Nachteile:

The document to template to sample to etc process is a bit confusing. You have to upload a doc, process it, then create a template. But then that removes the ability to download the data from that doc which means you have to upload another doc which uses credits. And the AI is different than the template which has to be enabled or disabled if you’re wanting to use the Fields model. Maybe I’m just confused while using it but there are a few too many steps in that process for me.

Thomas
CEO in USA
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Disappointed

2,0 vor 10 Monaten

Kommentare: I will be canceling . Had I known the volume restrictions I would not have purchased

Vorteile:

Idea is good but definitely not worth the money . Bait and switch at it worst

Nachteile:

Insane pricing and volume restrictions . I wish more of it was

Antwort von Parseur

vor 10 Monaten

Thank you for your review. We regret that our pricing did not meet your expectations. Our pricing is transparently based on credit usage, the details of which are clearly outlined on our pricing page, within the app’s plan selection interface and on every page at the bottom left. We offer a free monthly quota, allowing users to evaluate the app fully before making any commitments. Moreover, while we welcome constructive feedback, we must emphasize the importance of respectful communication. Insulting our support staff like you did in one of your last communications with us in the chat is neither professional nor acceptable. Sylvestre, CEO, Parseur.com.

Michael
Owner in USA
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Accurate and easy to use

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: excellent. customer service and support has been excellent also.

Vorteile:

Easy to use. Great ability to leverage AI functionality plus custom mapping to provide the most accurate file possible.

Nachteile:

the document screen only allows you to show up to 500 records at a time. would be great to be able to go up to 1,000 or 2,000.