Wer nutzt diese Software?

Behavioral Health provider organizations

Durchschnittliche Bewertung

12 Bewertungen
  • Gesamt 4.7 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.8 / 5
  • Kundenservice 4.9 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.9 / 5

Produktinformationen

  • Startpreis 300,00 $/Monat
  • Preisinformationen for a virtual meeting room which you can use in any number of facilities
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Installiert - Mac
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)

Angaben zum Hersteller

  • Secure Telehealth
  • http://www.securetelehealth.com
  • Gegründet 2010

Über Secure Telehealth

Secure Telehealth provides video conferencing software on Mac's and PC's and mobile devices to allow you to conduct HIPAA-compliant telehealth sessions with clients in multiple facilities. Cost is $300/month for a virtual meeting room which you can use in any number of facilities, including patients in their homes. Our price includes all support, training, and setup help for all of your locations. A virtual waiting room facilitates workflow between doctors and the patient locations.

Secure Telehealth Funktionen

  • Elektronische Rezepte
  • For Medical Purposes
  • HIPAA konform
  • Medizinische Abrechnung
  • Mehrfach-Anbieter-Praxis
  • One-to-One Messaging
  • Online Forms
  • Remote Treatment Plans
  • Termin-Erinnerungen
  • Terminplanung
  • Videokonferenzen
  • Übungs-Management

Die hilfreichsten Reviews für Secure Telehealth

Telehealth for speech pathology

Bewertet am 20.11.2018
Jen L.
Owner
Medizinische Praxis, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: This program is easy to use, with many features to make the client/clinician experience a good one (ie whiteboard, screen sharing, browser, layout options, etc). They have fantastic customer support--answering calls/emails quickly and ready to join you online to help troubleshoot any problems. It is also convenient that it can be used on computers, tablets, and even phones.

Nachteile: Updates typically come with bumps, causing problems initially. Clients experiencing intermittent difficulty with log in and error messages. Video quality is very grainy when not in HD mode, but HD mode drastically slows performance. Any other open tabs/windows on the client or clinician's computer will all but paralyze the flow of video and sound. Documents annotated or whiteboard created within the program are then saved from the program as JPG or PNG and are of very poor, blurry quality.

We have used Secure Telehealth for 6 years now...very user friendly and effective for our use.

Bewertet am 3.7.2018
Adam R.
Business Development Manager
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Increased timely access for patient care. Reduction in overall cost of providing our services.

Vorteile: 1. User friendly for both my staff and the remote hospitals we support.
2. Requires minimal to no IT support. I installed and I test the equipment/software monthly.
3. Cost effective. The most affordable product that meets our needs.

Nachteile: 1. Initially, there seemed to be upgrades way too often. That has changed and less upgrades required.

Secure Telehealth-Great Value

Bewertet am 25.1.2019
Yumekco L.
COO
Psychische Gesundheitsfürsorge, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Secure Telehealth technologists are always available to assist with questions and difficulties. They are very responsive and can offer options and other alternatives that will fit your specific practice.

Vorteile: Secure Telehealth is easy to use and offers may great features. The fact that you can be anywhere with internet access to remote in for your patient care is AWESOME!

Nachteile: Sometimes it is hard to tell when there is another user when you have multiple rooms and multiple locations that is using the software. Other than that, it is a great product.

Secure Telehealth is AWESOME

Bewertet am 16.11.2018
Meketa D.
Chief Compliance Officer
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We've had a great experience using Secure Telehealth over the past few years. Customer rep is also awesome because he's always available whenever we need him.

Vorteile: Secure Telehealth is very user friendly.

Nachteile: Nothing. Secure Telehealth is AWESOME...

Good Telehealth Software

Bewertet am 13.9.2018
Verifizierter Rezensent
PC/Network Technician
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Easy to use for a non-technical person. Simple login, minimal configuration needed on installation. No need for specific hardware to make it work properly. Interface is

Nachteile: Not much to dislike about the software. Maybe if it were able to connect to users at their home via a web login for some who might not want to visit a clinic because of issues.

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