CoSchedule Marketing Suite

Was ist CoSchedule Marketing Suite?

Der Nummer-1-Marketingkalender, der alles, was du brauchst, organisiert. Mit CoSchedule können Benutzer ihre gesamte Content-Marketing-Strategie, ihre Zusammenarbeit ausbauen und jedes Marketingprojekt an einem Ort optimieren. Integriere es deine bevorzugten Marketing-Tools und manage den gesamten Workflow deines Teams. Von Entrepreneur.com anerkannt, hilft CoSchedule mehr als 8.000 Marketing-Teams in über 100 Ländern organisiert zu bleiben. Merkmale: Blog-Management-Lösungen, Workflow-Tools, Social-Media-Tools.

Wer verwendet CoSchedule Marketing Suite?

Für Solopreneurs, professionelle Vermarkter, Marketing-Teams und Marketing-Agenturen. Für Vermarkter, die organisiert bleiben und ihre Arbeit erledigen wollen.

Wo kann CoSchedule Marketing Suite bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • CoSchedule
  • Ansässig in Bismarck, USA
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, China, Deutschland, Indien und 5 weitere

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • CoSchedule
  • Ansässig in Bismarck, USA
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, China, Deutschland, Indien und 5 weitere

Sprachen

Englisch

CoSchedule Marketing Suite – Videos und Bilder

CoSchedule Marketing Suite Software - 1
CoSchedule Marketing Suite Software - 2
CoSchedule Marketing Suite Software - 3
CoSchedule Marketing Suite Software - 4
CoSchedule Marketing Suite Software - 5
5 weitere anzeigen
CoSchedule Marketing Suite Software - 1
CoSchedule Marketing Suite Software - 2
CoSchedule Marketing Suite Software - 3
CoSchedule Marketing Suite Software - 4
CoSchedule Marketing Suite Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie CoSchedule Marketing Suite vergleichen

CoSchedule Marketing Suite

29,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
0,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
15,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
15,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

CoSchedule Marketing Suite Funktionen

  • Agile Methodiken
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Asset Sharing
  • Asset-Kategorisierung
  • Aufgabenmanagement
  • Automatisiertes Veröffentlichen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung / Projektverfolgung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bibliothek von Vermögenswerten
  • Budgetierung/Prognosen
  • Content-Management
  • Digital Asset Management
  • Dokumentenmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Elektronische Formulare
  • Engagement-Tracking
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Filesharing
  • Fortschrittsverfolgung in Prozent
  • Gantt-/Zeitstrahlansicht
  • Ideenmanagement
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kanban-Tafel
  • Kundenbindung
  • Kundenportal
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leistungskennzahlen
  • Marketingkalender
  • Medien-Planung
  • Mehrere Kampagnen
  • Metadata-Management
  • Multichannel-Kampagnen
  • Multichannel-Marketing
  • Nachterminierung
  • Optionen zur Inhaltsveröffentlichung
  • Planung der Aktivitäten
  • Priorisierung
  • Projektmanagement
  • Projektplanung/Terminierung
  • ROI-Tracking
  • Ressourcenmanagement
  • Roadmapping
  • Rückstand-Management
  • Social Marketing
  • Social Media-Überwachung
  • Social-Media-Integration
  • Statusverfolgung
  • Strategische Planung
  • Suchen / filtern
  • Terminplanung veröffentlichen
  • Textbearbeitung
  • Versionskontrolle
  • Verwaltung mehrerer Konten
  • Vorlagen-Management
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Zielsetzung / Nachverfolgung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für CoSchedule Marketing Suite

Eine Projekt-, Ressourcen- und Workflow-Managementlösung, die auf die Bedürfnisse von Marketing-, Agentur- und professionellen Service-Teams zugeschnitten ist.
Ein Tool für die visuelle Zusammenarbeit, das eine gemeinsame Perspektive für dein Team und für jedes Projekt schafft – auf eine flexible, lohnende Weise, die auch noch Spaß macht. Erfahre mehr über Trello
Ravetree ist eine Best-in-Class-Arbeit-Management-Lösung für projektorientierte Organisationen.
ClickUp ist eine wunderschöne, intuitive Plattform, die Frustration beim Arbeiten mit anderen Personen eliminiert. ClickUp ist die am besten bewertete App 2017. Erfahre mehr über ClickUp
Mit BrandMaker Brand Management, einer elementaren Komponente des Fünf-Produkt-Frameworks, können Unternehmen in größeren Dimensionen denken, dank Echtzeit-Transparenz und Kontrolle.
Vollständig anpassbares, cloudbasiertes CRM-System mit Clouds für Vertrieb, Marketing, Projektmanagement, Personalwesen, Helpdesk und Rechnungsstellung.
Dank der proprietären CORTEX-Technologie musst du dich nicht mehr zwischen einem leistungsfähigen und einem nutzbaren System entscheiden.
MARMIND® ist eine Marketing-Resource-Management-Lösung, die Pläne, Budgets und Ergebnisse in einer Plattform kombiniert. Erfahre mehr über MARMIND
Webbasierte Arbeitsmanagementlösung auf Unternehmensebene für bessere Transparenz, sinnvolle Zusammenarbeit und höhere Produktivität.
Smartsheet ist eine Plattform für die Ausführung von Online-Arbeiten, mit der Unternehmen jeder Größe ihre Arbeit planen, verwalten, automatisieren und Berichte erstellen können. Erfahre mehr über Smartsheet
Airtable ist die Datenbank, die jeder mit einer ansprechenden Tabellen-Oberfläche verwenden kann.
Eine No-Code-Plattform für Innovation und Entwicklung. Ein intelligentes und menschenzentriertes Tool für PMO, Innovation und F&E. Erfahre mehr über Keto
„Zweifellos das beste DAM-System gibt.“ Ab USD $ 28.000, Widen liefert den besten Wert für Organisationen aller Größen.

Bewertungen über CoSchedule Marketing Suite

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
54%
4
35%
3
9%
2
1%
1
1%
Abigail
Abigail
Social Media Specialist in Kenia
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Architektur & Planung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Great Social Media Marketing Tool

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Coschedule is a great editorial calendar and social media marketing tool. I use it on my personal blogs so I've never tried out the collaboration tool. It's great for listing tasks and ideas for new blog posts as well as scheduling social media posts in advance.
Initially, I used the 14-day free trial, it was great but I kept wondering whether it was worth paying for seeing as I could use Hootsuite + other editorial calendars to plan my post.
I was given a 30-day free trial which made me sit down and begin exploring all the features that related to me.
*The headline analyzer helped me choose search optimized headlines with an emotional punch. rather than just choosing the first headline I could think off, I began paying attention to my headline scores and aiming for 70 and above headline score with power words.
*I'm a solo blogger I've ever used the collaboration tools but I used the task selection to remind myself to do things like: Create image on canva, proof draft post, identify keywords, draft five headlines, identify inbound and outbound links etc.
*Evernote integration: I have Evernote on my tablet and sometimes I have the draft post in there, I use coschedule to transfer the draft to WordPress and begin working on it.
*Social Campaigns: This to me is the best feature, i get to create social media campaigns from old, current or future existing posts, to send to my facebook, twitter, Tumblr, LinkedIn,& Pinterest profiles. Coshedule offers 4 social media post types :Text, Link, Image & Video. I use this to create a variety of social media posts linking to the same blog post without being spammy.

Vorteile:

*Affordable *Efficient: the social media campaign/queue is the best I've seen *Headline analyzer: Most social media marketing and content marketing tools do not come inbuilt with a headline analyzer to help you choose the best headline for your post. *Collaboration tools

Nachteile:

I found out that scheduling blog post from coschedule doesn't work, I'll have to schedule it directly from WordPress to work, I realized that when I made a post and scheduled it to go out after a couple hours, only to find it saying "draft" in WordPress and "schedule" in coschedule.

Mackenzie
Director of Marketing Operations in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Organize & Manage Projects Across Marketing Teams

4,0 vor 6 Monaten

Kommentare: Overall, CoSchedule has helped to align our various disciplines of marketing to keep projects organized and deadlines trackable. I would recommend this tool for that purpose.

Vorteile:

With the task and project templates, CoSchedule makes it easier to outline, manage, and scale projects that require cross-marketing collaboration. Taking the time to create Project templates (and matching task templates) has helped us to scale our capacity, keep our to-do's organized, and manage deadlines.

Nachteile:

This software lacks flexibility on the social media scheduling and channel management side of things. For example, you are unable to select a thumbnail image when utilizing a video post on Instagram. This means that we often have to post directly from Instagram, preventing us from both pre-scheduling posts AND tracking performance of these posts.

Antwort von CoSchedule

vor 6 Monaten

Thanks for the review, Mackenzie! I'm glad CoSchedule has helped with your project management. Although, I'm sorry to hear you're not completely satisfied with the social aspect. If you'd like to pass along any feature requests or receive best practice tips, please reach out to support@coschedule.com. We'd love to help!

Jaime
Communications in USA
Non-Profit-Organisation Management, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great for keeping me on track!

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: My overall experience is great! I would highly recommend to anyone needing to stay more organized and focused on projects.

Vorteile:

I love that I can add all my projects + tasks and see them all in one place. I love checking off the tasks as they are completed, and it is quite motivating.

Nachteile:

There are a couple weird quirks- like there is no option to set an event for re-occurring every other week. There is also no way to have one main event with smaller events attached to it.

Antwort von CoSchedule

letzten Monat

Thanks for this great review, Jaime! We appreciate you sharing your recommendation with the community. Feel welcome to contact support@coschedule.com anytime with product ideas or suggestions. We're always looking to improve

Verifizierter Rezensent
CEO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
E-Learning, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

No respect for the user experience

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Most notably, I've contacted customer service multiple times and each time the response I received made it clear that they didn't care the user experience. The tone of the responses were "yeah that makes a lot of sense, but we don't have that so deal with it." There was no interest in helping to figure out how to make a workaround or adding the request for a future update.

Vorteile:

I choose this program because it was recommended to me and because it could manage all that I'm working on in one place.

Nachteile:

It's only since I've gotten into the implementation that I realized this program is not user friendly. The UI is not intuitive and has not evolved with the need of the ever evolving needs of digital marketing.

Anabelle
Social Media Associate in USA
Computer-Software, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

CoSchedule - Great Basic Social Media Tool

4,0 vor 3 Monaten

Kommentare: We were looking for a social media scheduling/management app -- and for the most part CoSchedule was just that. But we ended up needing some additional features that were not offered. We used CoScheulde for a few months before switching to another service. CoSchedule has all the basics for scheduling/publishing/monitoring your socials if that is what you are looking for!

Vorteile:

I liked the ease of use/design experience of CoSchedule. It was very easy to publish, schedule and view my content -- the interface is pretty self explanatory and easy to figure out how to use.

Nachteile:

I did not like that I could not see a preview of my posts as it would look on my feed (mainly for Instagram posts). Would love to see who my posts look next to each other after I scheduled out a week's worth of content. I also felt like the analytics were lacking, I've seen more in-depth stats with other social media management tools.

Antwort von CoSchedule

vor 3 Monaten

Thank you for leaving this review, Anabelle. We appreciate hearing your feedback because it helps us make CoSchedule better for everyone. If you decide to try CoSchedule again in the future, we'd love to answer any questions or hear suggestions at support@coschedule.com. We'd be happy to help!