Wer verwendet Virtual Office?

Von über 1 Million Nutzer*innen verwendet. Branchenführende Cloud-Kommunikationsplattform. Flexibel für jedes Unternehmen. Nahtlose Integration.

Was ist Virtual Office?

Die Unified-Communications-Plattform Virtual Office von 8x8 ermöglicht Unternehmen jeder Größe mit unternehmensweitem Privatchat, Präsenzerfassung, Softphones, Webkonferenzen, Video, mobilen Apple- und Android-Anwendungen, die Kollaboration zu verbessern. Das funktioniert über jedes Gerät und von überall aus. Virtual Office von 8x8 lässt sich in führende Unternehmenslösungen wie Salesforce, Zendesk und NetSuite integrieren. Bereitstellung über die Cloud, Einrichtung in wenigen Minuten und einfache Verwaltung von jedem Gerät aus.

Virtual Office – Details

8X8

https://www.8x8.com

Gegründet 1987

Virtual Office – Preisübersicht

Virtual Office bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Virtual Office ist ab 12,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

12,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Virtual Office – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)
  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Installiert - Mac
  • Cloud, SaaS, Web
  • Installiert - Windows
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Virtual Office Funktionen

  • Anruf-Tagging
  • Archivierung
  • Aufnahme- und Wiedergabefunktionen
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Dateitransfer
  • Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
  • Programmierte Aufnahme
  • Verteilte Anrufaufzeichnung

Siehe die vollständige Software zur Anrufaufzeichnung Liste

  • Anrufüberwachung
  • Automatisches Telefonwählgerät
  • Berichterstattung / Analyse
  • Call-Center-Management
  • IVR / Spracherkennung
  • Kontaktmanagement
  • Prädiktive Wähler
  • Telemarketing-Management
  • VoIP (IP-Telefonie)

Siehe die vollständige Telefon Software Liste

  • Anrufaufzeichnung
  • Audio / Video-Konferenzen
  • Chat / Messaging
  • Fax-Management
  • Filesharing
  • Kalenderverwaltung
  • Kollaboration mehrerer Nutzer
  • Mobiler Zugriff
  • Voice-Mail
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Siehe die vollständige Unified Communications Software Liste

  • Anrufaufzeichnung
  • IVR / Spracherkennung
  • SIP-Trunking
  • Syndikat-Gruppen
  • Virtuelle Erweiterungen
  • Webkonferenzen
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Siehe die vollständige Virtuelle Telefonanlagen Liste

  • Anrufaufzeichnung
  • Kontaktmanagement
  • Online-Sprachübertragung
  • SIP-Trunking
  • Sprachdialogsystem (IVR)
  • Vereinheitlichte Kommunikation
  • Voicemail-Transkription
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen

Siehe die vollständige VoIP-Software Liste

Virtual Office Alternativen

Mehr Alternativen zu Virtual Office

Virtual Office – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

3,9/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 3,9
Kundenservice 3,7
Funktionen 4
Preis-Leistungs-Verhältnis 3,8

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Anthony "tony" K.
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 10.12.2016

"Best VoIP"

Kommentare: We have started a landscape and hardscape business in Houston recently. Just a small family owned organization with big dreams. In researching a phone option, I found 8X8 to be the exact match that we were looking for. The cost was low and keeps us going, but the features are the best. In the world of cellular phones, I have a personalized 8X8 auto-attendant message answering calls, and with a press of one button, customers and vendors get connected to the person or department that they need. No more answering and hanging around the phone at the office. Voice mail messages are emailed to me. I can listen and forward the voice mail to whom I need to handle the situation. They don't have to dial in or anything. The message is an attachment. Also, I get to set business hours, set messages, and control the phone system from an app and the website. The app also allows me to answer the lines and monitor things from anywhere with internet service or cellular internet. A great option and system for my company and I.

Vorteile: Ease of use, and I can adapt it to my needs whenever I want. The list is long: Record your voice mail message for different situations. Set your auto attendant to direct calls to your employees. Voice mail messages emailed to you. Forward voice mail through email. Make changes through the app or online. Answer your phone thorough the app...You don't have to be in the office to answer the office phone. We have bus, ness cards with one number and let the auto attendant direct the call. Best cost I found for office systems. And you can expand it.

Nachteile: I have found none. The system works great and gives me access to things like voice mail messages emailed to me. So, I can listen to voice mail right then and there. No need to call in and punch numbers to get a voice mail message.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 10.12.2016
Dallas M.
account manager
Computer-Software, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 6.3.2020

"8x8 works great for an ip phone client"

Kommentare: Works well to manage and make calls from my computer, nice that I can connect it to my actual deskphone or just use the internet to make calls all from my work number. The mobile android app was not as easy to use and receive calls on.

Vorteile: I use the computer app to manage my phone calls and texts from my work number. It works as needed, and it's nice that I can even text from there too.

Nachteile: I downloaded the app to my phone to make calls from my work number using my cell phone, and when receiving and making calls from there, I had multiple people tell me they couldn't hear me, and then I will hang up and call again using my cell phone's default dialer, and it's better. The mobile app had some other small hangups, ended up deleting it and just using the computer program while at my desk.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 6.3.2020
Verifizierter Rezensent
Manager of WebForms Fulfillment Implementation
Informationstechnologie & -dienste, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 18.1.2019

"Quickly improving to be a solid calling tool"

Vorteile: 8x8 checks all the basic boxes. It's easy to use for people who don't want to spend a lot of time getting to know the bells and whistles, but powerful enough to meet the needs to super users. Cross-platform functionality is good and the experience between desktop/mobile has recently been brought into alignment with updates 8x8 has made. The company clearly cares about it's customers too as they are happy to come onsite for training and driving user adoption.

Nachteile: While the applications have drastically improved, a few small and large things annoy users. First, some of the interface screens still have not been updated to a high-definition visual, resulting in certain screens (like the login screen) leaving the application feeling out-dated and slightly disjointed. Second, and perhaps the biggest concern, is call quality can sometimes suffer, even with an excellent internet connection. If users experience a call breaking up, they are inclined to default back to personal phone lines and bypass 8x8 to ensure a solid call experience. This quickly erodes confidence that 8x8 can deliver a seamless call. To be fair, the call quality has been improving drastically and this issue plagues the mobile app less and less.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 18.1.2019
Gaurav P.
Manager
Restaurants, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 24.9.2020

"Lots of Spam calls"

Kommentare: Overall experience is good but I think still has to catchup with other products in the maret.

Vorteile: Good lightweight application works seamlessly on both Apple iPhone and windows laptop along with VOIP.

Nachteile: Lots of spam calls everyday. Not sure how to get rid of them. I generally keep on mute mode to avoid the incoming calls.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 24.9.2020
Sheryl B.
Customer Service Mgr
Einzelhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 8.2.2020

"Reliable"

Vorteile: Reliable
Easy to use and maintain
Easy to add and remove users as well

Nachteile: The call queue gets stuck sometimes and it shows a call on hold for like 15 minutes even when there's no one in the queue. I wish I could control the volume of just the ringer and also modify the ringtones. I wish the caller ID would show the name as well as the number. It would be nice if I could make the page slimmer, I like to keep it on the right side monitor and all the way to the right so I can also have an internet window open but it will not allow me to make the window less than 5 inches wide.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 8.2.2020