Terminus

Terminus

von Terminus Software

Wer verwendet Terminus?

For B2B marketers.

Was ist Terminus?

Account-based marketing platform that enables B2B marketers to run ABM at scale with activated sales, reporting, and targeted outreach.

Terminus – Details

Terminus Software

http://terminus.com

Terminus – Preisübersicht

Terminus bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Terminus findest du unten.

Preisinformationen

Contact Terminus Software for pricing details

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Terminus Funktionen

Account Based Marketing Tools
Analytik
Engagement-Überwachung
Fortschrittsverfolgung
Kampagnen-Personalisierung
Kundensegmentierung
Lead Scoring
Lead-Pflege
Planungs-Tools
Zielkontoerkennung
A/B-Tests
Analytik / ROI-Verfolgung
Anpassbare CTAs
Drip-Kampagnen
Dynamische Inhalte
Lead Scoring
Sales Intelligence
Segmentierung
Social Marketing
Suchmaschinen-Marketing
Websitebesucher-Nachverfolgung
Zielseiten / Web-Formulare

Terminus – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 11 Nutzerbewertungen

Gesamt
3.7/5
Benutzerfreundlichkeit
3.9/5
Kundenservice
4.3/5
Funktionen
3.8/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.6/5

Necessary software for any ABM program but still needs some refining

Bewertet am 25.4.2018
Josh G.
Account-Based Marketing Specialist
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We're getting engagement from and warming up accounts in our ABM pipeline before outreach to contacts within those accounts. Driving more brand awareness too, that's been huge for us!

Vorteile: Simple to use and easy to get up and running
Product features are getting better and better (site id, LinkedIn integration, etc.)
Customer Service is awesome and really responsive
You can turn off a specific account from getting ads served to them. Really powerful when trying to allocate a specific spend to an account.
How targeted you can set up campaigns and tactics is powerful in ABM
Value brought to our business is amazing! We're getting huge companies engaging with our ads, which helps Marketing get buy-in from leadership on ABM and display ads as a piece of our ABM playbook.

Nachteile: Reporting is minimal and I feel as if it's an afterthought for the product
The Interface is too simplified and hard to interpret the graphs on the dashboard without hovering
Data getting imported into your dashboard is inconsistently delivered. Sometimes it's 24 hours, other times I wait three days before the data comes in or I find myself contacting my CSM to ask why it's not importing.
Limited to 12 or 15 (can't remember) tactics in your account. Wish default was double that.
Limited to 500 accounts in one tactic although it's probably better not to have more then you run into the tactic limitation.
Ad Library needs some work and could be organized better for the user to easily pull or reuse ad creatives. Ad tags should be a feature to help organize, report on and reuse previous ad creatives.

Simple to Use

Bewertet am 27.8.2019
Jaker M.
Director of Marketing & CX
Konsumgüter, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Simple to Use
Easy to Manage
Product Continues to Improve
Great Service Team

Nachteile: No Rich Media Capabilities
Low Match Rates on Smaller Companies

Amazing customer success team

Bewertet am 22.8.2018
Lauren V.
Field Marketing Director
Computer-Software, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great. Easy to create new tactics and upload creative

Vorteile: The metrics dashboard to easily show management how the ads are influencing our key accounts and our bi weekly calls with our amazing account manager

Nachteile: No website personalization functionality for our target accounts visiting our website

Serve ABM ads to your Target Accounts

Bewertet am 8.8.2018
Verifizierter Rezensent
Director, Demand Generation
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The software is fundamentally easy to use. The Salesforce Sync works and is easy to set-up. The CSM support is great, and the pricepoint is accessible.

Nachteile: We didn't receive strong engagement from the clickthroughs on our ads. It was difficult to get leads to convert, and at times we questioned how effective this tool is at matching an audience correctly.

Terminus gives us another weapon in our arsenal

Bewertet am 3.12.2018
Jacco D.
VP of Revenue Libris
Fotografie, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Terminus has been a good partner, both the software and team, in our quest to expand awareness and sales.

Vorteile: Terminus quickly helps us gain more awareness with a targeted group of prospects that we select, no complicated processes and no wasting money on showing banners to the wrong people. We did A/B test and were able to justify the costs and see good results for our team.

Nachteile: It took us a little bit of time to fully onboard, integrate and understand how we could maximize our value.