Terminus

Terminus

von Terminus Software

Wer verwendet Terminus?

Für B2B-Vermarkter.

Was ist Terminus?

Plattform für das Account-Based Marketing, die es B2B-Vermarktern ermöglicht, ABM mit Verkäufen, Berichterstattung und gezielter Kontaktaufnahme in großem Maßstab zu betreiben.

Terminus – Details

Terminus Software

http://terminus.com

Gegründet 2014

Terminus – Kostenübersicht

Terminus bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Terminus Funktionen

Account Based Marketing Tools
Analytik
Engagement-Überwachung
Fortschrittsverfolgung
Kampagnen-Personalisierung
Kundensegmentierung
Lead Scoring
Lead-Pflege
Planungs-Tools
Zielkontoerkennung
Customer Journey Mapping
Kanalübergreifende Zuordnung
Konversion-Tracking
Multi-Touch-Attribution
Prädiktive Analytik
ROI-Tracking
Segmentierung der Audienz
Zuordnungsmodellierung
A/B-Tests
Abgebrochene Verkaufsprozesse wiederherstellen
Empfehlung-Maschine
Erfahrungsmanagement
Inhaltsanalytik
Kampagnen-Segmentation
Konten-basiertes Marketing
Kontextabhängige Zielansprache
Kundenprofile
Verhalten-basiertes Targeting
Website-Personalisierung

Terminus – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 12 Nutzerbewertungen

Gesamt
3,7/5
Benutzerfreundlichkeit
3,8/5
Kundenservice
4,2/5
Funktionen
3,8/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,5/5
Josh G.
Account-Based Marketing Specialist
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.4.2018

"Necessary software for any ABM program but still needs some refining"

Kommentare: We're getting engagement from and warming up accounts in our ABM pipeline before outreach to contacts within those accounts. Driving more brand awareness too, that's been huge for us!

Vorteile: Simple to use and easy to get up and running
Product features are getting better and better (site id, LinkedIn integration, etc.)
Customer Service is awesome and really responsive
You can turn off a specific account from getting ads served to them. Really powerful when trying to allocate a specific spend to an account.
How targeted you can set up campaigns and tactics is powerful in ABM
Value brought to our business is amazing! We're getting huge companies engaging with our ads, which helps Marketing get buy-in from leadership on ABM and display ads as a piece of our ABM playbook.

Nachteile: Reporting is minimal and I feel as if it's an afterthought for the product
The Interface is too simplified and hard to interpret the graphs on the dashboard without hovering
Data getting imported into your dashboard is inconsistently delivered. Sometimes it's 24 hours, other times I wait three days before the data comes in or I find myself contacting my CSM to ask why it's not importing.
Limited to 12 or 15 (can't remember) tactics in your account. Wish default was double that.
Limited to 500 accounts in one tactic although it's probably better not to have more then you run into the tactic limitation.
Ad Library needs some work and could be organized better for the user to easily pull or reuse ad creatives. Ad tags should be a feature to help organize, report on and reuse previous ad creatives.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.4.2018
Jaker M.
Director of Marketing & CX
Konsumgüter, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.8.2019

"Simple to Use"

Vorteile: Simple to Use
Easy to Manage
Product Continues to Improve
Great Service Team

Nachteile: No Rich Media Capabilities
Low Match Rates on Smaller Companies

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.8.2019
Erin O.
Marketing Director
Luft- & Raumfahrt, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.5.2020

"Simple, easy to use for Target Account Ad Serving - Not Full ABM Platform"

Kommentare: Good experience for ad serving - would not consider them a full ABM platform, but if you are looking to drive awareness with accounts and target specific persona's within a company, it's a solid choice.

Vorteile: Getting started on terminus is very easy. It's simple to use and the ads run on a CPC basis (vs. Impressions) which is nice. Given that display is primarily about awareness driving, the cost to run campaigns is fairly low.

Nachteile: We tried to use some of the functionality to track website traffic and understand companies hitting out site, but that data wasn't very clean and was hard to make actionable.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.5.2020
Lauren V.
Field Marketing Director
Computer-Software, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.8.2018

"Amazing customer success team"

Kommentare: Great. Easy to create new tactics and upload creative

Vorteile: The metrics dashboard to easily show management how the ads are influencing our key accounts and our bi weekly calls with our amazing account manager

Nachteile: No website personalization functionality for our target accounts visiting our website

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.8.2018
Jacco D.
VP of Revenue Libris
Fotografie, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.12.2018

"Terminus gives us another weapon in our arsenal"

Kommentare: Terminus has been a good partner, both the software and team, in our quest to expand awareness and sales.

Vorteile: Terminus quickly helps us gain more awareness with a targeted group of prospects that we select, no complicated processes and no wasting money on showing banners to the wrong people. We did A/B test and were able to justify the costs and see good results for our team.

Nachteile: It took us a little bit of time to fully onboard, integrate and understand how we could maximize our value.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.12.2018