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Was ist Kustomer?

Kustomer ist die erste Plattform für Customer Experience, Service und Support, die sich auf Kunden und nicht auf Tickets konzentriert und es Unternehmen ermöglicht, alles über jeden Kunden zu erfahren. Mit Slice, Glossier, Outdoor Voices und mehr bietet Kustomer Unternehmen einen umfassenden Überblick über das Leben eines jeden Kunden. Kustomer vereinheitlicht alle relevanten Daten, Kundenhistorie, Anwendungen und Systeme und ermöglicht so informierte Servicemaßnahmen. Kustomer wurde 2015 mit Sitz in New York City gegründet.

Wer verwendet Kustomer?

B2C-E-Commerce, Einzelhandel, Dienstleistungen, Unterhaltungselektronik, Konsumgüter, Reisen/Unterhaltung, Abonnement-Services, Internet.

Kustomer Software - 1
Kustomer Software - 2
Kustomer Software - 3
Kustomer Software - 4
Kustomer Software - 5

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Kustomer

Kustomer

4,6 (56)
89,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
107
62
4,6 (56)
4,5 (56)
4,7 (56)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
15,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
116
85
4,5 (3.269)
4,4 (3.269)
4,5 (3.269)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Kustomer

Freshdesk
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
N-central
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Korrektur-Management
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
HubSpot CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Freshchat
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Mobiler Zugriff
Transkripte / Chatverlauf
Oracle PeopleSoft
Am besten bewertete Funktionen
Inventarverwaltung
Kostennachverfolgung
Wirtschaftsprüfung-Management
Intercom
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
Gmail
Am besten bewertete Funktionen
Inbox-Management
Spam-Blockierung
Suchen / filtern
Help Scout
Am besten bewertete Funktionen
Supportticket-Management
Ticket-Management
Wissensbasis-Management

Bewertungen über Kustomer

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
64%
4
30%
3
5%
Jisselle
Jisselle
Director of Customer Success in Trinidad und Tobago
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Essen & Trinken, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Kustomer is a great omnichannel CRM!

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I love that Kustomer is so sleek and well-designed. It isn't clunky, or hard to use. It's really streamlined. The reporting is A+, it's very in-depth for not just the customers but also your team. It works really well in tracking team performance and productivity, as well.

Vorteile:

I love the VERY in-depth reporting! No other HelpDesk or CRM has such thorough reporting. Having full visibility of the customer insights, help with retention and growth!

Nachteile:

It's on the expensive side. They only take on companies that can purchase 8+ seats, so it's not suitable for smaller businesses.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Highly Configurable Customer Chat Tool

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall it's a great tool for our customer support and in-app chat use case. They are generally responsive to
issues that we have with the tool. Their SDKs leave a bit to be desired though.

Vorteile:

Kustomer is a great tool for customer support and chat interaction. We were previously using Intercom but felt left behind as they started to focus more on being an inbound sales tool. Kustomer allows is highly configurable in terms of features/functions and in its integration with outside tools.

Nachteile:

The web interface has a bit of a learning curve as it's not the most intuitive UI. Additionally, their SDKs can be difficult to integrate due to poor documentation, unusual integration patterns. Their iOS SDK is written in Objective-C which is quite dated at this point.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Tool for Customer Service and Help Desk

3,0 letztes Jahr

Kommentare: Its good tool as compared to other but they need good documentation that is easy to understand and learn about all the features.

Vorteile:

I used it for customer service and help desk. I considered this tool after some analysis of big brands available in market. I would say the result were good and it helped us improving our help desk requirement. Conversation system is easy too.

Nachteile:

Took some time to learn everything about this tool. My colleagues faced difficulty at initial stage but they grasped it after some time. Report export is slow.

Pamela
Agent in Dominikanische Republik
Verbraucherdienste, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Highly recommended for costumer services and support companies.

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: My overall experience with Kustomer has been great. It does have more pros than cons. I would highly recommend it to other peers.

Vorteile:

I have been using Kustomer for over two years now and I've had a very good experience so far. It is very user-friendly. For instance, it saves recently viewed interactions so I can go back easily to any of them. Additionally, my top favorite feature is that it gives you the option to adjust the amount of time for you to be able to undo a sent email. Which is awesome! Also, being able to see your overall performance allows you to locate areas of improvement.

Nachteile:

My only complaint would be that Kustomer shuts down due to inactivity after 30 minutes which sometimes is inconvenient because the research that needs to be done can take up that amount of time.

Emily
Communication Operations Manager in USA
Freizeit, Reisen & Tourismus, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Intuitive, Easily Customizable, Kustomer has been a great solution for our company.

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

With Kustomer, personalization and customization is incredibly easy. Overnight we were able to set up chatbots, FAQ pages, contact forms, and other features we had been relying on our engineering team to create for us with our previous CRM platform. The team loves how tickets are centered around the customer so we have a full picture every time we need to help someone.

Nachteile:

Filters for new searches can be a bit tricky to set up to ensure that you're not missing any customer communications. Reporting can also be a bit tricky to set up as there are a lot of parameters to filter through.