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Was ist Kustomer?

Kustomer ist die erste Plattform für Customer Experience, Service und Support, die sich auf Kunden und nicht auf Tickets konzentriert und es Unternehmen ermöglicht, alles über jeden Kunden zu erfahren. Mit Slice, Glossier, Outdoor Voices und mehr bietet Kustomer Unternehmen einen umfassenden Überblick über das Leben eines jeden Kunden. Kustomer vereinheitlicht alle relevanten Daten, Kundenhistorie, Anwendungen und Systeme und ermöglicht so informierte Servicemaßnahmen. Kustomer wurde 2015 mit Sitz in New York City gegründet.

Wer verwendet Kustomer?

B2C-E-Commerce, Einzelhandel, Dienstleistungen, Unterhaltungselektronik, Konsumgüter, Reisen/Unterhaltung, Abonnement-Services, Internet.

Kustomer Software - 1
Kustomer Software - 2
Kustomer Software - 3
Kustomer Software - 4
Kustomer Software - 5

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Kustomer

Kustomer

4,6 (59)
89,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
105
62
4,6 (59)
4,5 (59)
4,7 (59)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
87
205
4,4 (4.161)
4,3 (4.161)
4,4 (4.161)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Kustomer

HubSpot CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
N-central
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Korrektur-Management
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Freshchat
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
Mobiler Zugriff
Oracle PeopleSoft
Am besten bewertete Funktionen
Inventarverwaltung
Kostennachverfolgung
Wirtschaftsprüfung-Management
Freshdesk
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
Intercom
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
Gmail
Am besten bewertete Funktionen
Inbox-Management
Spam-Blockierung
Suchen / filtern
Twilio
Am besten bewertete Funktionen
Massen-SMS
SMS-Nachrichtenversand
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Bewertungen über Kustomer

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
66%
4
29%
3
5%
Jisselle
Jisselle
Director of Customer Success in Trinidad und Tobago
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Essen & Trinken, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Kustomer is a great omnichannel CRM!

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I love that Kustomer is so sleek and well-designed. It isn't clunky, or hard to use. It's really streamlined. The reporting is A+, it's very in-depth for not just the customers but also your team. It works really well in tracking team performance and productivity, as well.

Vorteile:

I love the VERY in-depth reporting! No other HelpDesk or CRM has such thorough reporting. Having full visibility of the customer insights, help with retention and growth!

Nachteile:

It's on the expensive side. They only take on companies that can purchase 8+ seats, so it's not suitable for smaller businesses.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Highly Configurable Customer Chat Tool

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall it's a great tool for our customer support and in-app chat use case. They are generally responsive to
issues that we have with the tool. Their SDKs leave a bit to be desired though.

Vorteile:

Kustomer is a great tool for customer support and chat interaction. We were previously using Intercom but felt left behind as they started to focus more on being an inbound sales tool. Kustomer allows is highly configurable in terms of features/functions and in its integration with outside tools.

Nachteile:

The web interface has a bit of a learning curve as it's not the most intuitive UI. Additionally, their SDKs can be difficult to integrate due to poor documentation, unusual integration patterns. Their iOS SDK is written in Objective-C which is quite dated at this point.

Jannice Gwen
Subject Matter Expert in USA
Automotive, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Kustomer is very helpful as it is linked to our tools

5,0 vor 2 Monaten

Vorteile:

We always use Kustomer as it is really helpful for us agents as it is our way to leave internal notes for every interactions which can be seen as well by the next agent who will assist the customer. Also, Kustomer tool is linked to one of our main tools and so it is easy for us to locate the accounts of our guests. Kustomer has a lot of features where in we can see our previous chats, listen to previous calls, or check the emails sent to the customers which can help us provide a good customer support experience.

Nachteile:

I think one of the things that I dislike about using Kustomer is that sometimes whenever we are being rated by our customers for a 5 star rating through UJET, it does not reflect or generate into a smiley and so our total score does not increase.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Tool for Customer Service and Help Desk

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Its good tool as compared to other but they need good documentation that is easy to understand and learn about all the features.

Vorteile:

I used it for customer service and help desk. I considered this tool after some analysis of big brands available in market. I would say the result were good and it helped us improving our help desk requirement. Conversation system is easy too.

Nachteile:

Took some time to learn everything about this tool. My colleagues faced difficulty at initial stage but they grasped it after some time. Report export is slow.

Kenneth Jordy
Customer Service Representative in USA
Finanzdienstleistungen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Kustomer as your ticketing application

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: So far the experience with this application is still good and it is still recommended. It helps organize and make tasks easier.

Vorteile:

We use Kustomer for ticketing on emails and tickets relating to calls. It is valuable as we notate every interaction to assist customers on this application. This makes it easier to backtrack and review every customer interaction our customers have with us. It is fairly sorted and dated to avoid confusion as well and it is really easy to use!

Nachteile:

I experienced some flaws on the application mainly when merging tickets. Sometimes when we receive a new call, it will reroute even though we are still engaged on a different ticket, making it chaotic and sometimes you'll commit mistakes with merging the wrong ticket. It is inconvenient to split tickets on this application