Was ist Kustomer?

Kustomer ist die erste Plattform für Customer Experience, Service und Support, die sich auf Kunden und nicht auf Tickets konzentriert und es Unternehmen ermöglicht, alles über jeden Kunden zu erfahren. Mit Slice, Glossier, Outdoor Voices und mehr bietet Kustomer Unternehmen einen umfassenden Überblick über das Leben eines jeden Kunden. Kustomer vereinheitlicht alle relevanten Daten, Kundenhistorie, Anwendungen und Systeme und ermöglicht so informierte Servicemaßnahmen. Kustomer wurde 2015 mit Sitz in New York City gegründet.

Wer verwendet Kustomer?

B2C-E-Commerce, Einzelhandel, Dienstleistungen, Unterhaltungselektronik, Konsumgüter, Reisen/Unterhaltung, Abonnement-Services, Internet.

Wo kann Kustomer bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Kustomer
  • 2015 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

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  • 2015 gegründet
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Englisch

Kustomer – Videos und Bilder

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Kustomer

89,00 $/Monat
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18,00 $/Monat
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Kustomer Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Automatisiertes Routing
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Call-Center-Management
  • Chat / Messaging
  • Dashboard
  • Datenvisualisierung
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Engagement-Tracking
  • Feedback-Management
  • Kommunikationsmanagement
  • Kundendatenbank
  • Kundenerlebnis-Management
  • Kundenhistorie
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Makros/Antwortvorlagen
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Negatives Feedback Management
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Self-Service Portal
  • Sentiment-Analyse
  • Service Level Agreement (SLA) Management
  • Supportticket-Management
  • Terminverwaltung
  • Textanalyse
  • Ticket-Management
  • Trend-Analysen
  • Umfragen & Feedback
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Virtueller Assistent
  • Visuelle Analytik
  • Vorlagen-Management
  • Warnungen / Eskalation
  • Warteschlangenmanagement
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wissensbasis-Management
  • Workflow-Konfiguration
  • Workflow-Management

Alternativen für Kustomer

Großartiger Kundenservice beginnt mit einer besseren Helpdesk-Software. Gewinne mehr Kunden durch exzellenten Kundenservice mit LiveAgent. Erfahre mehr über LiveAgent
Das beste Preis-Leistungs-Verhältnis auf dem Markt durch die Kombination aller Tools in einer einzigen intuitiven Plattform.
Leistungsstarke webbasierte Verwaltungssoftware für IT-Dienste, die Unternehmen bei der Modernisierung des ITSM hilft, um eine außergewöhnliche Serviceleistung zu erbringen.
Für Business-to-Business-Kundenbetreuung entwickelte Helpdesk-Software. Reduziere die Kosten und verbessere gleichzeitig die Kundenzufriedenheit.
Zoho CRM bietet Unternehmen eine komplette Lösung für das Kundenbeziehung-Lebenszyklus-Management Erfahre mehr über Zoho CRM
Hochwertige Lösung für effektive Zusammenarbeit, Kommunikation, Social Networking, Workflow und Wissensmanagement. Erfahre mehr über Bitrix24
Konfiguriere eine Cloud-Datenbank in Unternehmenslösungen ohne Programmierung. Erstelle Prototypen oder große Unternehmensanwendungen.
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.
Service Cloud 360 ist eine führende Kundenservice-Plattform, die es Unternehmen ermöglicht, eine nahtlose Interaktion über die gesamte Kundenbeziehung hinweg zu fördern. Erfahre mehr über Salesforce Service Cloud
INSIDE von Powerfronts ist eine Omni-Channel-Kundendienstsoftware, die persönliche Erlebnisse nahtlos online repliziert.
Helpshift ist die branchenführende App für Help Desk und Kunden-Support-Plattform für mobile Geräte.
Unternehmen erhalten kostengünstige dialogorientierte KI-Lösungen für Chat, E-Mail und Sprache zur Transformation der Interaktion mit ihren Kunden. Erfahre mehr über Enterprise Bot
An omnichannel CRM life sciences platform built on Microsoft Cloud for healthcare.

Bewertungen über Kustomer

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
53%
4
41%
3
6%
Meagan M.
Meagan M.
Head Of Customer Experience in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Very happy Kustomer! (HA get it?)

5 vor 4 Jahren

Kommentare: when leaving desk.com, we shopped zendesk and freshdesk in addition to kustomer. we chose kustomer and have never looked back. it's been integral to getting not only CX but multiple operations teams into a single environment where we can collaborate.

Vorteile:

the concept can't be beat - aggregating multiple customer touchpoints into a timeline really gives you an immediate sense of that user. not only can you quickly glance at context clues (like purchases, NPS surveys, and support cases) but with the right integrations, you already know WHICH customer is calling as within a second of answering the call. this makes it easy for your agents to already dive into the issue and pitch solutions without having to ask for name, confirmation number, etc. all the basics are there too like user profile with easy edits, merging, moving, forwarding, notes, macros, etc. since we got in early we've seen a lot of exciting features and changes with kustomer over the last year. autopilot steers tickets right to your agents so they don't go cherry picking through searches. making new searches is crazy easy and you can set specific team-based or user-based permissions for them. @mentions available for internal notes on cases. there's an internal knowledge base they recently released which seems awesome, though we've yet to utilize it. CSM and customer support are pretty great too.

Nachteile:

there's a lot they still aspire to - they're a young company who just secured another round of funding and with any luck they'll hire a lot of developers. we've been a somewhat demanding client but the truth is that you need robust reporting to understand your CX/CS teams and hold them accountable. they out-of-the-box reports that kustomer offers are "good" but leave a lot to be desired. you can export custom CSVs to find what you need but it's not always possible to find what you need at all, and only one person can export at a time per environment. additionally, while the concept of open API and full access for users to write scripts and worfklows for their environments is wonderful in theory, the documentation provided for workflows is weak. if you don't know javascript, you'll struggle to write your own workflows.

Antwort von Kustomer

vor 4 Jahren

Hi Meagan, happy to read about your experience with Kustomer! Having long-term happy customers like yourself makes us super proud :)

Verifizierter Rezensent
CTO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Highly Configurable Customer Chat Tool

4 vor 8 Monaten

Kommentare: Overall it's a great tool for our customer support and in-app chat use case. They are generally responsive to
issues that we have with the tool. Their SDKs leave a bit to be desired though.

Vorteile:

Kustomer is a great tool for customer support and chat interaction. We were previously using Intercom but felt left behind as they started to focus more on being an inbound sales tool. Kustomer allows is highly configurable in terms of features/functions and in its integration with outside tools.

Nachteile:

The web interface has a bit of a learning curve as it's not the most intuitive UI. Additionally, their SDKs can be difficult to integrate due to poor documentation, unusual integration patterns. Their iOS SDK is written in Objective-C which is quite dated at this point.

Mariam K.
Mariam K.
Partner vertical lead in Georgien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Chats, Emails and data - together

3 vor 4 Monaten

Kommentare: Overall, it is a good platform, you can have access on past data with customers, couriers and partners profiles chats,emails and calls. Thats really good.

Vorteile:

I like that I can control daily KPIs and it is easy to track it. Also, you can track surveys, quantities and also integration with other platforms.

Nachteile:

I think that it could be better if it does not have some bugs. Also, it will be great if we were able to save Team pulse on a channel which we use (every move clears it).

Verifizierter Rezensent
Supervisor in Georgien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great tool for customer service

4 vor 4 Monaten

Kommentare: Overall I'm pretty satisfied with kustomer, offers a lot of useful tools and reports, it's good indeed but could be even better.

Vorteile:

Best part is that the software is easy to get used to. It works great for emails, and live chat, with the ability to have different channels. The supervising tools are awesome as well, you can keep an eye on everything or just use filters to have visibility on something specific. The conversation system is great as well, being able to easily look at previous interactions with the customer helps a lot to understand the whole story.

Nachteile:

The downtimes, are quite impactful and sometimes takes a long time to fix it. Another downside is that it's not that good for social media, lacks some key features like gifs. Also if the conversation grows a lot the loading times get a bit longer as well, not too much but definitely noticeable.

Emily H.
Communication Operations Manager in USA
Freizeit, Reisen & Tourismus, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Intuitive, Easily Customizable, Kustomer has been a great solution for our company.

5 vor 6 Monaten

Vorteile:

With Kustomer, personalization and customization is incredibly easy. Overnight we were able to set up chatbots, FAQ pages, contact forms, and other features we had been relying on our engineering team to create for us with our previous CRM platform. The team loves how tickets are centered around the customer so we have a full picture every time we need to help someone.

Nachteile:

Filters for new searches can be a bit tricky to set up to ensure that you're not missing any customer communications. Reporting can also be a bit tricky to set up as there are a lot of parameters to filter through.