Clearstream

Wer verwendet Clearstream?

Kirchen, gemeinnützige Organisationen und kleine Unternehmen.

Was ist Clearstream?

Web-basierte Text-Messaging-Lösung für Kirchen und gemeinnützige Organisationen, um ganz einfach Mitglieder, Besucher, freiwillige Helfer und das Personal miteinander zu verknüpfen.

Clearstream – Details

Clearstream

http://getclearstream.com

Gegründet 2009

Videos zu Clearstream
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Clearstream – Preisübersicht

Clearstream bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Clearstream ist ab 29,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

29,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Clearstream – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Clearstream Funktionen

  • Berichterstattung / Analyse
  • Geplanter Nachrichtenversand
  • Kontaktmanagement
  • Kurzwahlnummern
  • MMS
  • Massen-SMS
  • Mobile Coupons
  • Mobile Keywords
  • Nachrichten-Personalisierung
  • Text-to-Win (Text-Nachrichten für Gewinnspielteilnahme)
  • Umfragen/Abstimmungen
  • Zwei-Wege-Messaging

Siehe die vollständige SMS Marketing Software Liste

Clearstream Alternativen

Mehr Alternativen zu Clearstream

Clearstream – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,8/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,7
Kundenservice 4,8
Funktionen 4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,6

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Jeff R.
Founder
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 12.10.2017

"Does exactly what I need it to do in a simple, very fast way."

Kommentare: Instant communication and increased sales.

Vorteile: Running a coffee truck I need to bypass HR and speak straight to potential buyers in office buildings and areas we visit. Social media is great but has very little organic reach, so, I set up customized keywords for places I visit often, letting my customers opt into places they want to be notified about and it's as simple as sending a text straight to their cell phone. Clearstream is fast, robust, and I do everything from my cell phone with their mobile app. Their support is almost instant so if I ever hit any roadblocks it's immediately taken care of. Seriously consider them for mass communication needs, I think you'll be very happy.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 12.10.2017
Jared E.
Lead Pastor
Religiöse Einrichtungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 23.11.2020

"Simply the best option"

Vorteile: The interface is clean, beautiful, modern, and user-friendly. I've used 2 other competitors to Clearstream and they are both inferior in terms of look, function, user-friendliness, and support.

Nachteile: Difficult to get a simple keyword due to the fact that many of Clearstream's customers are non-profits and churches, and they all want the same keyword and Clearstream only offers 1 short code for the average customer.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 23.11.2020
Davide C.
Senior Leader
Religiöse Einrichtungen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    3 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 29.9.2020

"Seamless and good product"

Vorteile: Easy to use and seamless product. Have not had any issues so far.

Nachteile: Haven't had any issues so far, the price point for the number of texts seems reasonable

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 29.9.2020
Charity L.
Office Manager
Religiöse Einrichtungen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 5.8.2020

"Awesome System To Use"

Kommentare: Our experience with Clearstream has been great. The customer service has been top notch. I chose Clearstream because it had the main features we wanted, the ease of sending and responding to messages from the app that has made this most convenient to use. Clearstream was quick to answer my questions and even give us a little more access to the system to try things while we were still deciding between software.

Vorteile: I've been looking at and using Clearstream for a little over a month now. We were comparing it with two other pieces of software that were all in a similar price range for our usage. Clearstream was the easiest to use, to set up, and to get help with when I had random questions. While there are a few features I'd love to see added, I'm not at all sorry we chose Clearstream.

Nachteile: It does not integrate with our church's software for record keeping. We knew that going into it, and still chose to use it because that was minor in comparison to the features we wanted. I'd love to see the ability to set more permission for users (only access to certain lists) and for admins (to set up subscribers on lists on multiple sub accounts). I'd also like to be able to insert date (first name) from the app and not just the website.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 5.8.2020
Dan S.
Executive Pastor
Religiöse Einrichtungen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 3.2.2020

"Great option for text message communications connected to PCO"

Vorteile: I like that it integrates with Planning Center Online's People app. I like that it enables us to send and receive text messages based on PCO People Lists. I love that it lets us have an incoming longcode for people to be able to send us text messages. And the chat-based (and email-based when that's not available) customer service has been an outstanding support for us.

Nachteile: Switching between the main account and subaccounts is a bit confusing. Especially since I'm managing things more than using them, it's confusing and kind of a pain trying to manage the multiple accounts, where I'm viewing the account settings, and then I have to switch to the subaccount, but then I have to click on manage those account settings again (instead of being taken straight to the account settings since that's already where I am)…it'd be nice if those settings were just another tab down the left side or something…

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 3.2.2020