Clearstream

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von Clearstream

Wer nutzt diese Software?

Kirchen, gemeinnützige Organisationen und kleine Unternehmen.

Durchschnittliche Bewertung

117 Bewertungen
  • Gesamt 4.8/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.7/5
  • Kundenservice 4.8/5
  • Funktionen 4.5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.6/5

Produktinformationen

  • Startpreis 9,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Clearstream
  • http://getclearstream.com
  • Gegründet 2009

Über Clearstream

Web-basierte Text-Messaging-Lösung für Kirchen und gemeinnützige Organisationen, um ganz einfach Mitglieder, Besucher, freiwillige Helfer und das Personal miteinander zu verknüpfen.

Clearstream Funktionen

  • Berichterstattung / Analyse
  • Geplanter Nachrichtenversand
  • Kontaktmanagement
  • Kurzwahlnummern
  • MMS
  • Massen-SMS
  • Mobile Coupons
  • Mobile Keywords
  • Nachrichten-Personalisierung
  • Text-to-Win (Text-Nachrichten für Gewinnspielteilnahme)
  • Umfragen/Abstimmungen
  • Zwei-Wege-Messaging

Die hilfreichsten Reviews für Clearstream

Does exactly what I need it to do in a simple, very fast way.

Bewertet am 12.10.2017
Jeff R.
Founder
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Instant communication and increased sales.

Vorteile: Running a coffee truck I need to bypass HR and speak straight to potential buyers in office buildings and areas we visit. Social media is great but has very little organic reach, so, I set up customized keywords for places I visit often, letting my customers opt into places they want to be notified about and it's as simple as sending a text straight to their cell phone. Clearstream is fast, robust, and I do everything from my cell phone with their mobile app. Their support is almost instant so if I ever hit any roadblocks it's immediately taken care of. Seriously consider them for mass communication needs, I think you'll be very happy.

Heartland Pride Review

Bewertet am 8.12.2019
Ryan O.
Youth Pastor
Religiöse Einrichtungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It's been good, i've used it now at two different churches. I like it a lot but it is more on the expensive side.

Vorteile: The reliability and user friendliness! I also like the different keywords and the amazing customer service!

Nachteile: I wish you could see the numbers when they unsubscribe and also the price is a bit expensive.

Excellent Option for Churches

Bewertet am 8.10.2019
Ilona T.
Director of Community Engagement
Religiöse Einrichtungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We wanted to explore an additional communication strategy for our church as well as provide a simpler way to run live text-in Q&A events. For the former, Clearstream has been an intuitive and helpful tool for promoting various events and easily getting new people connected with helpful information. For the latter, Clearstream has fully replaced our previous method of using Twilio to facilitate our Q&A sessions.

Vorteile: Love the easy integrations with our other management and communications software (in particular Planning Center and Slack), the ability to schedule texts (and even a series of texts) in advance, and simplicity/flexibility of creating new workflows for keywords via a short code for different purposes/events. We've also found it helpful to create subaccounts and use different long codes for different purposes, which has allowed us to differentiate the program to meet our needs.

Nachteile: The inbox can become hard to organize/manage when you get a flurry of incoming responses. Would also appreciate the ability to simply select existing subscribers from within Clearstream to make a List, rather than needing to import/sync a list.

Simple, good integrations

Bewertet am 15.2.2019
Brennan W.
Executive Pastor
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: We use this software because it integrates with our church management software, Planning Center Online. It is proficiently easy to use with our database, especially with communication to recurring lists of people.

Nachteile: Cost is high, but not necessarily higher than similar companies. Some aspects of the integration could be simplified from a user experience.

Great Overall... Would like to see some updates

Bewertet am 2.1.2020
Devyn T.
Office Administrator
Religiöse Einrichtungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We are able to utilize one software throughout our entire church instead of each ministry paying for its own

Vorteile: I love the ease of use of this software... It made the transition from our previous software much easier than anticipated.

Nachteile: The personability between me and the recipient could be better.. I do not like that there is a required header (previous software did not require this) because it makes it look "corporate."
I also wish there were a way to include at least the first name of the recipient to say "Hey, Devyn!" for example.

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