Wer verwendet Mo?

Mo wird in 45 Ländern auf fünf Kontinenten verwendet und ist in 12 Sprachen erhältlich. Erhältlich für mittlere und große Unternehmen, darunter: Sky, NHS, AEG, Nuffield Health und IHG.

Was ist Mo?

Mo verwendet soziale Anerkennung und aussagekräftige Belohnungen, um das Mitarbeiterengagement zu verbessern.

Das People Insights Tool ist die einzige Lösung auf dem Markt, die von CIPD anerkannt wird. Sie wird in 45 Ländern verwendet und ist in 12 Sprachen erhältlich. Mo arbeitet mit einigen der weltweit bekanntesten Marken zusammen, die durch Belohnungen, Anerkennungen und mitarbeitergeführte Ideen ein bedeutsames Mitarbeiterengagement schaffen.
- umfasst Sage, William Hill und die NHS.

Die verwaltete Plattform ist hochgradig anpassbar und auf iOS, Android und dem Internet verfügbar.

Mo – Details

Mo

https://www.mo.work

Gegründet 2014

Mo – Kostenübersicht

Mo bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Mo ist ab 500,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

500,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Mo Funktionen

Mitarbeiteranerkennung Software
Belohnungspunkte
Bonus-Katalog
Gesellschaftliche Anerkennung
Leistungsmanagement
Manager-to-Peer-Anerkennung
Mitarbeiteranerkennung verfolgen
Nominierungen
Peer-to-Peer-Anerkennung
Verwaltung von Erwähnungen (online, in soz. Netzwerken)
Ziele
eKarten

Mo – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 14 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,9/5
Benutzerfreundlichkeit
4,9/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4,7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Stan J.
Managing Director
Kunststoffe
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.7.2018

"A fabulous business tool and one we could not do our daily business without now."

Kommentare: Its a necessary business tool which links our values to our behaviours and measures the success of our organisation in living these.

Vorteile: Its ease of use along with the support we get from Thanksbox. I really like the fact that the recognition can be linked or not to the reward system. Just a great business tool.

Nachteile: I could not fault it in any way. Every time we have had an opportunity to improve it 'Thanksbox' are right there beside us to make the upgrade.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.7.2018
Angela H.
Associate Director of Org. & People Development
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.5.2017

"Easy to use, easy to implement, great support from a passionate team. It does what it says it does!"

Vorteile: ThanksBox is simple and easy to use, even for those of us (i.e. me) who are digitally challenged! It provides information in an easy to understand and intuitive format e.g. I can open the App and start using it without any training. It takes me a few moments to thank a colleague and because the app is aligned to organisational values it means users can see at a glance a pictorial view of which values and behaviours are lived the most. The software is a great way of keeping our vales 'live' rather than just words in a leaflet. The app has a function for sharing messages of appreciation with other staff which is a good way to remind each other of the positive things which happen every day which is a bonus when having a bad day. Behind the scenes the analytics has helped me work out where to focus energy and action to embed our values and it continues to be a great source of information for deciding what action to take . The team at ThanksBox are highly responsive, helpful, friendly and approachable, nothing is too much trouble which made implementation an enjoyable process. They are great problem solvers and are passionate about ThanksBox. What also sets the team at ThanksBox aside from other experiences I've had of implementing a change is the help provided by the team in the early stages continues after implementation. I highly recommend the ThanksBox software and the team who support its implementation.

Nachteile: Initially we didn't use a modern enough web browser so the ThanksBox team had to make all sorts of adjustments to make it work for us. Since implementation the organisation's IT dept has upgraded the web browser for all users which has addressed the issue some users had when trying to open the software.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.5.2017
Damian F.
Hotel manager
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.7.2018

"Thanksbox is a great tool for making instant impact on the engagement and motivation of a team."

Vorteile: Each enviroment within the application is clear and easy to use. The application has also been personalised easily for our needs. The team respond well to the immediacy and the survey function has been great for monthyl recognition.

Nachteile: I dont necessarly have cons, but it would be great to get a Thankbox button installed onto our hotel team Facebook private group (and vice versa) This would help bring our communication and reward tools together.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.7.2018
Paul T.
Head of Operations
Anwaltskanzlei, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.7.2018

"Easy to use and provides a qucik response"

Kommentare: The quick and easy way you can offer praise and recognition to colleagues for a job well done

Vorteile: The ease of the functionality. The system is usually very quick to log in and select a recognition. The option of just typing a name and choosing from drop down boxes makes the use of the Thanksbox quick and easy

Nachteile: Not sure where the issue sits whether this is with Horwich Farrelly but the platform stability as on occassions you have to log out and start over. Sometimes I experience difficulties logging in when the start process just continues to circle around and you have to close all systems and start again. This also does not always sole the problem

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.7.2018
Claire P.
Project Coordinator
Finanzdienstleistungen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.7.2018

"Really good company to work with"

Kommentare: Staff engagement, a central platform for staff to share ideas, nominate, vote and see what's going on around the business.

Vorteile: I was tasked to Project Manage implementing ThanksBox into our company and the whole process overall was great. They took on board our suggestions, we had regular meetings with them and the support received after go live was great.

Nachteile: None - the person who was looking after us changed mid-project but it didn't affect delivery all that much

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.7.2018