Wer verwendet Chorus?

Chorus kann im gesamten Unternehmen verwendet werden, um Einblicke in Kundschaft und Verkaufsaussichten zu erhalten. Zu den Hauptnutzern zählen Fachkräfte aus der Vertriebsleitung, Verkaufsvorgänge, Vertriebsunterstützung, Marketingteams, Kundenerfolgsteams und mehr.

Was ist Chorus?

Da jedes Verkaufsgespräch und Kundenmeeting in der Conversation Cloud erfasst und analysiert wird, kann jeder im Unternehmen enger zusammenarbeiten, die Geschäftsausrichtung zügig aufrechterhalten und kundenzentrierter und datengesteuerter arbeiten.

Die Einrichtung dauert weniger als fünf Minuten und bietet sofort Einblicke.

Unabhängig davon, welche Kombination aus Vertriebs- und Marketingtechnologie dein Team nutzt, Chorus.ai hilft dir, deine Umsatzorganisation zu optimieren.

Chorus – Details

Chorus

https://www.chorus.ai/

Gegründet 2015

Chorus – Preisübersicht

Chorus bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Chorus findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Chorus Funktionen

Inside-Sales-Software
Anrufaufzeichnung
Automatische Einwahl
Dashboard
Datenmanagement
Kampagnenmanagement
Lead Scoring
Lead-Distribution
Lead-Erfassung
Leistungsmanagement
Management der Anruflisten
Archivierung
Aufzeichnung bei Bedarf
Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
Bookmarking-Aufzeichnung
Dateitransfer
Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
Programmierte Aufnahme
Sofortiger Abruf
Teilen von Anrufen
Verteilte Anrufaufzeichnung
Videoanruf-Aufzeichnung
Anrufaufzeichnung
Audio / Video-Konferenzen
Beurteilungen
Einstellungen (Personalbeschaffung)
Gamification
Integrierter Autorensystem-Kurs
Leistungskennzahlen
Lernpläne
Zielsetzung / Nachverfolgung
Angebotsmanagement
Content-Management
Dokumentenmanagement
Gebietsmanagement
Kollaboration
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Leistungsmanagement
Meeting-Management
Präsentation-Management
Trainingsmanagement
Ziel- / Kontingentverwaltung

Chorus – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 40 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.7/5
Benutzerfreundlichkeit
4.5/5
Kundenservice
4.6/5
Funktionen
4.5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7/5
Andrew L.
Customer Success Manager
Computer-Software, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.9.2018

"Excellent tool - Customer Success Manager"

Kommentare: I often use Chorus to transfer customer feedback to our product managers. This gives the PMs the ability to hear the feedback directly from the customer, which is definitely something they value. It also eliminates a lot of back and forth internally.

Vorteile: I'm a big fan of Chorus because it gives me the ability to go back and review my calls. This allows me to collect follow-ups and critique my style. Also, I enjoy listening to my team's calls to iterate on my style and pick up different techniques on engaging with customers., I've enjoyed building out playlists so new members from my team can listen and learn more from a library of customer calls sorted based on topic. The new UI is great too. I feel it is much easier to use than the previous one. I'm excited to work with Chorus in the future because I feel the team is extremely customer-centric. They've been extremely responsive and helpful during the whole process (onboarding and checking in). They've also been receptive to some feedback and connected us with a PM to further discuss.

Nachteile: I dislike that there a two different buttons to share and add a clip to a playlist. I think this could be combined in the screen that allows you to fine tune the clip.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.9.2018
Jacco D.
VP of Revenue Libris
Fotografie, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.12.2018

"Chorus tracks and transcribes our meetings"

Kommentare: Chorus is an extra ear and eye on every meeting we have with prospects and clients, something that pays for itself as you scale and ramp up the volume of meetings.

Vorteile: Chorus extends the reach and influence of our managers by tracking all demo meetings and identifying opportunities to follow up on to improve our demos. It also allows us to go back to older meetings, share them with team members and transcribe them for the sales team and their clients.

Nachteile: At times the software was slower or the interface was not optimal, but the team is constantly taking feedback and incorporating this in the product to deliver not only what was promised but further building out the tool to add new value.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.12.2018
Gregg D.
Sales Executive
Personalwesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.9.2018

"Professional Sales Development Starts Here"

Vorteile: I can really concentrate on my conversations with my clients and not have to worry about taking notes. I know Chorus is taking care of that. I can review my call once it is ove, dissect it and make sure I have what I need when it comes to deliverables and follow up. I really like the ability to tag moments of a call to reference them in the future or share them with other members of my team.

Nachteile: The UI is a bit tricky to navigate. Sometimes its hard to find a call you are looking for. I will usually find the call in Salesforce and launch it from there as opposed to looking for it in Chorus directly.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.9.2018
Jared W.
Regional Sales Manager
Computer-Software, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.7.2019

"Chorus is Alright"

Kommentare: Helps with coaching and notetaking to improve calls and followups

Vorteile: It gives me great insights into my calls that I can go back and listen to later. The transcription is cool and it saves me having to take extensive notes on my calls.

Nachteile: Chorus doesn't do a great job of notifying customers that they're being recorded and it's caused some confusion and headaches. Sometimes the transcriptions are really, really off and sometimes I don't have all the info I need on my calls after the fact. The searching function isn't as intuitive as I'd like.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.7.2019
Verifizierter Rezensent
Senior Customer Success Manager
Internet, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.9.2018

"Great for recording calls and sharing moments"

Kommentare: Our Sales Team uses it a lot for coaching and mentoring. Customer Success (my team) mostly uses it for sharing feedback themes with our Product Team.

Vorteile: I love that it records my calls and shows me the themes that came up during our call. This allows me to easily identify the moments in my call that are relevant to share with my team, and then I can clip those moments and share them via Slack.

Nachteile: The transcripts are just plain wrong. Like 75% of the words written are not the words we said. I know text to speech is tricky. They do, pretty much always, capture the trigger words for themes that we established on setting it up, though: "Next Steps", names of competitors, names of projects, etc.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.9.2018