ClientSuccess

von ClientSuccess

3.5 / 5 6 Bewertungen
ClientSuccess

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Wer nutzt diese Software?

ClientSuccess helps SaaS executives and their customer success, account management, and renewal teams retain and grow their existing customer base.

Durchschnittliche Bewertung

6 Bewertungen
  • Gesamt 3.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 3 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • ClientSuccess
  • https://www.clientsuccess.com/
  • Gegründet 2014

Über ClientSuccess

ClientSuccess is a customer success software platform that helps SaaS executives and their customer success teams retain and grow their existing customer base. ClientSuccess was awarded the SIIA CODiE Award for "Best Customer Success Management Solution" as well as being selected to the Red Herring Top 100.

ClientSuccess Funktionen

  • Einstellungen (Personalbeschaffung)
  • Ertragsmanagement
  • Gesundheitswerte
  • Gewinn- / Verlust-Analyse
  • Kommunikationsmanagement
  • Konto-Benachrichtigungen
  • Kontoverwaltung
  • Kunden-Lebenszyklus-Management
  • Kundenbindung
  • Nutzung-Nachverfolgung / -Analytik

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für ClientSuccess

Not there yet, but well on the way.

Mit Google übersetzen Bewertet am 17.5.2017
Kent B.
Director of Customer Success
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
2 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
2 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: On an individual user basis, we manage the workflow fairly well out of the software.

Vorteile: Clean user interface. Well set up for the industry and daily management of client interactions. the software has a bright future.

Nachteile: Analytics are poor. Very difficult to manage a team and not have to click into individual accounts. Certain types of workflows are still not supported.

My company used Client Success previously as our CRM tool.

Mit Google übersetzen Bewertet am 27.4.2018
Jenna H.
Client Success Manager
51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: My favorite part of the tool was the ease of use. I also felt like I could trust the product and know that I wouldn't need to audit my account list.

Nachteile: When we used it, it did lack some functionality for task management. I would love to have the CRM product run reports on how many times I've reached out to particular (or all clients) for a particular date time frame. Now, it could be that they've since implemented this feature!

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