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Was ist Gong.io?

Gong verschafft dir einen nützlichen Einblick in deine Kundengespräche. Die Anwendung zeichnet automatisch deine Verkaufsgespräche und Besprechungen auf und analysiert sie. Gong ermöglicht dir Folgendes: 1) Verbessere die Vertriebseffizienz deines Teams erheblich. 2) Schließe mehr Geschäfte ab und halte jedes Geschäft bis zum Abschluss auf Kurs. 3) Erhalte klare Einblicke in deinen Markt. Erfahre, warum Vertriebsteams bei Hubspot, LinkedIn und DiscoverOrg von Gong schwärmen.

Wer verwendet Gong.io?

Vertriebs- und Serviceorganisationen, die über Telefon oder Webkonferenzen verkaufen.

Gong.io Software - 1
Gong.io Software - 2
Gong.io Software - 3
Gong.io Software - 4
Gong.io Software - 5

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Gong.io

Gong.io

4,8 (532)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
51
26
4,7 (532)
4,7 (532)
4,7 (532)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
98
48
4,7 (722)
4,5 (722)
4,6 (722)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Gong.io

Talkdesk
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontaktmanagement
Workflow-Management
SalesLoft
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
NICE CXone
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
Verfolgung von Interaktionen
Webex
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video
Zoom Events and Webinar
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Live-Chat
Mobiler Zugriff
Dialpad
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
VoIP-Verbindung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Chorus
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Aufzeichnung
Aufzeichnung bei Bedarf
ExecVision
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Berichterstattung / Analyse
Kommentare / Notizen
Zoom
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video

Bewertungen über Gong.io

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
84%
4
15%
3
1%
2
0%
Nick
Nick
Sr. Customer Success Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Why work harder when you can work smarter?

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I'm solving the problem of me being lazy and inattentive...sometimes. Most of the time, I'm there, listening, ready to crush it. Other times, I see a squirrel out of my window and can't help but watch it do its thing. Like maybe it just found a huge nut or something and it's just snacking away. How can you NOT watch? But then, I miss important info. Gong allows me to watch squirrels AND remember what was said.

Vorteile:

I like that it takes *thinking* out of my job. If I have questions about something a customer said, or something that I said, I can just go to the call, search for it, and find it. It's an absolutely incredible way to keep on top of tasks, while also being able to gain a deeper understanding at any time.

Nachteile:

Again, not a whole lot within the scope of what I use Gong for that I dislike. It does the job exactly how I would want it to be done.

Armin
SDR in USA
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Important growth tool for sales teams

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

I love Gong and have used Gong in previous jobs. Before Gong it was a lot of manual transcribing and listening to calls multiple times. Now with Gong, we are able to also see the transcription of the call and also tag team members immediately for feedback and important notes within the calls.

Nachteile:

Not much to dislike about Gong as they have been super helpful with the implementation and support.

Eirik
Product Manager in USA
E-Learning, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Gong is great for sales, but not the best for startups

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Gong leaves you alone to do your work after you sign up and they don't market too heavily post signup which is fantastic! We currently use Gong to do three things:
- Record user interviews from our product team
- Record introductory calls with prospective clients (we don't have any follow-up calls since our service is transactional)
- Facilitate coaching of our team since our service is coaching based on zoom

Vorteile:

The major thing for our team is unlimited transcription and having a transcription quality that is good enough. Our team benchmarked the software against Google and AWS, and we found out that Gong uses their proprietary transcription software. And it looks like Gong's transcription software has been trained mainly on meeting recordings (zoom) and on telephone calls. We also love the video playback feature in Gong is enjoyable to use. They have features like highlighting works as the speaker talks, seeing each speaker's talk tracks below the player, speed control up to 2.5x for the playback, and a way to minimize the video view to the bottom right of the screen.

Nachteile:

I hate the way gong displays upcoming calls. It's a pain to navigate, and there are no additional details on the upcoming calls. You would think Gong would show the meeting details, especially when you're working with your team and organization, but they don't! Another frustrating thing we found out after signing up was that all our historical recorded calls were not assigned a speaker. Gong does not allow you to assign speakers to calls that you upload to their system. It will automatically assign the speakers as "Phone caller #1" / #2 / #3, etc. All recorded calls before you start using Gong, and any call the Gong recorder does not join (happens a lot) will not be assigned to a team member.

Justin
Consulting in USA
Gastgewerbe, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

It's Awesome

5,0 vor 4 Monaten

Vorteile:

I've been extremely happy with the ease of use of Gong.Io! It's fantastic!

Nachteile:

It's a perfect tool for what I had to use it for, it's been fantastic. No Complaints

Kunal
Kunal
Co-founder & Design Lead in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great tool, even for SMBs

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I feel like I'm part of the Gong community already 2 months into our journey. I'm learning a lot from their team and excited to be a customer.

Vorteile:

The Gong.io team creates a great experience, from learning and buying, all the way to onboarding and and helping you be successful in using their product to hit your goals. Even as a small customer, I feel like I got white-glove service from [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] (sales) and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] (CS). Already in week 1, we're getting so many insights from our call recordings. As we figure out how to sell better to our six new buyer personas, Gong will be invaluable in figuring out our sales playbook.

Nachteile:

The only con in buying is that we didn't have enough people to meet the minimum seats. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] helped us work through this and still get enough value to justify the cost.