Wir helfen Unternehmen seit 18 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist Tock?

Tock ist eine umfassende Toolbox, die dafür konzipiert wurde, um von Grund auf zu ändern, wie Restaurants verwaltet werden und ihr Geschäft führen. Dazu gehören solide Reservierungs-, Gast- und Tisch-Managementsysteme für Restaurants aller Größen auf der ganzen Welt. Zu den Partnerrestaurants gehören Eleven Madison Park, Alinea, Lazy Bear und Hunderte weiterer äußerst beliebter Restaurants.

Wer verwendet Tock?

Gut besuchte Restaurants, die einzigartige kulinarische Erlebnisse bieten.

Tock Software - 1
Tock Software - 2
Tock Software - 3

Du bist nicht sicher, ob Tock das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Tock

Tock

3,4 (17)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
5
Keine Integrationen gefunden
3,4 (17)
2,7 (17)
2,3 (17)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
149,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
70
Keine Integrationen gefunden
4,7 (1.309)
4,6 (1.309)
4,5 (1.309)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Tock

OpenTable
Am besten bewertete Funktionen
Gruppenreservierungen
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
Eat App
Am besten bewertete Funktionen
Kitchen/Menu Management
Kundenspezifisches Branding
Online-Bestellung
Toast POS
Am besten bewertete Funktionen
Verkaufsberichte
Zahlungsabwicklung
für Restaurants
Restroworks
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Verkaufsberichte
für Restaurants
SpotOn
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Zahlungsabwicklung
für Restaurants
Gofrugal
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontaktmanagement
Mobiler Zugriff
LS Retail
Am besten bewertete Funktionen
Bestell-Management
Preismanagement
Verkaufsberichte
Aloha EPOS
Am besten bewertete Funktionen
Getrennte Kontrollen
Verkaufsberichte
Zahlungsabwicklung
Simphony POS
Am besten bewertete Funktionen
Kitchen/Menu Management
Rezept-Management
Zahlungsabwicklung

Bewertungen über Tock

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,4
Benutzerfreundlichkeit
3,4
Kundenservice
2,3
Funktionen
3,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
2,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
41%
4
24%
2
6%
1
29%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The most functional and comprehensive reservations platform we've found on the market.

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

High level of customer service. Respond to queries within minutes, not hours or days. Stellar dev team that seriously listens to the requests of clients, and builds product features based on their feedback.

Nachteile:

Known for their aggressive approach outside of US market, which can deter potential clients. Requires a lot of marketing commitment to negate negative perception.

Joy
Tasting Room Manager in USA
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Way to Create and Use Experiences

4,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

This is mostly a straighforward product to use and it is quite easy to train employees on the basics.

Nachteile:

When creating reports on guest count for a period of time, I have to go through every day of that time period to count up the walkins.

Jason
Co-Owner Marketing Director in USA
Restaurants, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Misleading sales and all about pushing transaction fees

1,0 vor 7 Monaten

Kommentare: We signed up with Tock but will never put them into operation. We're trying to cancel at present due to their misrepresentation of capabilities and plans (e.g. Toast integration). Their functionality is also described as one thing, then ends up not working as shown or described after you are in and working on setup. They are also high-pressure about running paid events via their system so you pay the transaction fee when customers are charged. This is, in my view, the primary driver of Tock's business model. They have been acquired twice in short order by Squarespace and now American Express, but the play is really a payment processor play and not offering a value-added, affordable and well-supported service for small business owners who are cash conscouis.

Vorteile:

There's nothing special about Tock that other restaurant/bar POS systems don't already do well. I'm surprised it's lasted this long in a competitive market segment.

Nachteile:

The most disheartening part of Tock is dealing with the sales and implementation team. They are high-pressure and misleading. They misrepresent things such as integration capabilities and white-wash over issues. Their goal is to sign you up and then force you to upgrade when you realize what the sales person told you was not true/possible (e.g. integrations)/.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great reservation software

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

It's very easy to book wine tasting reservations for guests of our Inn.

Nachteile:

Only that it is the only way to book tasting reservations for a winery on our area.

Aron
Events Coordinator in Kanada
Restaurants, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Make the switch!

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: So far, so good. As mentioned above, we are still in the initial switch over phase, but have been very please so far.

Vorteile:

We recently switched from Open Table (customer for 13 years!) to Tock. Scary to change from the norm, but Tock is SO much more affordable and it seems to have much larger capabilities. Tock can take payment for our pre-paid wine dinners which is amazing that our service staff won't get bombarded with ticket sale calls during dinner service. It also have event planning capabilities that we are really excited about.

Nachteile:

So far, there have been no cons. We are just in the switching over phase and so far the staff has been professional, friendly and super easy to deal with. We get a great vibe so far!