Was ist Tock?

Tock ist eine umfassende Toolbox, die dafür konzipiert wurde, um von Grund auf zu ändern, wie Restaurants verwaltet werden und ihr Geschäft führen. Dazu gehören solide Reservierungs-, Gast- und Tisch-Managementsysteme für Restaurants aller Größen auf der ganzen Welt. Zu den Partnerrestaurants gehören Eleven Madison Park, Alinea, Lazy Bear und Hunderte weiterer äußerst beliebter Restaurants.

Wer verwendet Tock?

Gut besuchte Restaurants, die einzigartige kulinarische Erlebnisse bieten.

Wo kann Tock bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Tock
  • 2014 gegründet
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Tock
  • 2014 gegründet
  • 24/7 Live-Support

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Englisch

Tock – Videos und Bilder

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Nicht verfügbar
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199,00 $/Monat
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39,00 $/Monat
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Tock Funktionen

  • Berichterstattung / Analyse
  • Reservierung-Management
  • Tabellenverwaltung

Alternativen für Tock

Oracle Simphony POS eignet sich für jede Restaurantgröße und jedes Restaurantformat: zwanglos, Schnellservice, unabhängig, Franchise, Pubs, Stadien und mehr. Erfahre mehr über Simphony POS
Resy helps your restaurant manage reservations, waitlists, & virtual events w/ no cover fees.
Favouritetable is a complete cloud-based restaurant management and reservation platform.
Wisely steigert den Umsatz von Restaurants und reduziert Kosten durch die Verbesserung des Gastgewerbes, der Effizienz von Speisezimmern und die Automatisierung des Marketings.
Das perfekte Restaurant-POS für kleine und mittlere Restaurants und Bars. A&B POS ist bewährt und reich an Funktionen. Entwickelt, um Dinge einfacher zu machen.
Menumiz is a restaurant management app and EPOS system that harnesses the power of mobile to speed up restaurant services.
PDQ POS, a top rated, multi-award-winning, all-concept restaurant POS system, is perfect for single locations and multi-unit chains.
Automate the taking of orders, delivery orders, kitchen orders, collections, purchases, employees, stocks and reports.
A complete suite of integrated hospitality POS systems.
Restaurant management tool that allows businesses to streamline & manage online orders, food deliveries, payments & customer feedback.
The most complete F&B system for restaurants with powerful tools to efficiently acquire, serve, re-engage customers.
Digital restaurant manager that handles end-to-end operations of your restaurant seamlessly
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Bewertungen über Tock

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,7
Benutzerfreundlichkeit
3,5
Kundenservice
3,0
Funktionen
3,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
45%
4
27%
2
9%
1
18%
Verifizierter Rezensent
Business Manager in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The most functional and comprehensive reservations platform we've found on the market.

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

High level of customer service. Respond to queries within minutes, not hours or days. Stellar dev team that seriously listens to the requests of clients, and builds product features based on their feedback.

Nachteile:

Known for their aggressive approach outside of US market, which can deter potential clients. Requires a lot of marketing commitment to negate negative perception.

Joy
Tasting Room Manager in USA
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great Way to Create and Use Experiences

4,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

This is mostly a straighforward product to use and it is quite easy to train employees on the basics.

Nachteile:

When creating reports on guest count for a period of time, I have to go through every day of that time period to count up the walkins.

Valentine
Manager in Kanada
Restaurants, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

This system didn't work for us or any other businesses we know that have tried to use it

1,0 letztes Jahr

Kommentare: I would not suggest this system. Spend a bit more and invest in one that works

Vorteile:

The general layout is similar to open table

Nachteile:

Not user-friendly, Issues with support answering irrelevant questions/ being unable to help with system issues, guests at first unable to order takeout and now unable to book a table at all, we don't show up on the Kelowna/ Okanagan search but restaurants as far away as England do, reservations made online when it was possible never made their way onto our system, we have been paying for it for the whole winter season and as of yet have still been unable to utilize it

Michelle
Co-Owner/GM in USA
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Amazing software for a small restaurant

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

We love using tock for bookings. We are a 42 seat restaurant and just make a few available for online booking only. I love being able to program a deposit. We literally never have no-shows. The wait-list function is also really great!

Nachteile:

Since we only use it for large party reservation and holiday events. It tough to find cons, but if I had to mention something I wish all admin could edit the public profile instead of having to reach out to tock hospitality. Super minor note, because their support is great!

Aron
Events Coordinator in Kanada
Restaurants, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Make the switch!

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: So far, so good. As mentioned above, we are still in the initial switch over phase, but have been very please so far.

Vorteile:

We recently switched from Open Table (customer for 13 years!) to Tock. Scary to change from the norm, but Tock is SO much more affordable and it seems to have much larger capabilities. Tock can take payment for our pre-paid wine dinners which is amazing that our service staff won't get bombarded with ticket sale calls during dinner service. It also have event planning capabilities that we are really excited about.

Nachteile:

So far, there have been no cons. We are just in the switching over phase and so far the staff has been professional, friendly and super easy to deal with. We get a great vibe so far!

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