Wer nutzt diese Software?

We're experts at helping data-driven businesses provide exceptional customer experiences. We serve customers in every industry.

Durchschnittliche Bewertung

7 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $29/Monat
    Preisinformationen
  • Preisinformationen 10 local or toll-free numbers 500 minutes 200 text
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support währen der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Callcap
  • https://www.callcap.com/
  • Gegründet 2001

Über Callcap

Callcap is a nationwide call tracking and monitoring solution for companies looking to improve ROI, marketing effectiveness and staff performance. Our suite of products help our clients decrease their costs, train their employees, communicate effectively with existing clientele and measure new marketing ventures immediately with the use of call tracking phone numbers, recorded call evaluation services and other useful tools.

Spotlight_media_placeholder

Callcap Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-Identifikation
  • CRM
  • IVR / Spracherkennung
  • Kampagnenmanagement
  • Konversion-Tracking
  • Stichwort-Nachverfolgung
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Archivierung
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
  • Bookmarking-Aufzeichnung
  • Dateitransfer
  • Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
  • Programmierte Aufnahme
  • Sofortiger Abruf
  • Teilen von Anrufen
  • Verteilte Anrufaufzeichnung
  • Videoanruf-Aufzeichnung

Die hilfreichsten Reviews für Callcap

Call record great for training and review of message, text or recording.

Mit Google übersetzen Bewertet am 24.7.2018
Ray N.
Digital Marketing Manager
Automotive, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: When we get a call, the entire conversation is recorded as well as the phone number of the caller. This allows us to go back and call those who got us after hours. Also reviewed calls are used to train sales reps to improve phone skills during business hours. Dashboard allows us to review all calls and find info we didn't note during call. Helps us capture after hours interest in the vehicle designated in the reported email.

Vorteile: It captures every call, records conversation, and captures phone number of caller. Support was responsive and fixed while we spoke.

Nachteile: After hours, we were missing an 'office is Closed message', so the silence was recorded as well.
No other issues were noticed as a weak link.

Antwort des Softwareanbieters

von Callcap an 25.7.2018

Thank you for taking the time to leave this excellent review, Ray! We really appreciate your business.

Valuable system for monitoring phone calls and performance

Mit Google übersetzen Bewertet am 7.2.2018
Conrad K.
Sales Representative
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Recording phone calls to listen to again at a later time.

Vorteile: Callcap comes in handy for me on an everyday basis. I love how I can record conversations to revert back to later on in time. That aspect can really help drive sales. From a management perspective you can hear your employees conversation to assure quality.

Nachteile: Could be a tad bit easier and user friendly. Overall it is what you pay for and I cannot say that would hold me back from recommending this software.

Antwort des Softwareanbieters

von Callcap an 8.2.2018

Conrad, thank you for your review of us! At Callcap, we strive to ensure the best customer experience possible. Please let us know if we can assist in any way.

Lies weitere Bewertungen