Perfect

Perfect

von Note-e-fied

Wer verwendet Perfect?

Perfect wurde für private häusliche Pflegedienstleister jeder Größe geschaffen. Die funktionsreiche Plattform ermöglicht es den Dienstleistern, die Patientenergebnisse und die Produktivität zu steigern und gleichzeitig Zeit und Geld zu sparen.

Was ist Perfect?

Die führende Technologie ermöglicht es Agenturen jeder Größe, die Produktivität und die Patientenergebnisse zu steigern und gleichzeitig Zeit und Geld zu sparen. Diese Suite bietet unter anderem folgenden Lösungen: elektronische Besuchsverifizierung, tägliche Kontrollen zur Versicherungsabdeckung, direkte Versicherungsabrechnung, nutzerfreundliche mobile App, anpassbare Notizen und vieles mehr. Das Unternehmen ist stolz darauf, all diese Funktionen zu einem festen Preis anzubieten, der auf der Grundlage der jeweiligen Kundenbedürfnisse basiert. Klicke auf den bereitgestellten Link, um ein paar Videos anzusehen und überzeuge dich selbst.

Perfect – Details

Note-e-fied

https://www.noteefied.com/

Gegründet 2014

Perfect – Preisübersicht

Perfect bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Perfect findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Online

Perfect Funktionen

Hospizsoftware
Beurteilung-Management
EMR / EHR (elektronische / medizinische Gesundheitsberichte)
Freiwilligen-Management
Medikamenten-Nachverfolgung
Patienten-Aufnahme
Pflegeplanung
Reklamationsabwicklung
Terminplanung
Trauerfallmanagement
Ärzteportal
Abrechnung & Rechnungsstellung
Compliance Management
Elektronische Unterschrift
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mobiler Zugriff
Pflegeplan-Management
Reklamationsabwicklung
Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
Zeiterfassung pro Kunde

Perfect – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 76 Nutzerbewertungen

Gesamt
3.9/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Kundenservice
4.2/5
Funktionen
3.9/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.1/5
Jose x C.
President/CEO
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.9.2017

"THIS IS THE CLOSEST THING YOU CAN GET TO "PERFECT", FOR HOME CARE APPLICATION - REGARDLESS OF SIZE"

Kommentare: As Executive Officer of the organization, the software provides me a wealth of corridors to view a wider perspective of the overall affairs of the agency, no matter where I am. The executive dashboard is most certainly an essential tool that I use on a regular basis.

Vorteile: LET ME COUNT THE WAYS:
INNOVATION: This software is dauntless in their quest to make the system work better- Everyday
APPLICATION: The software provider is extremely generous with customizing the system to accommodate the unique needs of each agency they support- even for small organizations like mine.
SEAMLESS TRANSITION: Transfer of data from the previous provider is handled thoroughly by their dedicated transition team- Painless!
SUPPORT: The ongoing support you get, is second only to none, & they always do it with pure enthusiasm (you can tell by their demeanor when you talk to them on the phone). And you can always count on them giving you an update of your concern.

Nachteile: There are still links in the system(like any)- but then again they always work relentlessly to rectify it, just don't be timid to call them out.
The Eastern US sector can actually benefit from an augmented morning tech support resource.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.9.2017
Christopher T.
CEO
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.9.2017

"Terrific! This is the by far the best home health software on the market! Very user friendly!"

Vorteile: What I like most about the Perfect is that it is very user friendly. You don't have to keep changing screens, everything is right there at your fingertips. I also like that you can customize your clinical notes to make your agency more Medicare compliant! The customer service staff are always available to answer your questions, and they are very friendly, and will take as much time as needed to assist you! From day one Perfect's staff from the administrative staff on down have been nothing but helpful in helping our agency. Additionally, they are always making improvements to their system to make it better. From the money there is no better software you can buy!

Nachteile: I wish that Perfect would hold more seminars on the upcoming changes to the Medicare COP's such as how to prepare for QUAPI, and disaster preparedness manual.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.9.2017
Mark J.
President/CEO
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.3.2019

"Customer Service Support"

Kommentare: Initially when I purchased my agency I was not happy with the software because I didn't know it's capabilities. This was impart because the software was not being utilized to it's fullest potential. After being thoroughly trained by our rep on all of the features within the software and adding additional features, I've been able to increase my operational efficiency immensely. Additionally, I've been able to reduce my staff and bring my billing in-house.

Vorteile: The flexibility and versatility of the software to meet evolving demands of the business. Additionally, the willingness of the customer support team to provide timely support.

Nachteile: Particularly how the software is consistently adapting to the forever changing environment of home healthcare to ensure compliance's are being met and agencies are positioned for success.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.3.2019
Nathalie P.
Physical Therapist
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    4/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.2.2019

"Lacking, as far as PT is concerned"

Kommentare: It's works esp if you have lots of notes to do, but it's not perfect in my opinion if you want easy but comprehensive documentation.

Vorteile: Most everything is in one page, no tabs to click open to get to different parts of the chart.
It doesn't ask for much information, if you don't wanna be bothered with that, I guess.

Nachteile: MMT and ROM values don't populate (in case most values are the same), you have to put in everything one by one. Only option to skip a part is if you want to refer the UE to OT (what if there's no OT service but there's no problem with the UE? you still have to tick 5/5 for each little box...no N/A option to skip all that and still have the UE covered). I've used a different software that populates the values for each major joint in case they're all the same. Saves time! DC Summary does not populate Initial Eval results...so you have to re-enter Initial Eval results then enter your DC status results. That other software I used enters the Initial Eval results right next to the DC status that you have to fill out so it's so easy to compare progress, no need to dig and find the initial eval again. I have a long list of other things but this box limits what I can write.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.2.2019
Katie B.
Office Administrator
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.10.2018

"Affordable and friendly, but crashes occasionally. "

Kommentare: Overall I would recommend this company to fellow agencies. The staff are friendly, the software is easy to maneuver, and it has all the features you can ask for for half the price. You won't find a better deal anywhere else.

Vorteile: I like that everything is out in the open. I don't have to hunt around for what I want and if for some reason I can't find exactly what I'm looking for, I can always call their friendly customer service line.

Nachteile: Generally the software gets the job done, however, there has been a few too many times that I had to call in regards to the software crashing/giving me error messages. They are usually fixed within the hour, but nevertheless, it is what I like least about this software.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.10.2018