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Was ist Rosterfy?

Durch die Technologie zur Einbindung von Freiwilligen und Mitarbeitern verbindet Rosterfy Communitys mit Veranstaltungen und Anliegen, für die sie sich einsetzen. Die Lösung reduziert die Zeit, die das Personalmanagement für Tabellenkalkulationen und manuelle Prozesse aufwendet, und erhöht die Bindungs-, Engagement- und Anwesenheitsraten von Freiwilligen in der Datenbank von Kunden.

Die skalierbare Technologie rationalisiert den zuvor manuellen Prozess des Workforce-Managements für Unternehmen jeder Art und Größe.

Wer verwendet Rosterfy?

Rosterfy ist perfekt für Manager von Freiwilligen und/oder Mitarbeitern, die ihr End-to-End-Management über ein zentrales System rationalisieren und automatisieren möchten.

Rosterfy Software - 1
Rosterfy Software - 2
Rosterfy Software - 3
Rosterfy Software - 4
Rosterfy Software - 5

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Rosterfy

Rosterfy

4,5 (44)
7.000,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
50
19
4,2 (44)
4,3 (44)
4,8 (44)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
181
4
4,2 (5)
4,4 (5)
4,6 (5)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Rosterfy

EBMS
Am besten bewertete Funktionen
Finanzberichterstattung
Forderungen
Kontenabgleich
Microsoft Excel
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Offline-Zugriff
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Volgistics
Am besten bewertete Funktionen
Aktivitäts-Verfolgung
Terminplanung
Verfolgen der Teilnahme
ScheduleFlex
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Mitarbeitereinsatzplanung
Mitarbeiterprofile
ChronoTrack
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
eCoordinator
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Bloomerang Volunteer
Am besten bewertete Funktionen
Mitgliedschaft-Management
Registrierungs-Management
Veranstaltungsmanagement
Humanity
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeiter-Datenbank
Timesheet Management
Zeit & Anwesenheit
Deputy
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Mobiler Zugriff
Timesheet Management

Bewertungen über Rosterfy

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
59%
4
34%
3
5%
2
2%
Annie
Director of Volunteers in USA
Sport, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Rosterfy is awesome

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Overall experience has been phenomenal. The Rosterfy team is very supportive with issues and setup of the system. In addition, they truly listen to your needs and take the time to find a way to develop a feature to support that need.

Vorteile:

Very simple to use for admin and for the user. Very customizable to your needs.

Nachteile:

There is some funky coding involved in some of the setup.

Antwort von Rosterfy

vor 4 Jahren

Thanks for your kind feedback Annie. Great to hear that our product has helped Spartan Race to enhance the volunteer experience!

Brie
Sports Admin Assistant in USA
Staatsverwaltung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great Value and User Friendly

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We have had a wonderful experience from our first introduction. Everyone we have encountered has been more than helpful. When we have questions or concerns I feel like they are addressed in a timely manner.

Vorteile:

With a flow of between 175 and 250 users through out the year, one of my main concerns was pricing. With Rosterfy's packages, we were able to find a deal that was both economical and more than met the needs of our department. Another area of concern was ease of use. We have a staff that range from young and tech savvy to older and not into technology. We have found that Rosterfy is easy enough for everyone to use.

Nachteile:

There really is not anything so far that I do not like about Rosterfy. There was a bit of a learning curve, but that was expected, and not bad at all.

Antwort von Rosterfy

vor 3 Jahren

Thanks for your awesome feedback Brie. We love hearing success stories like yours! If there's ever anything else we can help you out with, don't hesitate to reach out. - The Rosterfy Team

Natalie
Manager - Volunteers and Spectator Services in Australien
Sport, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Rosterfy review

3,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Rosterfy is a moderately effective workforce management solution that aims to streamline the scheduling process. While it offers some notable features, it falls short in certain areas, mainly not intuitive when it comes to flows.

Vorteile:

Customisation with brand. Ease of creating events and shifts. Account manager assistance.

Nachteile:

Our demographic of volunteers to find the platform difficult to use. User experience. Wish there was a phone number for customer service, particularly on key operational periods when help with trouble shooting is required.

Lori
Development Assistant in USA
Non-Profit-Organisation Management, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Rosterfy Review

5,0 vor 7 Monaten

Vorteile:

Great for large organizations. Here at Blessings of Hope, we see 200-300 volunteers daily at 3 different locations. Rosterfy helps us to manage these effectively. I especially like the endless options. There's so much you can do in this platform, from customizing verbiage to setting specific permissions, and much more. The customer support team has been amazing. They are kind and prompt in responding.

Nachteile:

The most difficult thing for our company has been the implementation process. We switched to Rosterfy from a super simplistic, basic volunteer management system. While Rosterfy's endless capabilities are a perk for sure, it does take a lot of time and training to get a team of 20 staff familiar with the ins and outs of the program.

Becky
HR Content Manager in USA
Personalwesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excellent Customer Service and Easy to Learn

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Our Senior Client Success Manager’s level of commitment and communication is phenomenal. She is always available to answer our questions and provide tailored ideas and input for our specific needs. We really appreciate and use the groups and reporting features regularly.

Nachteile:

Rosterfy lacks some customizable features, but our Senior Client Success Manager is always willing to add our suggestions to Rosterfy’s feature requests list. It would also be amazing if Rosterfy had an app version.