Wir helfen Unternehmen seit 18 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist Wordable?

Wordable.io ist eine App, die per Knopfdruck Blog-Posts aus Google Docs an WordPress überträgt. Mit Wordable kannst du in Google Docs wie gewohnt Entwürfe erstellen und mit anderen zusammenarbeiten und deine Beiträge anschließend nahtlos in dein Wordpress-Konto importieren. Die Formatierung wird mit sauberem Code und Bildern in deine Medienbibliothek aufgenommen. Du kannst auch Beiträge auf mehrere Wordpress-Sites exportieren. Content-Vermarktern, Blog-Editoren und einzelnen Bloggern spart diese Lösung sehr viel Zeit.

Wer verwendet Wordable?

Content-Vermarkter, Solo-Blogger, Affiliate-Blogger, Medienunternehmen und Blog-Lektoren.

Wordable Software - 1
Wordable Software - 2
Wordable Software - 3
Wordable Software - 4

Du bist nicht sicher, ob Wordable das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Wordable

Wordable

4,7 (87)
99,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
26
3
4,8 (87)
4,6 (87)
4,7 (87)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
12,00 $
einmalig
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
19
Keine Integrationen gefunden
4,8 (27)
4,7 (27)
4,7 (27)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Wordable

Beyond Compare
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Synchronisierung
Tracking von Konflikten
Zwei-Wege-Synchronisierung
WeTransfer
Am besten bewertete Funktionen
Dateitransfer
Dokumentenmanagement
Mobiler Zugriff
CoreMedia Experience Platform
Am besten bewertete Funktionen
API
Content-Management
Sichere Datenspeicherung
Brightspot
Am besten bewertete Funktionen
Filtern
Sichere Datenspeicherung
Website-Management
Adobe Experience Manager
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Vorlagen
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Webiny
Am besten bewertete Funktionen
API
Optionen zur Inhaltsveröffentlichung
Textbearbeitung
Jahia
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Optionen zur Inhaltsveröffentlichung
Website-Management
Bloomreach
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Mobile Optimization
Zesty.io
Am besten bewertete Funktionen
SEO-Management
Website-Management
Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Bewertungen über Wordable

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
78%
4
18%
3
1%
1
2%
Bernie J
Bernie J
Blogger | Podcaster | Freelance Content Strategist in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Speeded up my content production and posting.

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Speed and organisation!

Vorteile:

Getting written content from Google Docs to all my websites into a post without all the copy and pasting format headache! Also keeping google docs and our project tool place to editorial calendars and workflow SO much easier. After you have posted something there is a second page on the wordable dashboard where you can see exactly what you have posted and either click through to the google docs OR post where it went. Overall it is a simple ad clean user experience.

Antwort von Wordable

vor 7 Jahren

Thanks Bernie. We love to go fast too.

Kathryn
Founder in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I love Wordable. It easily cuts the time of uploading media-rich articles in half.

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Time savings.

Vorteile:

It uploads images with the text of an article, so I don't have to upload images manually. When I'm dealing with long posts with lots of images, that's a huge time saver.

Nachteile:

I wish it worked with Word as well. That would be perfection itself. Word is a better word processor, so I prefer to work in it. Also, for sites that don't have Wordable, if I've written the article in Google Docs, it creates an extra step for me to send images. If Wordable worked with Word and Docs, I could write articles without worrying about who I'm writing for and what their tools are.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verlagswesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Wordable is buggy and unintuitive. Avoid it like COVID.

1,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I used Wordable for multiple years, and it was just OK. Not great. It was kind of confusing and clunky, but it worked. After the latest update, it is completely unusable. So much so that I am here writing a review to encourage other people to avoid wasting their time and money on this tool.

Vorteile:

This product is *supposed* to take articles written in Google Docs and publish them on your Wordpress site. However, it has become borderline impossible to actually do that without running into at least one issue along the way. I can honestly say that there is nothing I like about this software.

Nachteile:

It is ridiculously buggy, it is difficult and confusing to use, and it is very expensive, considering what it's actually built to accomplish.

Marijana
SaaS Freelance Writer in Irland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

A must-have for content marketers

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Both me and my clients (usually content managers at software companies) now spend essentially no time at all on a manual task that is transitioning content from Docs to WP. Everyone saves a few hours a week!

Vorteile:

When you write ~200,000 words each year, you know you're likely to spend many hours to transfer those words into WordPress. That's why Wordable has been a significant improvement in my process. The best thing of all is that, before I used the software, I assumed it's only targeted at marketers managing a single WordPress blog, but it's perfect because I used it across 4-5 sites at the same time. What used to take me 30-60 minutes now takes me a literal click of a mouse. If you're writing in Google Docs and publishing in WordPress, Wordable is a no-brainer!

Nachteile:

The only real downside I've found is that underlined formatting doesn't always transfer, but I use it rarely so it doesn't effect me much.

Kayla
Content & Campaigns Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Wordable has simplified the otherwise frustrating task of formatting in Wordpress

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Many hours saved that would otherwise be spent in the arduous manual process of formatting.

Vorteile:

Wordable does exactly what it says it does: perfectly formatted imports in a single click. Prior to using Wordable, I had to plan an hour or more for every blog post I transferred from Google Drive to Wordpress. From formatting text to inserting images, it was an absolute pain. But with Wordable, I don't even have to think about it. It shows up in Wordpress looking exactly the way I designed it in Google Drive. It's painless.

Nachteile:

The only true problem I've had with Wordable was a compatibility issue with another Wordpress plugin I was using. However, Wordable's customer support worked closely with me to find a solution.