PhoneWagon

Wer verwendet PhoneWagon?

Wir dienen kleinen Unternehmen und den Agenturen, denen sie dienen. Neben Marketing-Agenturen, arbeiten wir mit einer Vielzahl von Branchen wie Rechnungswesen, Recht, Home-Services, Medizin und Wellness.

Was ist PhoneWagon?

PhoneWagon ist eine SCHÖNE und EINFACH ZU VERWENDENDE Anfruf-Tracking-Software. Wir bieten Pläne mit unbegrenzter Nutzung. Kostenlose 14-Tage-Testversion ohne Kreditkarte! Sie kann in weniger als 30 Sekunden eingerichtet werden, mit einzigartigen lokalen Telefonnummern. Erfahre, welche Online- und Offline-Marketing-Kampagnen funktionieren, schalte aus, was nicht funktioniert, und zeichne Telefonate auf, um deine Mitarbeiter zu schulen und die Konversions-Rate zu erhöhen. Einfach und schön. Starte noch heute, ohne Kreditkarte.

PhoneWagon – Details

PhoneWagon

http://phonewagon.com/

Gegründet 2016

Videos zu PhoneWagon
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PhoneWagon – Preisübersicht

PhoneWagon bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von PhoneWagon ist ab 10,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

10,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

PhoneWagon – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

PhoneWagon Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-Identifikation
  • CRM
  • IVR / Spracherkennung
  • Kampagnen-Attribution
  • Konversion-Tracking
  • Stichwort-Nachverfolgung
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Siehe die vollständige Call Tracking Software Liste

  • Anruf-Tagging
  • Archivierung
  • Aufnahme- und Wiedergabefunktionen
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Dateitransfer
  • Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
  • Programmierte Aufnahme
  • Verteilte Anrufaufzeichnung

Siehe die vollständige Software zur Anrufaufzeichnung Liste

PhoneWagon Alternativen

Mehr Alternativen zu PhoneWagon

PhoneWagon – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,9/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,9
Kundenservice 4,8
Funktionen 4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,8

Software bewerten

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Matt H.
Founder & Managing Director
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 8.10.2018

"True Visibility + Clear Value to My Clients"

Kommentare: My company helps local businesses grow their leads and sales with digital marketing. Since all are local up to 90% of their leads come through phone calls so tracking this is a big deal for us. For years we tracked traffic and clicks and online leads. Then I upgraded to a simple call tracking system that gave me some basic info to share. It wasn't always accurate and it didn't have everything I needed. Upgrading to PhoneWagon gave me everything I needed without the bloat. I really appreciate the user experience and so do my clients when they login. I'm now showing way more value for the digital marketing we're doing because of the better call tracking and reporting. With more results I'm more clear on what's actually working so we can do better work for our clients. And, I've just increased prices in several services because the value is so clear. It's been a great experience so far!

Vorteile: I have a lot to like. It has everything I need without feeling bloated. When a product has a focus on combining simplicity with power like Phone Wagon that really resonates with me. Here's a few highlights of what I've enjoyed most in 2 months of using it.
- Call tracking is accurate. I use their DNI system and it does a great job of pulling in call sources from referral traffic that I wasn't seeing before. Adwords keyword level along with other attributes. Ability to take notes and tag calls with different lead sources. Block any spam numbers.
- Onboarding and Setup - In an hour call they helped me find the best route to go and get setup with my first client. I've now setup future clients in about 30 minutes with analytics integration, adwords integration, bought local numbers, etc... Everything. Their documentation is complete but very direct so it's easy to follow. Another tool I use is complete but very wordy which made me appreciate this quality recently.
- Support - I've needed help a few different times and they are quick and helpful.
- The whisper messages, text forwarding, etc... are great features I love being able to turn on in 30 seconds.
- Reporting - I can get daily, weekly, monthly reports. And simply graphic it out over time I'm able to see the impact from the email newsletters we send on behalf of clients. The day of the newsletter and the day after call volume is typically 4x. I can see the bump in the timeline graph that I wouldn't have noticed otherwise.

Nachteile: They have a whitelabel option which I chose to use. Could use an audit to make all elements actually look whitelabeled. I pointed out a few things and they fixed it quickly though.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 8.10.2018
Diane K.
CEO
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 18.9.2019

"Fantastic Software"

Kommentare: We are able to track all calls that come in from our advertising efforts.

Vorteile: The implementation was very simple and the user interface is easy to use. The software is awesome!

Nachteile: I do not have anything bad to say about this software.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 18.9.2019
Fabricio F.
CEO
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    1 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1 /5
  • Kundenbetreuung
    1 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 7.11.2020

"WEAK SERVICE AND BAD SUPPORT"

Kommentare: At the demo meeting, the "MANAGER" of the phonewagon was clear in saying his system was mobile responsible (mobile version). Still, after two days, the [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] calls me to apologize for the missing feature promised by his employer. since then, I'm trying to port out my numbers. After that, phonewagon charges illegally on my credit card for 3x times after the [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] call me and recognize the issue. Since there is no option to cancel over the dashboard, I'm still waiting for a resolution over the 3 illegal charges and my account's cancellation. BAD SUPPORT AND BAD SERVICE.

Vorteile: IF I CAN SAY THE COST. THAT IS THE ONLY THING YOU MAY CONSIDER

Nachteile: NO MOBILE VERSION, NO WAY TO CANCEL YOUR ACCOUNT, NO APP, NO WAY TO REPLY TEXT MESSAGE OR CALL BY YOUR CELLPHONE

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 7.11.2020
👨‍💻 armand M.
Growth Hacker
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 1.9.2020

"The best Callrail alternative on the market right now"

Kommentare: Awesome

Vorteile: The ease of use and the integrations.
Their documentation is top notch and they have a great support team behind the product.
I could not live with it, it's an essential tool to our lead generation.
You can track calls, forward, add call whisper to warn your partners about a lead coming from you, access recordings. So many great features.

Nachteile: Nothing that I can think of. It just works.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 1.9.2020
David N.
Founder
Design, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 12.9.2019

"Unparallelled Support and Ease of Use"

Vorteile: The personalized support would be one of the biggest reasons with this product. I think our rep and his team are based in Chicago and I'm literally on the other side of the world in Melbourne. The timezones never match but they are willing to make time and help run through issues I'm having - they do really go over and beyond with their service. All the minut special requests have been added for the Australian market hence joining in October and it's been a quick turn around time. Have my support 100% and looking to slowly grow this company.

Nachteile: I haven't really had any major issues and it works as I need it to with my Google Ads agency.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 12.9.2019