Wer nutzt diese Software?

Wir dienen kleinen Unternehmen und den Agenturen, denen sie dienen. Neben Marketing-Agenturen, arbeiten wir mit einer Vielzahl von Branchen wie Rechnungswesen, Recht, Home-Services, Medizin und Wellness.


Durchschnittliche Bewertung

20 Bewertungen
  • 5 / 5
    Gesamt
  • 5 / 5
    Bedienkomfort
  • 5 / 5
    Kundenservice
  • 5 / 5
    Funktionen
  • 5 / 5
    Preis-Leistungs-Verhältnis

Produktdetails

  • Startpreis
    $10/Monat
  • Kostenlose Version
    Ja
  • Einsatz
    Cloud, SaaS, Web
  • Training
    Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung
    24/7 (Live Vertreter)
    Online

Angaben zum Hersteller

  • PhoneWagon
  • http://phonewagon.com/
  • Gegründet 2016

Über diese Software

PhoneWagon ist eine SCHÖNE und EINFACH ZU VERWENDENDE Anfruf-Tracking-Software. Wir bieten Pläne mit unbegrenzter Nutzung. Kostenlose 14-Tage-Testversion ohne Kreditkarte! Sie kann in weniger als 30 Sekunden eingerichtet werden, mit einzigartigen lokalen Telefonnummern. Erfahre, welche Online- und Offline-Marketing-Kampagnen funktionieren, schalte aus, was nicht funktioniert, und zeichne Telefonate auf, um deine Mitarbeiter zu schulen und die Konversions-Rate zu erhöhen. Einfach und schön. Starte noch heute, ohne Kreditkarte.


PhoneWagon Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-Identifikation
  • CRM
  • IVR / Spracherkennung
  • Kampagnenmanagement
  • Konversion-Tracking
  • Stichwort-Nachverfolgung
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Archivierung
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
  • Bookmarking-Aufzeichnung
  • Dateitransfer
  • Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
  • Programmierte Aufnahme
  • Sofortiger Abruf
  • Teilen von Anrufen
  • Verteilte Anrufaufzeichnung
  • Videoanruf-Aufzeichnung

PhoneWagon Neueste Bewertungen

Super easy and everything we need to track campaigns

Ins Deutsche übersetzen
5/5
Gesamt
5 / 5
Bedienkomfort
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: We started using PhoneWagon because we needed to track phone leads in addition to web leads. We quickly realized we were generating a lot more leads for our clients than we thought since we weren't tracking phone calls. We were able to begin using PhoneWagon in less than 5 minutes and had our first number configured in about 30 seconds. Everything is where it's supposed to be. They even have logins for my clients which is nice so I don't have to manually send them reports or pull a call for them if they have a question about something. I can't see us ever using anything else to track phone calls.

Vorteile: The design is beautiful and everything makes sense. I like that even my office manager is able to use it without asking any questions (and that says a lot!). All the features are there - dynamic numbers, multiple users and client logins with different permission levels, robust reporting, etc. And they allow you to use true 800-numbers unlike a lot of the other call tracking systems out there.

Nachteile: can't think of any right now.

This group is incredible. I'm very impressed with their customer service and software capabilities.

5/5
Gesamt
5 / 5
Bedienkomfort
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: The PhoneWagon software allows us to seamlessly track phone calls for our clients and has resulted in making sure the campaigns are being run correctly. The ability to look at the reports and segment different calls is very helpful to understand the traffic source for each phone call. We like how customers can login to the software and we can give the client different levels of access. Also this team cares about it's clients and is helpful in any way possible!

Nachteile: I honestly can say I don't have any negative things to say about their software or company...I have nothing but a good experience.