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Deutschland Lokales Produkt
Serviceware Knowledge

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Was ist Serviceware Knowledge?

Die SaaS-basierte Lösung Serviceware Knowledge holt das meiste aus dem Wissen Ihres Unternehmens heraus, weil sie einfach zu nutzen, einzusetzen und zu verwalten ist.

Serviceware Knowledge bietet eine ansprechende Benutzeroberfläche und eine vollwertige Lösung mit CRM- und Ticketing-Integrationen sowie einer API. Finden Sie heraus, wie leistungsfähig "einfach" sein kann.

Wer verwendet Serviceware Knowledge?

Viele Branchen profitieren von Serviceware Knowledge, aber die Software zielt vor allem auf Kundendienst- und Support-Organisationen ab, um Agenten und Mitarbeitern einen besseren, schnelleren Zugang zu Wissen zu bieten.

Serviceware Knowledge Software - 1
Serviceware Knowledge Software - 2
Serviceware Knowledge Software - 3
Serviceware Knowledge Software - 4
Serviceware Knowledge Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Serviceware Knowledge das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Germany
Serviceware Knowledge

Serviceware Knowledge

4,6 (20)
Lokales Produkt
14,90 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
25
2
4,8 (20)
4,8 (20)
4,8 (20)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
55,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
99
13
4,2 (3.381)
4,3 (3.381)
4,3 (3.381)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Serviceware Knowledge

Confluence
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Wissensbasis-Management
Zoho Desk
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kundenspezifisches Branding
Ticket-Management
Salesforce Service Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kundenhistorie
Warteschlangenmanagement
Guru
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Wissensbasis-Management
Wissensmanagement
AnswerHub
Am besten bewertete Funktionen
Kommunikationsmanagement
Volltextsuche
Wissensbasis-Management
Supportbench
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Supportticket-Management
Ticket-Management
Deskpro
Am besten bewertete Funktionen
Supportticket-Management
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Centralpoint
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Freshdesk
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management

Bewertungen über Serviceware Knowledge

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
65%
4
30%
2
5%
Dustin
Dustin
Leiter Operations / Head of Operations in Deutschland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Sabio helpes us and our teams to work more efficient and deliver better quality

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Higher productivity due to faster training times and less daily questions - and a big step regarding quality delivered to our customers

Vorteile:

Easy to train to our employees, easy to setup for all our departments; Smart architecture allowing all kind of departments to understand how to work with the software; Our customers mostly fell in love and also started to participate in the knowledge manegent processes; It really helps -. not just pretends to do so.

Miguel A.
Head of Department in Deutschland
Marketing & Werbung, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Very helpful

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: It really helped us. We are no longer as dependent on certain employees. We had problem in the past when an experienced employee left the organisation. Now we have all the organisations knowledge organised and available for everybody anytime.

Vorteile:

It helped us in different aspects, mostly increasing productivity, reducing the training period of our new employees and increasing quality

Nachteile:

After using Sabio myself and many employees of mine i'd say that the us of it is not instinctive enough. We have still issues on getting used to the seach function. It could be improved.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Next generation biological data Management

2,0 vor 6 Jahren

Kommentare: One stop data Management ... U can easily retive all information. Good experience

Vorteile:

Well define GUI, optimiz process, good data handaling

Nachteile:

Bigger size software, many bugs still need to fix.

Rolf
CEO in Deutschland
Verbraucherdienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

SABIO turns decentralised knowledge to company-wide wisdom

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Higher efficiency in customer service, centralised knowledge (just "one truth").

Vorteile:

SABIO enables our own and customers' teams to always concentrate on "the real thing", because no one has to screen his inbox again and again or needs to click through a file chaos on a groupdirectory. Whenever a new information is added to a product or a change within a process occurs - update it in SABIO and it's there for everybody. It is easy to administer and even easier to use. SABIO gives us and our customers a central organised platform for all our company knowlegde and that helps us to have the right solution for our customers at the time being.

Nachteile:

It is not much about the software - it is more likely about the selected approach that WE took. We had to re-engineer some content several times because we didn't take enough time in the beginning to think about the right structure. SABIO allows you to do it like you want to - which in our case was not the most efficient approach ;-)

Dirk
Leiter Projektsteuerung in Deutschland
Logistik & Lieferkette, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to use and implement. Great support received during implementation

4,0 vor 7 Jahren

Kommentare: We were able to reduce the amount of time needed to get new CS agents ready to go by about 50%.
We increased the quality and consistency of our CS, since every agent now has Access to the latest Information almost in real time.
We were able to reduce the number of questions agents had to ask their team leader.

Vorteile:

Our sales and CS agents have a very easy time to use this system, thanks to the simple tree structure and Google-like search engine. Editorial work is also done easily with the CK Editor and it does not take long to make changes, whether it is a structural or text adjustment

Nachteile:

Sometimes, when you make editorial changes, it takes quite long for them to be saved. That can cost you some time when you are trying to edit serveral branches or texts. It also takes up a little too much time to download reports.