Wer nutzt diese Software?

Kleine, mittlere und große Unternehmen (Marken und Großhändler)

Durchschnittliche Bewertung

13 Bewertungen
  • Gesamt 4.4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.1 / 5
  • Funktionen 4.3 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.2 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 30,00 $/Monat
    Preisinformationen
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Pobuca
  • http://sales.pobuca.com
  • Gegründet 2000

Über Pobuca Sales

Pocketbiz ist eine mobile Field-Sales Automation-Lösung für Handelsvertreter und Merchandising-Prüfer. Sie funktioniert auch offline auf mobilen Android-Geräten (Telefone oder Tablets) und hilft Handelsvertretern und Merchandisern, ihre täglichen Aufgaben effizienter zu erledigen und ihre Leistung zu verbessern, indem sie Informationen zur richtigen Zeit bereitstellt. Automatisiere deine täglichen Aufgaben: Auftragsannahme/Merchandizing/Vertrieb/Business-Development/Sammlungen

Pobuca Sales Funktionen

  • Auftragsabwicklung
  • Auftragserfassung
  • Auftragsverfolgung
  • Inventarverwaltung
  • Katalogmanagement
  • Retourenmanagement
  • Rückstandsverwaltung
  • Spezielles Auftragsmanagement
  • Versand-Management
  • Wiederkehrende Bestellungen
  • Angebotserstellung
  • Anrufmanagement
  • Chancenmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Kampagnenmanagement
  • Kanalmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Provisionsmanagement
  • Verkaufsprognose
  • Vertragsmanagement
  • Vertriebsaußendienst-Management
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Die hilfreichsten Reviews für Pobuca Sales

Pobuca Sales is Useful and Valuable

Bewertet am 30.10.2018
Verifizierter Rezensent
Technology Support Specialist
Einzelhandel, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: My days can get pretty overwhelming and it’s all about developing a system. Most of the time, I get calls about problems of the software they use which is why it’s important to test the software first. I tried Pobuca Sales which can assist our sales representatives about our products and provides an order entry plus tracking form. It’s very easy to use and not much work.

Nachteile: The price costs a lot considering they have very limited features. They only offer order entries, order tracking, returns management and recurring orders. It would make sense if they were to reduce their price.

Antwort des Softwareanbieters

von Pobuca an 6.11.2018

Thank you very much for your review. We really appreciate you taking the time to share your experience of Pobuca Sales. Pobuca Sales has many features other than sales orders and returns: daily route management with automatic route optimization, KPIs management, merchandizing audits, business development and money collections. Regarding its pricelist, we have found the prices are similar, if not lower, to those of competitors who offer similar features.
Please feel free to contact us for a free, tailored demo, so that we can walk you through Pobuca Sales, show you all its features and get more feedback from you. Thanks again for being a loyal customer and writing this awesome review. It means the world to us.

Excellent product with a great range of functionalities

Bewertet am 25.9.2017
Fotis B.
BUSINESS DEVELOPMENT EXECUTIVE
Tabak, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: PocketBiz New Era is a next generation CRM with a large number of usefull features and great reporting tools!

Vorteile: Easy of use, Constant updates,Friendly user interface,changes can be live instantly to front end users

Nachteile: Needs more wizards for new surveys
Questionnaires and links between survey question need to be simplified

Very good CRM tool with a broad spectre of available reports, and customization capabilities.

Bewertet am 27.10.2017
Alkis A.
Trade Activation Executive
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The reporting templates are very usefull and easy to extract and export.
Customization of all fields is easy to perform

Nachteile: There is a need to improve the way of creating surveys and questionnaires.
The connection between questions and respones need to be redesigned

Our experience from first point of contact with Marilena was exceptional and continues to be

Bewertet am 31.5.2018
Angela L.
Business Owner
Essen & Trinken, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We are now operating a much more efficient and professional business, we are saving time on the manual aspects of our job (with the invoicing tool created for us) we are also better tracking sales & customer productivity!

Vorteile: customer service team her team built a program that fits our business and caters to our individual business needs, we absolutely love every aspect of using Pobuca Sales

Nachteile: As mentioned above customer service agent built a program catering to our business needs, there is absolutely nothing that we don't like about Pobuca Sales

Pocketbiz Platform is the ideal too to support your business

Bewertet am 12.1.2017
Dimitris D.
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: We started from the basic platform (back office and mobile) and in cooperation with the team we developed all the needed functionalities to support our business needs.
Pocketbiz with the developed functionalities is the system used globally to control our services activities.
It has been converted to an Enterprise Asset Management system and can be interfaced easily with other systems used by customers/partners.
Team assigned to our projects can easily perceive the business requirements and convert them to system functionalities.
System is continuously upgraded to secure the optimum performance.
The support offered to our users (internal & external) is at great level.
All the above are offered at a very competitive price .

Lies weitere Bewertungen