Wer nutzt diese Software?

Large multi-site organisations, local government, healthcare and ISV's who want to integrate CDR with 3rd party solutions.

Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
  • Benutzerfreundlichkeit
  • Kundenservice
  • Funktionen
  • Preis-Leistungs-Verhältnis

Produktdetails

  • Startpreis $4500/einmalig
  • Preisinformationen http://www.tri-line.com/products/tim_enterprise/pricing.aspx
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support währen der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Tri-Line
  • http://www.tri-line.com/
  • Gegründet 1999

Über TIM Enterprise

Advanced call accounting and analytics with unlimited display boards. It's a true enterprise solution, allowing you to handle the more complex call routing and handling often found only on larger or more complex sites.

Regardless of how your business is structured, whether it's a large centralised site or an entire network of interconnected sites spanning the world, TIM Enterprise provides a single, centralised facility that allows you to manage your comms.

TIM Enterprise Funktionen

  • Anruf-Volumen
  • Anrufer-Identifikation
  • Anrufüberwachung
  • Berichterstattung durch Erweiterung
  • Eingehende Berichterstattung
  • Gesprächsdauer
  • Outbound-Berichterstattung
  • Protokoll über Personen, die geantwortet haben
  • Verwalten nicht bearbeiteter Anrufe