Wer nutzt diese Software?

Fraedom Expense is designed for medium to large organisations who have complex business spend requirements. Our global solution supports over 165,000 organisations manage their business spend.

Durchschnittliche Bewertung

5 Bewertungen
  • Gesamt 2.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 2 / 5
  • Kundenservice 2.5 / 5
  • Funktionen 2 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)

Angaben zum Hersteller

  • Fraedom
  • http://www.fraedom.com/
  • Gegründet 1999

Über Fraedom Expense

Powerful, easy-to-use expense management tool that saves time and money through receipt capture, card statements, and reporting.

Spotlight_media_placeholder

Fraedom Expense Funktionen

  • Belegmanagement
  • Erstattungs-Management
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kosten-Kontrolle
  • Mehrere Währungen
  • Workflow-Management
  • Zeit & Kosten Verfolgung

Die hilfreichsten Reviews für Fraedom Expense

Insecure, Unfriendly, Unreliable and completely unfit for purpose.

Bewertet am 25.7.2019
Matt S.
Academic
Sicherheit & Untersuchungen, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
1/5
Gesamt
1 / 5
Benutzerfreundlichkeit
1 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
1 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I hate this product. It is the pinnacle of everything that is wrong with procurement when it is the organisation's bottom line, rather than the efficient use of end users' time, that is the only consideration. And that is not to mention private data and financial record leakage, nor the high risk of incorrect data entry. A shameful example of bad design.

Vorteile: There is nothing to like about Fraedom. I can't think of a single positive thing to say.

Nachteile: Tedious multiple re-entry against related receipts
Non-intuitive configuration for relating expenses against requisition
Time taken per receipt significantly exceeds value of receipts
No opportunity to set defaults
Poor character recognition of receipt images
And a buffer overflow bug makes it possible to see expenses from unrelated users from time to time.

Awful

Bewertet am 25.6.2019
Charlotte S.
Head of Strategy
Marketing & Werbung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
1/5
Gesamt
1 / 5
Benutzerfreundlichkeit
1 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Better off with paper and pencil

Vorteile: Absolutely nothing. Not having to use it.

Nachteile: Everything. Out of every piece of software I have ever used this has the worst, most frustrating, user journey I have ever experienced. Never heard anyone say anything good about it.

I use Fraedom for logging expenses

Bewertet am 11.3.2018
Liam G.
Electrician
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: I like that you can do all your expenses on this and can attach the receipts to this. It makes it a good software to use

Nachteile: i found it very hard to learn how to log my expenses. It is quite a confusing software at first as there are so many different options you can chose that sound like they mean the same thing

Expense req's

Bewertet am 14.12.2018
Verifizierter Rezensent
Assistant Manager
Groߟhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: easy platform to navigate, upload and submit

Nachteile: i can't for the life of me figure out how to product prefilled templates

JUST DON'T

Bewertet am 27.6.2018
Charlotte S.
Group Manager
Marketing & Werbung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
1/5
Gesamt
1 / 5
Benutzerfreundlichkeit
1 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
1 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: None

Vorteile: Absolutely Nothing. Zero. Zilch. Nada. The only good thing about this system is not having to use it.

Nachteile: Everything, user experience is unbearable, a 20 minute admin job takes an hour, tedious, unfriendly UX. Expenses were easier with a pen, paper, photocopier and fax machine - how can you make a task 10x harder????

Lies weitere Bewertungen