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Was ist CellStore?

Shops können mit den richtigen Tools und der richtigen Unterstützung letztendlich erfolgreich sein. Es ist das Ziel der Anwendung, Unternehmen die Tools an die Hand zu geben, mit denen sie schneller wachsen, den Papierbedarf sowie Tabellen reduzieren und dadurch Kundschaft besser bedienen können. CellStore verbindet die verschiedenen Aspekte des Betriebs eines Geschäfts, einschließlich Vertrieb, Reparaturen, Kundenmanagement, Bestandsverwaltung, Berichterstattung und mehr. Es gibt keine Begrenzung für die Anzahl der Nutzer, Rechnungen, Transaktionen oder Tickets.

Wer verwendet CellStore?

Eigentum und Management von Mobiltelefon- und Computereinzelhandels- und Reparaturwerkstätten, die ein System zur Verwaltung von Verkäufen, Inventar, Kundschaft und Reparaturen benötigen.

Du bist nicht sicher, ob CellStore das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

CellStore

CellStore

4,8 (30)
29,99 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
8
Keine Integrationen gefunden
4,9 (30)
4,9 (30)
4,9 (30)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
39,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
119
11
4,7 (28)
4,2 (28)
4,4 (28)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu CellStore

Orderry
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
CRM
Inventarverwaltung
HelloClient
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
CRM
Reparatur-Tickets
RemOnline
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Dokumentenmanagement
Kundendatenbank
RepairShopr
Am besten bewertete Funktionen
Angebote / Schätzungen
Rechnungserstellung
Verfolgung von Interaktionen
RepairDesk
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
E-Mail Marketing
Kontaktmanagement
RepairQ
Am besten bewertete Funktionen
Inventarverwaltung
Kontaktmanagement
Verkaufspunkt POS
MyGadgetRepair
Am besten bewertete Funktionen
Barcode-/Etikettenmanagement
Kundenportal
Verkaufspunkt POS
Fixably
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aufnahmemanagement
Berichterstattung / Analyse
Repair Spots
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über CellStore

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
87%
4
3%
3
10%
Caleb
Wireless Consultant in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Rundfunk, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great software for repair shops!

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Very great software to help automate your electronics repair business! Can perform alotta functions and automatically performs most behind the scenes tasks needed to efficiently save time and grow your business. Cheaper than most similar software.

Nachteile:

For me, one of the cons was the inability to connect to unlock servers through api connection. This is big deal because it would help keep all info such as prices and the automation of cell phone unlocking synced behind the scenes. Big dealbreaker for me as this would save alotta time for myself.

Danny
ceo in USA
Rundfunk, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great software

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Cellstore is directed towards cellphone stores directly and works well. Contacting admins for assistance is quick and never has there been an outage.

Vorteile:

Quick and changes are instant. Also features that are requested and added if other users also find it useful.

Nachteile:

No mobile app or standalone options.

Lawrence
President in Kanada
Unterhaltungselektronik, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good software that is purpose built and functional

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We've been on Cellstore for a number of years and it has met our diverse needs rather well through the years. All of our inquires were answered promptly and accurately. Our request for changes were

Vorteile:

I like that fact that it is written specifically for the mobile industry,. Generic back office software, like quickbooks and others, do not address the unique requirements of the cell store industry and do not easily include things like condition, imei and capacity, making it much trickier to adapt their software to our demands.

Nachteile:

Their are occasionally bugs that need to be addressed. they always seem to address promptly though, in my experience.

Brandon
Managing Director in Jamaika
Unterhaltungselektronik, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

We LOVE Cellstore Software

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: The team behind the software are ridiculously responsive to us. There has not been one e-mail gone unanswered and it never takes very long to get a reply. I love how open they are to hearing how the software could be better for us. I once sent in an e-mail telling them how convenient it would be if we could go back to days that have been passed and change the end of day figures, and now we can!

Vorteile:

Cellstore did not miss a beat with creating this platform. As mobile repair store it covers every single thing we could ever want in a POS. It revolutionized the way we did business and made us so much more efficient and organized. My favorite feature is the "low stock" option in the products module. You can set a threshold for each individual item and once the QTY falls below that threshold it will show you in "low stock" and we basically use this list to order or stock. Our previous POS system we would have to manually look up everything to see how many were left and if we needed to re-order yet. This software keeps us running like a well oiled machine!

Nachteile:

None, any problem we have found has been resolved by the team. They have literally made changes to their entire platform based on our feedback - what could possibly make one feel more appreciated as a customer than that? Today we stand with zero issues with the platform. It could not be any better for our business.

Ermal
Owner in Albanien
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A personal experience

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Until last year, everything was fine as an experience, but the last 6 months have been a problem. I was pretty shocked when I was booted as a client and they did not want to do business with me anymore, because paypal had tried twice to get the money (30$/months) within 5 days, and said that there were insufficient funds. I must admit, this has happened other times at the beginning of the month, but none of that was my fault but the bank vs paypal communication. However it does not justify the fact that they decided to cut ties with me and that I was problematic on the payment. I offered to pay in advance, or to pay directly, but they accepted only paypal subscription. I'm really disappointed in them

Vorteile:

Ease of use, quality (online service), no problems on the technical part whatsoever

Nachteile:

Updates and new functionalities, rarely happened. The interface is pretty dated. The worst part, I used this software for more than 6 years, but they thought that a single client was not a problem to leave, only because from time to time, paypal or the bank, did not accept the monthly payment.