iGMS

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von iGMS

Wer verwendet iGMS?

AirGMS bietet eine cloudbasierte Software speziell für die Airbnb-Immobilienmanager, die mehrere Airbnb-Konten nutzen.

Was ist iGMS?

AirGMS ist eine All-in-One-Fewo Software, mit der Gastgeber Buchungen, Gästekommunikationen, Bewertungen, Preise und Berichte verwalten können. Nutzer können alle Airbnb-Konten über eine einzige Benutzeroberfläche verwalten und haben Zugriff auf die gleiche erweiterte Funktionalität über die mobile Anwendung. Automatisierte Nachrichten und Gästebewertungen, Vorlagen, Teammanagement, Finanzberichte und vieles mehr. Kostenlos für bis zu 4 Inserate. Eine kostenlose 14-Tage-Testversion ist verfügbar (keine Kreditkarte erforderlich) für Gastgeber mit mehr als 5 Inseraten.

iGMS – Details

iGMS

Http://www.igms.com

Gegründet 2015

iGMS – Preisübersicht

iGMS ist verfügbar ab 1,00 $/Monat. iGMS bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für iGMS findest du unten.

Startpreis

1,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

iGMS Funktionen

Fewo Software (Ferienwohnungsverwaltung)
Arbeitsauftragsverwaltung
Eigentümer-Aussagen
Gasterlebnis-Management
Gästekommunikation
Haushaltungsmanagement
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Lieferanten-Management
Provisionsmanagement
Reservierung-Management
Zahlungsabwicklung

iGMS – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 132 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.6/5
Benutzerfreundlichkeit
4.4/5
Kundenservice
4.6/5
Funktionen
4.4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6/5

Makes hosting Airbnb properties so much easier

Bewertet am 19.12.2018
James B.
Solutions Engineering Lead
Computer-Software, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: When we started hosting with Airbnb, we quickly found that we would need to contact guests with information before their stay, check on them during the stay and send reminders about check out. This quickly became a real time sink and required us to remember to do this. AirGMS allowed us to fully automate the process and then do so much more. We only have a single property and it saved us masses of time, so I can only imagine how much of a benefit it would be for people with multiple properties.

Nachteile: AirGMS is great and there's very little I dislike about the software. It was a little confusing at first setting up templates for messaging, but once I understood it, I've had no issues since.

Antwort des Softwareanbieters

von AirGMS an 17.1.2019

Hello James,

We highly appreciate your positive review. Proud to hear that we managed to save your time, it is what we are working for. Next time you will have any doubts please feel free to contact our Live Chat. Happy to see you among our users. Have a nice day!

Best,
AirGMS Team

So far- so good!

Bewertet am 23.12.2019
Jen J.
CEO
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: My company is enjoying using the software. Having iGMS is so helpful! I have used other software and this is so much better!!

Vorteile: There are so many features! No missed reservations. Love the saved/auto messages!

Nachteile: I would like to see an if/than features for auto scheduling cleaners (some of my cleaners can only work weekends)
Would like to see a booking direct option to get reservations without using an OTA

Antwort des Softwareanbieters

von iGMS an 16.1.2020

Hello Jen,

Thank you for your feedback! It is great to hear that our software is exactly what you need. Also, we have some good news to share. The direct booking feature is already planned to be launched this year. Regarding the cleaners auto-assignment, we have passed your requests to our product team for the further consideration. Feel free to reach out via support@igms.com.

Best,
iGMS team

Thanks to IGMS my Airbnb business is now giving me a semi passive income

Bewertet am 13.1.2020
Majid J.
Production trainer
Druck, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I am a full time employee who cannot use his phone during work hours and IGMS helped me not to miss any of the guests and be able to notify my cleaners about their following tasks easy and quick so that I was able to grow my Airbnb from 1 listing to 5 listings (5 houses ) with the lowest rate of vacancies possible

Vorteile: Automated messaging and sharing cleaning tasks with cleaners

Nachteile: Graphic design of the app ( it was easier if they could use more colors do that users can navigate through the app much faster)

Antwort des Softwareanbieters

von iGMS an 13.2.2020

Hello Majid,

Thank you for taking the time to review our app. We are very pleased to know that our automation tools, Unified Inbox and Tasks sharing, are of profound aid to you and your business.
Regarding the app design, thank you for sharing your thoughts, we draw a lot of inspiration from our customers' ideas for our future features and appreciate them very much. Let us know if you have more of them, or if you need our assistance, at support@igms.com, now 24h on workdays.

Best,
iGMS Team

AIrGMS for Multiple property owners/property managers

Bewertet am 18.9.2018
Saad M.
Director
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Message Automation
Templated messages easily available for specific property
one inbox for all your properties
All your reports under one umbrella
Cleaning and Maint. Staff management and assignment
reporting on each staff members assignment.
Multi- property/Airbnb Accounts calendar view in one place
Task management
Summary of check-in/out for multiple days and properties in one place.

Nachteile: Only works with Airbnb
Toooooo many updates come through to Production system in use and there is no set update schedule or timming which causes huge issues, you might be in the middle of some important task and application update will get pushed, extremely annoying and frequency is one that I have never seen before even in underdevelopment apps.
sometimes there is a Delay in processing and it slows down

Antwort des Softwareanbieters

von AirGMS an 9.1.2019

Dear Saad,

We are definitely grateful for pointing out our main features, as we put so much efforts to create them! As for 3rd platforms integration, we have introduced HomeAway/VRBO integration (Beta version). You can integrate your other non-Airbnb calendars and tasks via the iCal calendar. Feel free to address support via Live chat anytime with any question.

Best,
AirGMS Team

Tips for improvement

Bewertet am 1.7.2019
Mark P.
President
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: My go to software. Can not function without it. Thank you for developing it.

Vorteile: Multi-calendar, auto messaging, tasks. Colors.

Nachteile: Errors when home-way and airbnb is combined. Live customer support is non existence. Frustrating when technical issues are not resolved promptly Wish the software would turn landscape on mobile.

Antwort des Softwareanbieters

von iGMS an 8.8.2019

"Hello Mark,

Thank you for your honest review. We are glad to know that the software is of great help to you. Kindly note that even though we do not provide voice support for tech issues, we are available in Live Chat (there are real people, not bots) Monday-Friday 9:00 AM - 00:00 AM and Saturday-Sunday 9:00 AM - 5 PM EST. Also, our design team is working on a new layout for the mobile app and significant improvements on Multi-Calendar.

Best,
iGMS Team"