Was ist iGMS?

AirGMS ist eine All-in-One-Fewo Software, mit der Gastgeber Buchungen, Gästekommunikationen, Bewertungen, Preise und Berichte verwalten können. Nutzer können alle Airbnb-Konten über eine einzige Benutzeroberfläche verwalten und haben Zugriff auf die gleiche erweiterte Funktionalität über die mobile Anwendung. Automatisierte Nachrichten und Gästebewertungen, Vorlagen, Teammanagement, Finanzberichte und vieles mehr. Kostenlos für bis zu 4 Inserate. Eine kostenlose 14-Tage-Testversion ist verfügbar (keine Kreditkarte erforderlich) für Gastgeber mit mehr als 5 Inseraten.

Wer verwendet iGMS?

AirGMS bietet eine cloudbasierte Software speziell für die Airbnb-Immobilienmanager, die mehrere Airbnb-Konten nutzen.

Wo kann iGMS bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • iGMS
  • Ansässig in North Vancouver, Kanada
  • 2015 gegründet
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Japan, Kanada, Neuseeland, Vereinigte Staaten und 1 weitere

Sprachen

Englisch, Italienisch, Japanisch, Spanisch

Über den Anbieter

  • iGMS
  • Ansässig in North Vancouver, Kanada
  • 2015 gegründet
  • 24/7 Live-Support
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Englisch, Italienisch, Japanisch, Spanisch

iGMS – Videos und Bilder

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14,00 $/Monat
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Nicht verfügbar
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44,00 $/Monat
Kostenlose Version
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10,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

iGMS Funktionen

  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestandskontrolle
  • CRM
  • Drittanbieter-Integration
  • Dynamische Preise
  • Eigentümer-Aussagen
  • Für die Ferienvermietung
  • GDS-/OTA-Integration
  • Gasterlebnis-Management
  • Gästekommunikation
  • Haushaltungsmanagement
  • Instandhaltungsmanagement
  • Kanal-Analytik
  • Kanalmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Leadmanagement
  • Lieferanten-Management
  • Mitarbeitermanagement
  • Online-Buchung
  • Partnermanagement
  • Raten-Management
  • Reservierung-Management
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen für iGMS

Weltweit # 1 Ferienwohnung-Software für Profis! Synchronisiere & verwalte all Deine Kanäle, Eigenschaften, Reservierungen und Aufgaben von einer Plattform. Erfahre mehr über Hostaway
Mit GitHub können Entwicklungsteams kollaborieren und Code innerhalb einer DevOps-Pipeline und integrierter Codesicherheit überprüfen und verwalten.
FantasticStay ist die weltweit fortschrittlichste Lösung für Channel-Manager von Airbnb und Ferienwohnungen sowie für Immobilienverwaltungssoftware.
Die anpassungsfähige Besucherverwaltungsplattform, die Unternehmen wie Netflix unvergleichliche Sicherheit und Nutzerfreundlichkeit bietet.
Eine PMS-Software, die dir hilft, all deine Abläufe reibungslos und genau durchzuführen und deine Gäste zufrieden zu stellen.
Immobilienverwaltungs- und Gästeerlebnissoftware für Kurzzeitvermietungsmanager, die ihr Geschäft ausbauen möchten. Erfahre mehr über Hostfully Property Management Platform
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Little Hotelier, Software für kleine Gastgewerbe. Websitegestalter, Front Desk Management, Marketing, Direktbuchungen & Zahlungssystem. Erfahre mehr über Little Hotelier
Verwalte Preise, Verfügbarkeit, Buchungen und Gästebetreuung von einer einzigen automatisierten Plattform aus.
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Aircall unterstützt mit seinem benutzerfreundlichen und leistungsstarken Telefonsystem Unternehmen in der Kundenbetreuung und im Vertrieb produktiver zu arbeiten. Erfahre mehr über Aircall
Vollständig webbasierte, zentralisierte Hotelmanagementsoftware und Buchungssystem, mit der du von jedem beliebigen Ort aus mit jedem Gerät zugreifen kannst.
Channel manager with PMS tools and Booking engine. Manage your bookings, guests, accomodations and owners in one single place.

Bewertungen über iGMS

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
73%
4
20%
3
6%
2
1%
Pat
Pat
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great Features & Value

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I had completely outsourced the management of by vacation rental to a national firm, but the results were horrible. iGMS helped me grow by over 50% AND add 3 new units with LESS effort than I had put in before I went with the national firm.

Vorteile:

Simple integration to both AirBNB & VRBO, templatized & ad hoc guest communication, and seamless notification to our cleaner.

Nachteile:

When I started with iGMS, it was AirGMS and only for AirBNB. They quickly added VRBO, so my 2 primary channels were covered. I'm looking forward to the direct booking and Booking.com features coming later in 2020.

Antwort von iGMS

vor 2 Jahren

Hello Pat, Thank you for the time you took to review your experience with us in such detail. We really appreciate that. It is a great honor to hear that your business has grown bigger with us and that our onboarding, Unified Inbox and cleaning management tools have been of significant aid to you. As for the pricing, we are always glad to offer any help possible to support member of hosting community. And just remind you that Booking.com along with the direct booking engine are on their way to be released in Q2-3 2020. Looking forward to hearing from you! Best, iGMS Team

Kent
owner in USA
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

From 20 to 2 hours

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: My overall experience with IGMS has been great! Very simple to apply to my current business, they seem like a company that really wants to earn my repeat business and is actually interested in how they can improve their software to make it easier for the clients.

Vorteile:

The scheduled messaging is by far my favorite feature of IGMS. I was able to utilize the free trial service until I decided to grow my marketing efforts into Homeaway. Once adding HA, communication quickly became overwhelming. The anxiety was relieved after registering as a Pro user. Before IGMS, I was spending no less than about 15-20hrs just in communication alone. Granted I was able to do this from my phone, but still very inconvenient to say the least. I now have 8 scheduled messages that go out for every guest that books. With between 20 - 30 guests per month thats around 240 messages/month at all times of the day and night. These are automatically sent, at designated times, without ever forgetting to send a crucial message. In addition, I no longer have to schedule or contact my cleaners when I receive a booking. They are automatically notified! The ability to add instructions and timing is another huge time saver. And that's really what its all about... reducing time spent managing so I am free to live my life, not be a slave to it.

Nachteile:

Pricing tools are the next features that can be added to save the most time. I was really hoping IGMS would have similar pricing tools to airbnb that could be pushed to other pages, but no such luck. I've been hearing it's in the works, but it can't come soon enough!

Antwort von iGMS

vor 2 Jahren

Hello Kent, Thank you for taking the time and sharing such detailed feedback. We are filled with joy knowing that our Unified Inbox and Cleaning Tasks management features became a game-changer for your business. As for the Pricing Management Toolkit, it is planned to go live after integration with Booking.com (around Q2 2020). Our product team is constantly working to speed up the release. Stay tuned with us because we have lot's of exciting news to share this year! Regards, iGMS Team

Ruth
Owner/ Primary host in Trinidad und Tobago
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Seamless integration with various short term vacation rental platforms

4,0 letzten Monat Neu

Vorteile:

Having seamless integration across the major short term/ vacation rental booking channels is critical when dealing with several properties. IGMS has help me, as a host, have a clear view of the operations of my business from inquiry to housekeeping and maintenance management.

Nachteile:

The mobile application is sometimes slow to load or lagging.

Antwort von iGMS

vor 2 Wochen

Dear Ruth, Thank you for your review! It's great to know that our platform is helping you improve your business management and make your life easier! If you have any questions, you know where to find us at support@igms.com or via Live Chat. Best, iGMS Team

amatangelo
Owner in USA
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Not Worth the Money, Customer Service Hassles

3,0 vor 5 Monaten

Kommentare: I was initially impressed by the platform and its ability to integrate numerous features. When faced with a problem, customers service was abysmal after several attempts to reach them. Additionally, after cancellation of the service, they charged me for an additional month and will not return my requests for compensation.

Vorteile:

It initially drew me in as an ease of use platform to manage multiple listings across a number of platforms.

Nachteile:

The phone app was difficult to navigate, had several broken links, forced me to use the web browser in its place.

Antwort von iGMS

vor 5 Monaten

Hello Amatangelo, Thank you for your review. Thank you for your acknowledement of our platform's ease of use to manage multiple listings across various platforms. We are, on the other hand, sad to hear that you experienced frustration with our mobile app. We continue to improve on our service offering, yet there can be numerous reasons why you might have experienced these issues. In case you are still experiencing the issues, our customer experience team is eager to help you via Live Chat or via email 24 hours on weekdays and from 9 am to 5 pm EST over the weekend. Best, iGMS Team

Jacqueline
Owner/ CEO in USA
Freizeit, Reisen & Tourismus, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Legacy Mountain Life Getaway

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: I would recommend

Vorteile:

I like how many different functions i had to manage my bookings, cleaning, tasks and financial reporting.

Nachteile:

how each property has to have separate calendars instead of it being all in one calendar

Antwort von iGMS

vor 2 Monaten

Dear Jacqueline, Thank you for taking your time and giving us great feedback! We love hearing from our customers and we're always looking for ways to improve our software. We will definitely look into your suggestion regarding the Multi-calendar. We appreciate your feedback and if you have any more suggestions, please let us know at support@igms.com. Best, iGMS Team