Pega CRM

von Pegasystems

3.5 / 5 8 Bewertungen
Pega CRM

Wer nutzt diese Software?

Unternehmen in einer Vielzahl von Branchen.

Durchschnittliche Bewertung

8 Bewertungen
  • Gesamt 3.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.5 / 5
  • Kundenservice 3 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Pegasystems
  • http://www.pega.com
  • Gegründet 1983

Über Pega CRM

Pegasystems bietet einen transformativen Ansatz für CRM mit Produkten, mit denen du starke, dauerhafte und rentable Beziehungen zu deinen Kunden aufbauen kannst. Der Customer Process Manager (CPM) von Pega basiert auf den Kernfunktionen für BPM und ist auch mit branchenspezifischen Modellen, Prozessen und Schnittstellen für Finanzdienstleistungen, Gesundheitswesen und Versicherungen verfügbar.

Pega CRM Funktionen

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
  • Angebote / Vorschläge
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Interne Chat-Integration
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Lead Scoring
  • Marketing-Automatisierung-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration

Die hilfreichsten Reviews für Pega CRM

PEGA review

Mit Google übersetzen Bewertet am 6.8.2018
Robel T.
Junior Accountant
Umweltdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: - I enjoy using PEGA CRM, very efficient, fast, rarely crashes and allows me to give a customer a great customer service experience over the phone

Vorteile: - Rarely crashed and was very efficient in processing customer credit card requests. Took me only 1 day to be comfortable with software, was used to handle maintenance and changes of credit card accounts for TD Canada Trust bank.

Nachteile: - Certain processes for a customer couldn't be done in PEGA and another software had to be used (for example removing an overlimit block on customer credit card). Would be improved if all processes can be done through PEGA software.

CRM and BPM for "The Rest of Us"

Mit Google übersetzen Bewertet am 8.2.2018
Myca A.
Director, Customer Experience
Philanthropie, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, Pega is an ideal solution for organizations with complex needs and deep data sets that need to stay in touch with their constituents or customers. The beauty of Pega is the flexibility of the platform. I'm happy to say we have ZERO custom code and even though we're not quite live, we have already gone through an upgrade with ZERO problems with compatibility.

Vorteile: For a mid-sized nonprofit, Pega is a lifesaver. Sure, Microsoft Dynamics and SalesForce Cloud provide key CRM functionality at a reasonable price -- but both require significant and ongoing investments in consulting time, something that is tough for nonprofits to budget for. With Pega CRM, we are able to gain an enterprise-scale CRM solution PLUS a business process automation tool that can (eventually) be administered internally.

Nachteile: Our implementation partner, Serendebyte, was not ideal. We had multiple challenges with attempting to get them to complete the agreed-upon scope. Word to the wise, no matter what the sales team says, take the time to bring your implementation team onsite before you agree to use them. Don't even trust a phone call! We didn't get the same team we talked to in the partner interview, and it showed.

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