Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Wisely?

Wisely ist ein anspruchsvolles Ops- und Marketingsystem gegen Pauschalgebühr, das Wartelisten, Reservierungen, Tabellenverwaltung, POS-Integration, Social Wi-Fi, Belohnungen, Feedback, Massen- und ausgelöste E-Mails und automatisierten, datengesteuertes FB- sowie Instagram-Marketing umfasst.

Wer verwendet Wisely?

Wisely ist für Full-Service-Restaurant-Gruppen mit mehr als 10 Standorten konzipiert.

Wisely Software - 1
Wisely Software - 2
Wisely Software - 3
Wisely Software - 4

Du bist nicht sicher, ob Wisely das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Wisely

Wisely

4,8 (11)
150,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
47
6
4,8 (11)
4,7 (11)
4,6 (11)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
5
Keine Integrationen gefunden
3,6 (16)
2,9 (16)
2,5 (16)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Wisely

Tock
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Reservierung-Management
Wartelisten-Management
Aloha EPOS
Am besten bewertete Funktionen
Inventarverwaltung
Verkaufsberichte
Zahlungsabwicklung
Yelp Guest Manager
Am besten bewertete Funktionen
Mehrere Standorte
Online-Bestellung
Online-Buchung
OpenTable
Am besten bewertete Funktionen
Gruppenreservierungen
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
Sprinklr
Am besten bewertete Funktionen
Nachterminierung
Social-Media-Integration
Verwaltung mehrerer Konten
Marketing 360
Am besten bewertete Funktionen
Terminverwaltung
Verhaltensanalysen
Zielseiten / Web-Formulare
Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
SpotOn
Am besten bewertete Funktionen
Auftragserfassung
Zahlungsabwicklung
für Restaurants
vcita
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Kalender-Synchronisierung
Online-Buchung

Bewertungen über Wisely

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
82%
4
18%
Max
IT Manger in USA
Gastgewerbe, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Wisely is fantastic!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: The support team is great. They are constantly working on new features and are very receptive to our comments. The product is very stable and has been relied on at 10+ restaurant locations daily

Vorteile:

Very simple platform that is easy to use. Our employees have no problem using the basic functionality of the product with very minimal training.

Nachteile:

Screen real estate can be a struggle but that's the tradeoff for using on smaller iPads. We have asked for a full screen view.

Lindsey
Chief of Staff in USA
Restaurants, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Happy with Wisely!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We have had a great experience overall at our restaurant. Sure, there have been kinks along the way, but the support team has been very helpful in getting issues resolved quickly. We are looking forward to POS integration that should be coming soon!

Vorteile:

Easy to use, has all the necessary functions, great customer service!

Nachteile:

We would love the ability to charge a deposit for reservations, that guests can get back only when they keep their reservation.

Katie
General Manager in USA
Restaurants, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Essential Tools for Time Management with Wisely

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Wisely is built by folks who understand the industry and the advantages a streamlined tool can impact not only sales but day to day management of the business.

Vorteile:

Running any small business is about effective and efficient time management. With Wisely we are able to integrate reservations into our forecasting for labor and capture emails for marketing that again drives future sales.

Nachteile:

The back end programming for reservation availability is not super intuitive but it is workable.

Sakib
Any work in Malaysia
Bildungsmanagement, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

I Suggested Wisely everyone

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: We have had a great experience overall at our restaurant. Sure, there have been kinks along the way, but the support team has been very helpful in getting issues resolved quickly. We are looking forward to POS integration that should be coming soon!

Vorteile:

What I liked most about Wisely was its comprehensive suite of features for email marketing automation. From customizable fields to event-triggered actions, Wisely empowered businesses to deliver personalized, timely messages, fostering stronger customer relationships, and driving higher engagement and conversions.

Nachteile:

What I liked least about Wisely was its potentially steep learning curve for users unfamiliar with advanced email marketing techniques. While the platform offered robust features, navigating and fully leveraging them might require significant time and training investment, especially for beginners in digital marketing.

Matt
Restaurant Owner in USA
Essen & Trinken, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I am super happy with it- they’ve been great about answering super quick, and getting us set up and running!

Vorteile:

We really love how simple and easy it is- we got it connected to our point of sale and the data that it pulls into the software helps us track every table- it’s pretty awesome.

Nachteile:

As of now- you can’t change your store hours yourself, so for example we wanted to change NYE hours- luckily support and anyone you talk to who works for them- are super quick and helpful- and the issue was fixed in less than an hour. That’s really the only down fall- and that’s not even bad if you figure how quick they are with support!