Was ist ThermoGRID?

ThermoGRID wurde speziell für HLK-Unternehmen entwickelt.

Werde effizienter, präziser und rentabler mit Terminplanung, Versand, Kundenhistorie-Speicher, Inventar, Vereinbarungen, Lastberechnung, Marketing, Gehaltsabrechnung, Rechnungsstellung, Schätzungen und mehr. ThermoGRID ist deine Lösung, um nie gekannte Höhen zu erreichen.

Hol dir eine kostenlose Demo.

Wer verwendet ThermoGRID?

HLK-, Sanitär- und Elektrounternehmen mit 1 bis 1.000 Mitarbeitenden. Unabhängig von der Unternehmensgröße erhöht ThermoGRID die Rentabilität, indem es die Produktivität und Leistung steigert.

Wo kann ThermoGRID bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • ECI Software Solutions
  • Ansässig in Grand Prairie, USA
  • 1999 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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  • ECI Software Solutions
  • Ansässig in Grand Prairie, USA
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ThermoGRID – Videos und Bilder

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ThermoGRID

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149,00 $/Monat
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35,00 $/Monat
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ThermoGRID Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Dokumentenspeicher
  • Elektronische Unterschrift
  • Inventarverwaltung
  • Job-Management
  • Kontakt-Datenbank
  • Kosten-Datenbank
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie
  • Kundenmanagement
  • Materialforschung
  • Mobile App
  • Mobiler Zugriff
  • Rechnungsmanagement
  • Schätzung
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Wartungsplanung
  • Zeitverfolgung

Alternativen für ThermoGRID

Web und mobile CMMS-Lösung (Computerized Maintenance Management System) für Anbietern von Immobilieninstandhaltung
All-in-one-Außendienstmanagement-App mit umfassenden Funktionen zum Ausführen und Erweitern von Vorgängen jeder Größe. Fakturierung, Zahlungen und mehr!
Tradify ist eine Auftragsverwaltungssoftware für Handwerksbetriebe und Dienstleistungsunternehmen. Angebotserstellung, Terminplanung, Nachverfolgung und Abrechnung von unterwegs.
Commusoft ist eine All-in-one-Servicesoftware für Klempner, HLK, Elektrik und sonstige Wartungsunternehmen ab drei Mitarbeitern.
The only field service management software that pays for itself.
Verwalte deine Services und deinen Geschäftsplan, verfolge Jobs in Echtzeit, erstelle Rechnungen und Angebote und erhalte Zahlungen und Statistiken.
AroFlo wurde von Branchenprofis entwickelt und ist eine vertrauenswürdige Außendienstsoftware. Es automatisiert Unternehmen und erleichtert den Arbeitsalltag.
Vereinfachte und vollständige Lösung für deine Kostenvoranschläge und Aufträge, Versand, Inventar, Verkaufsstelle, Buchhaltung und Echtzeitverfolgung.
Vonigo eignet sich hervorragend für Außendienstunternehmen, die Abläufe rationalisieren und den Umsatz steigern möchten.
Für HLK-Unternehmen für Wohn- und Gewerbeimmobilien, die Sanitär- und Elektroindustrie, die ihren Umsatz steigern und Geschäftsabläufe optimieren möchten.
Skalierende Außendienst-Plattform in der Cloud für die Cloud entwickelt, die auf allen mobilen Geräten für den Einsatz im Außendienst leicht funktioniert.
Die App für kleine Unternehmen. Plane Jobs, erstelle Angebote und Rechnungen, fülle OH+S-Formulare aus und nimm sogar Kreditkartenzahlungen entgegen.
Die schnellste, einfachste und preiswerteste Service-Management-Software, mit der du vom ersten Kundenkontakt bis zur Bezahlung alles automatisieren kannst.

Bewertungen über ThermoGRID

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
75%
4
16%
3
2%
2
2%
1
6%
Roy W.
Owner in USA
Verbraucherdienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

5 Star

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Could not be happier with the product and even more so with the support we have received from the entire ThermoGrid Team. Special props to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] for always being there to answer our questions with a positive attitude.

Vorteile:

The ability to automate many of our daily tasks and customer touch points.

Nachteile:

I really wish we had found Thermogrid sooner

Antwort von DXV Technology

vor 2 Jahren

Thank you Roy and Michelle for the positive feedback. It is our privilege to serve you and we will continue to be here to support you.

Matthew H.
President in USA
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Thermogrid

4 vor 2 Jahren

Kommentare: we have the ability to load calculations on the program, do monthly subscription for club agreements, one flat rate for all credit cards including American Express. Most of all you can buy the software out-wright without having to pay a monthly fee.

Vorteile:

The ability to collect payment from the invoice online,

Nachteile:

changing of screens to close out work orders. and there are a little slow to update software.

Antwort von DXV Technology

vor 2 Jahren

Matthew, thank you for your review we appreciate your feedback.

Brad V.
Manager in USA
Bau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Lacking features, functionality and support

3 vor 3 Jahren

Kommentare: After several months, we migrated to another tool and have been relatively happy. We found the promises and capabilities made were not matched by the tool or company to the degree expected.

Vorteile:

It was relate easy to port over to it. We were operating in just a few weeks.

Nachteile:

We found the tool required doing everything in a certain t made business challenging. We needed to be able to quickly make modifications to quotes at the customer site based on what was discovered. This was difficult. We followed the recommendations and loaded a huge library or parts only to discover that made finding the ones most usd here difficult and error prone. Most frustrating was service and training. A response of “ watch a video” isn’t what anyone wants to hear.

Antwort von DXV Technology

vor 3 Jahren

This is for the TemperaturePro franchise they had a contract with us that THEY do all training and support. Each new franchisee had to pay a large amount to sign up and we had to pay the franchise the $7,000 of it. I would imagine that you believe there is a lack of features if you were not able to be trained properly by the franchise. The price book is 100% customizable and our system can do full AHRI matchup system estimates and take payment in less than 45 seconds. All franchisees that singed up with TemperaturePro didn¿t know HVAC. It made it hard for them to use an HVAC specific software not knowing the operations of an HVAC business as well as not getting that support from the franchise. We are no longer in an agreement with this franchise because it did not hold up its end of the agreement. Many franchisees have gone out of business due to the lack of support and training from the franchise. We would be happy to show you everything our system can do.

Verifizierter Rezensent
A decent software that works well once ALL of your company data is entered CORRECTLY! in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

A decent software that works well once ALL of your company data is entered CORRECTLY!

4 vor 6 Monaten

Kommentare: There is definitely a higher learning curve for employees to get over. When people are in a rush it is easy to make simple errors and those simple errors slow down the efficiency of our workflow. I'm very happy with the approach the company has taken to customize the platform to fit the needs of our company AND our customers.

Vorteile:

ThermoGRID is perfect for our short-term needs. We love the fact that staff finds it simple to use. However, paying attention to the fine details when data is put into our software library is an ongoing struggle. It is definitely a time-saver for us because it has the capability of carrying out complex tasks and has enabled us to be completely paperless.

Nachteile:

We are still adjusting to the set-up, none at this time.

Kristen B.
Partner in USA
Bau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Awesome Contractor Software

5 vor 2 Jahren

Kommentare: We are able to solve all of our job costing problems. Once everything is input into the system we are able to track where every penny goes. Right now that is a huge guess for our company.

Vorteile:

My favorite part about this software is the amount of detail that we can see. This will be VERY important to our company as we grow. Also the awesome amount of support that we have from the people behind the scenes.

Nachteile:

There is nothing really wrong with the software itself. The thing that we are struggling with the most is the amount of set up that comes with moving into this software. We picked the wrong time to switch with it being the middle of the busiest time of year...

Antwort von DXV Technology

vor 2 Jahren

Kristen, Thank you for the feedback and choosing to go with ThermoGRID. Our support team will definitely ensure you are guided in the direction to achieve the success you want for your business.