Exsalerate CRM

Exsalerate CRM

von Solution Source

Wer verwendet Exsalerate CRM?

Small to medium sized businesses who are Business to Business focused, Exsalerate is a true B2B CRM so every contact is saved to the company they represent.

Was ist Exsalerate CRM?

Exsalerate CRM is an Operating System for your Sales Team and Account Managers that's integrated with Xero, WorkflowMax and Mailchimp. We'll help your sales team hunt new business and enable your Account Managers to leverage their existing relationships. We can embed your sales process directly into the software so you can easily identify the number of opportunities in your pipeline. We've also designed a unique dashboard for your account managers that includes comparatives from Xero.

Exsalerate CRM – Details

Solution Source

https://www.exsalerate.com/

Exsalerate CRM – Preisübersicht

Exsalerate CRM ist verfügbar ab 19,00 $/Monat. Exsalerate CRM bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Exsalerate CRM findest du unten.

Startpreis

19,00 $/Monat

Preisinformationen

You get access to all of our features with any subscription

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Exsalerate CRM Funktionen

CRM-Systeme
Angebote / Vorschläge
Aufgabenmanagement
Dokumentenspeicher
E-Mail Marketing
Gebietsmanagement
Interne Chat-Integration
Kalender-/Erinnerungssystem
Lead Scoring
Marketing-Automatisierung-Integration
Mobiler Zugriff
Segmentierung
Social-Media-Integration
Gemeinsame Kontakte
Kontakt-Datenbank
Kontakte importieren/exportieren
Leadmanagement
Planungs-Tools
Sales-Pipeline-Management
Segmentierung
Suchen / filtern
Verfolgung von Interaktionen
Kampagnenmanagement
Lead Scoring
Lead Segmentierung
Lead-Distribution
Lead-Erfassung
Lead-Pflege
Pipeline-Management
Planungs-Tools
Quellen-Nachverfolgung
Verfolgung von Interaktionen

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Exsalerate CRM – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 5 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.6/5
Benutzerfreundlichkeit
4.6/5
Kundenservice
4.4/5
Funktionen
4.4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.8/5
Verifizierter Rezensent
Owner
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.4.2018

"Great value, Intuitive and simple to use, logical and structured CRM"

Kommentare: My sales process is automated, transparent and my sales team is easily managed.
My customers are kept engaged. The sales process is far more successful and my turnover has increased significantly as a direct result. My client retention is now 100% since I started using the system. More sales, stickier customer and a happier far more successful sales team.

Vorteile: It is so easy and logical to use. This makes sense and automates the sales process and customer management process. Works a treat and gives full transparency so I can see at a glance whos been doing what, and more importantly, who hasn't, or what's overdue. Simple drag and drop system that encourages you to always schedule a next action.

Nachteile: To get the most value out of this software, you really need it set up properly. I would definitely recommend paying an Exsalerate partner to set this up for you.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.4.2018
Dane B.
BDM
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.9.2017

"I love Exsalerate"

Kommentare: Closing big deals, making sales targets, looking after clients. I have made more effective by my easy access to information from anywhere.

Vorteile: I am hitting budget and making money like never before, it has been super easy to use the new Iphone app is amazing. Obviously a salesperson is only as good as their tools .... I am feeling fantastic about sales

Nachteile: No complaints it is far less confusing than any other CRM I have used, I would recommend a set up package when getting started especially if you have not set up saas software before. I had the team contact me after signing up for a free trial and it was easy afterwards

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.9.2017
Jill S.
Director of Sales
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.4.2018

"So easy to use and has great functionality. Makes day to day customer contact easy."

Kommentare: We can manage our customer contact, therefore assisting with customer retention. As a Manager it also means I can track the contacts that my staff are making.

Vorteile: The calendar integration with Outlook for appointments is excellent. We really like the the Account Management aspect of Exsalerate as this is more of the focus of our sales people. It helps us keep on top of making sure we are contacting our customers on a frequent basis.

Nachteile: It has a product sales focus in it, which doesn't apply to us, so we do not use the sales pipeline or the sales figures aspect of the application. But this does not matter as all the other features including the Account Management tool meet our needs.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.4.2018
Steve L.
Partner, Managing Director
Unternehmensberatung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 4.8.2016
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 4.8.2016
Deane T.
Senior Account Manager
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.9.2017

"Fantastic CRM, easy to use with all my client information at my fingertips "

Kommentare: Client history and information available at my fingertips

Vorteile: I could not live without having all my client communications recorded and all their information at my fingertips even with I am out and about.

Nachteile: On the mobile access, there are no address details for my clients, I have reported this and understand it is getting updated.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.9.2017